AbsolutePunk.net

AbsolutePunk.net (http://www.absolutepunk.net/forum.php)
-  News (http://www.absolutepunk.net/forumdisplay.php?f=165)
  -  Video: Circa Survive - "Suitcase" (http://www.absolutepunk.net/showthread.php?t=2888422)

Drew Beringer 09/13/12 07:48 AM

Video: Circa Survive - "Suitcase"
 
You can peep Circa Survive's new video for "Suitcase" in the replies.

Drew Beringer 09/13/12 07:49 AM


bobcatbob18 09/13/12 07:52 AM

All I can think of is that episode of Entourage.

adamPOP 09/13/12 08:01 AM

Haunting and amazing, pure Circa. They hit another one out of the park if you ask me.

Joey-Wan Kenobi 09/13/12 08:03 AM

Holy awkward video. On the fence with this one, folks!

Also, thanks for the Romney add Circa.... ugh.

InaGreendase 09/13/12 08:08 AM

So is she the furry he was supposedly cheating with even though she was somehow also in the suitcase?

If not, she just went out and bought one to indulge his fetish?

So many unanswered questions.

Sheluligans 09/13/12 08:30 AM

Circa really screwed the pooch on this one.

Echoes 09/13/12 08:30 AM

Daaaaa fuck?

jordalsh 09/13/12 08:48 AM

well that was crazy.

such a fantastic song

Protested Hero 09/13/12 09:12 AM

Greeeeat song. Great album.

Thomas Nassiff 09/13/12 09:15 AM

currently peeping

theHECKLER 09/13/12 09:17 AM

Quote:

Originally Posted by Joey-Wan Kenobi (Post 112944292)
Holy awkward video. On the fence with this one, folks!

Also, thanks for the Romney add Circa.... ugh.


Thumbs up for the ad!!

jimmyeatsboys 09/13/12 09:24 AM

FURRIES!!!

HeavenResign 09/13/12 09:28 AM

Violent Waves keeps growing on me, and this video is great.

epaynedds 09/13/12 09:30 AM

Anyone gotten their Violent Waves CD/Vinyl/shirt yet?

HeavenResign 09/13/12 09:34 AM

Quote:

Originally Posted by epaynedds (Post 112946302)
Anyone gotten their Violent Waves CD/Vinyl/shirt yet?

I think they got sent out yesterday according to the Circa facebook.

defy_stars 09/13/12 09:34 AM

Quote:

Originally Posted by Joey-Wan Kenobi (Post 112944292)
Holy awkward video. On the fence with this one, folks!

Also, thanks for the Romney add Circa.... ugh.

You know that's YouTube advertising, not the band. lol. But since I have Kaspersky, I don't see these terrible ads. :-)

Quote:

Originally Posted by Sheluligans (Post 112944942)
Circa really screwed the pooch on this one.

Oh, u funny. Nice avatar btw. :wave:


Also. This was really creepy. o.o

defy_stars 09/13/12 09:35 AM

Quote:

Originally Posted by epaynedds (Post 112946302)
Anyone gotten their Violent Waves CD/Vinyl/shirt yet?

https://www.facebook.com/CircaSurviv...51018522712791

FaceLixeMurder 09/13/12 10:14 AM

Furries are the worst

SuNDaYSTaR 09/13/12 10:34 AM

Weird and haunting, just like I like it.

Joey-Wan Kenobi 09/13/12 11:09 AM

Quote:

Originally Posted by theHECKLER (Post 112946072)
Thumbs up for the ad!!

booooo! keep politics outta progressive rock. ;)


Quote:

Originally Posted by defy_stars (Post 112946442)
You know that's YouTube advertising, not the band. lol. But since I have Kaspersky, I don't see these terrible ads. :-)

haha yeah, i hate politics and their over saturation of media. but... whatchagonnado? :shrug:

runningohfive 09/13/12 12:07 PM

Very strange.

Anyway Violent Waves is awesome.

whiterussian 09/13/12 12:21 PM

The video is pretty straightforward, I like it, sorta.

Seth Robinson 09/13/12 12:49 PM

"peep?"

wanielledalsh 09/13/12 02:40 PM

Best Circa video I think. Different then all their others.

Tele72 09/13/12 02:48 PM

After this, I'm hoping for more videos off of Violent Waves. This was a huge step up from any of the BSN videos.

KidASquared 09/13/12 06:36 PM

I don't think this video does this amazing song justice. it doesn't suit the music well, IMO

Mikke182 09/14/12 10:21 AM

Just like old Circa. Going back to there roots but still holding on to what all they have learned over the years! The album is great!!