AbsolutePunk.net

AbsolutePunk.net (http://www.absolutepunk.net/forum.php)
-  News (http://www.absolutepunk.net/forumdisplay.php?f=165)
  -  Circa Survive Hit the Studio (http://www.absolutepunk.net/showthread.php?t=2709242)

Crackbaby 04/16/12 10:35 AM

Quote:

Originally Posted by TheRealJohnOC (Post 106423402)
James: The Album.

I believe that's Beautiful Things.

gonfreaks 04/16/12 10:37 AM

Can't wait

Prae Omnia 04/16/12 10:37 AM

This will be quite interesting.

heyitskyle 04/16/12 10:41 AM

Most anticipated 2012.

Meeze 04/16/12 10:47 AM

Excited for new Circa amazingness.

betweenvega 04/16/12 10:56 AM

ANDDDD
fuck yes.
fuckity fucking fuck motherfucking awesome news hell yeah wassup muthafuckahs MOST ANTICIPATED IN MY WHOLE ENTIRE GAT DAMN LIFE FORRELLL

I think it will be called AMAZINGNESS

Yeah I'm a Circa dickrider since like 7th grade sup.

Spartan789013 04/16/12 11:20 AM

Quote:

Originally Posted by betweenvega (Post 106426572)
ANDDDD
fuck yes.
fuckity fucking fuck motherfucking awesome news hell yeah wassup muthafuckahs MOST ANTICIPATED IN MY WHOLE ENTIRE GAT DAMN LIFE FORRELLL

I think it will be called AMAZINGNESS

Yeah I'm a Circa dickrider since like 7th grade sup.

Hey you aren't the only one in this boat.

...or technically on their dick...

xananomaly 04/16/12 11:52 AM

how about wait til they're done recording it and maybe we'll find out what it's called haha.

betweenvega 04/16/12 11:57 AM

Quote:

Originally Posted by Spartan789013 (Post 106427882)
Hey you aren't the only one in this boat.

...or technically on their dick...

Yeah I'm just not afraid to say it. Also a 20 oz energy drink for work plus me sitting at a desk leads to random outbursts on AP

MY BAD YO.

Also, I read in an Alternative Press article this would have some real punk influenced jams which gets my panties all flooded with love squirts.

Same Alternative Press said he was doing a hardcore side project. In regards to my hypothetical vagina...
AND NOW THE FLOODGATES WILL OPEN
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

zephyrsong12345 04/16/12 12:36 PM

i chuckled.

WhaleSnake 04/16/12 12:39 PM

didnt anthony green announce somewhere a while ago that its gonna be called "Violent Waves" or some shit?

Spencer Control 04/16/12 12:43 PM

I guess I'm excited. Where's Paige?

defy_stars 04/16/12 12:46 PM

Quote:

Originally Posted by WhaleSnake (Post 106431782)
didnt anthony green announce somewhere a while ago that its gonna be called "Violent Waves" or some shit?

no

Ashur 04/16/12 01:00 PM

This is probably the most stoked I'll ever be for a record. Can't wait.

ctmk 04/16/12 01:32 PM

Quote:

Originally Posted by betweenvega (Post 106429512)
Yeah I'm just not afraid to say it. Also a 20 oz energy drink for work plus me sitting at a desk leads to random outbursts on AP

MY BAD YO.

Also, I read in an Alternative Press article this would have some real punk influenced jams which gets my panties all flooded with love squirts.

Same Alternative Press said he was doing a hardcore side project. In regards to my hypothetical vagina...
AND NOW THE FLOODGATES WILL OPEN
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


i dont always laugh out loud at comments but when I do im in the middle of class