AbsolutePunk.net

AbsolutePunk.net (http://www.absolutepunk.net/forum.php)
-  News (http://www.absolutepunk.net/forumdisplay.php?f=165)
  -  So This Is Rock Bottom (http://www.absolutepunk.net/showthread.php?t=2292302)

papertragedies 05/16/11 08:19 PM

So wait...what you're telling me is there are seven of these guys in a group and not a single one of them have ANY talent whatsoever and they still were signed?? Lmao Jesus Christ someones ships sinking.

I remember when tbs,Silverstein,and Thursday were on this label.the times they are a changin'

bandnamexmyname 05/16/11 08:21 PM

ha
ha
ha
ha
ha
xenu has won
nothing can stop the galactic overlord now

Emmure408 05/16/11 08:31 PM

Quote:

Originally Posted by CarouselBoy (Post 89575221)
no it doesn't, troll :popo:

trolling would defending this shitty band, you retard. nice try

StephenYoung 05/16/11 08:32 PM

Quote:

Originally Posted by Emmure408 (Post 89574762)
atl suck just as bad, your point goes unnoticed

But Emmure doesn't...

tawtaw 05/16/11 08:35 PM

someone spent money so this could be created and that's fucked up

erinyvonne 05/16/11 08:35 PM

Quote:

Originally Posted by CarouselBoy (Post 89575221)
no it doesn't, troll :popo:


that smiley face makes me :lol:

Emmure408 05/16/11 08:37 PM

Quote:

Originally Posted by CoopDawg (Post 89560801)
Victory went from this:


To this:

not a good example, tbs had better songs when they were on victory. but i get what you mean

Quote:

Originally Posted by xdrummerxdudex (Post 89562911)
7 members? come on now. unless you're arcade fire you don't need that many members

Slipknot!!!!!!!!

ZoSo1886 05/16/11 08:45 PM

1. Victory 2011... meet Victory 2004 and Rise 2009-10

2. SOMEONE PLEASE REPLY TO THIS WITH CRABCORE.GIF

Emmure408 05/16/11 08:47 PM

Quote:

Originally Posted by StephenYoung (Post 89575781)
But Emmure doesn't...

haha defending atl over Emmure :lol: reply when your nuts drops. pussy

InstruMETAL 05/16/11 08:59 PM

Holy crap its a band worse than "That's Outrageous!"

Classmiddlecla 05/16/11 09:05 PM

Tight, now I can go buy their record in 2011....not

Classmiddlecla 05/16/11 09:05 PM

Tight, now I can go pirate their record in 2011....not

circletheworld 05/16/11 09:14 PM

ohhh wow... too easy to bash

ZoSo1886 05/16/11 09:16 PM

it seems as if each member is playing their 'instrument' individually without hearing what anyone else is doing

SeaMoney 05/16/11 09:20 PM

Quote:

Originally Posted by Emmure408 (Post 89576572)
haha defending atl over Emmure :lol: reply when your nuts drops. pussy

How in the world did you type this with your Emmure boxing gloves on?