AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by CoffeeEyes17
Forum: Entertainment 11:28 PM - 07/30/15
Replies: 186
Views: 4,238
Posted By CoffeeEyes17
oh god im so ready
Forum: Entertainment 11:26 PM - 07/30/15
Replies: 186
Views: 4,238
Posted By CoffeeEyes17
oh fuck you right. and Avatar.
Forum: Entertainment 11:19 PM - 07/30/15
Replies: 186
Views: 4,238
Posted By CoffeeEyes17
I don't think I've gone a day without humming music from this show or saying "if every porkchop were perfect we wouldnt have hotdogs!" or numerous other phrases from the show. God damn I love...
Forum: General 11:14 PM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
My man! We have pretty similar MCS opinions then, I love Time Turned Fragile and Indoor Living a ton. The bridge of TTF is probably the best in their catalog, and I love the mid-tempo cynicism of...
Forum: General 11:10 PM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
Much like many of my favorite artists I have 1 album I know is my favorite and the rest are pretty even. For MCS its CTTM.
Forum: General 10:37 PM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
yep

1. The Weakends
2. Autographs & Apologies
3. Hold Me Down
4. Happy Anniversary
5. Even If It Kills Me

talk about a band that saves the best for last.
Forum: General 10:16 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
He wants people, especially women being vocal about these issues, to fly out and meet him? Thats just so weird and creepy and just....weird. As if theres anything he could say in person that would...
Forum: General 08:58 PM - 07/30/15
Replies: 106
Views: 4,287
Posted By CoffeeEyes17
I can't stop listening to this song. God its so good.
Forum: General 08:50 PM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
disappointed in both of you. Boxelder is prob my least favorite MCS song.
Forum: General 08:43 PM - 07/30/15
Replies: 106
Views: 4,287
Posted By CoffeeEyes17
Great song, holy shit. Super catchy. What are y'alls thoughts on the song?

Also, what kind of guitar is that guy playing? the red one?
Forum: General 08:37 PM - 07/30/15
Replies: 106
Views: 4,287
Posted By CoffeeEyes17
Awesome. They can do no wrong.
Forum: General 08:33 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
still, really disappointed in them for going along with that. chalk up another reason to never go to AltPress
Forum: General 08:24 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
Eww @ the money pit thing. sad that theyre involved with this jackass. will not support them if thats the case. jesus christ what a cringey, tone deaf, bigoted thing to say.
Forum: General 08:22 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
hah! well ill have to double up on the caffeine since i dont drink alcohol. but yeah, cant believe some of these guys.
Forum: General 08:09 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
Its frustrating just WATCHING this twitter interaction, I can't imagine what its like to deal with these asshats.
Forum: General 08:09 PM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
That Jack dudes a clown holy shit. I know hes fucked over a few people on this site and now hes just being gross.

"Hes old school" like wtf that doesnt excuse misogyny
Forum: General 07:44 PM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
The last half of Go is stunning. The bonus tracks are also great, Bottom Feeder is one of my favorite MCS songs.
Forum: Music 07:13 PM - 07/30/15
Replies: 26
Views: 537
Posted By CoffeeEyes17
Yep, I try to listen to their discog at least once a month lol. yeah I quite like the songs released so far. Sounds like a progression from the S/T without the anti industry/literary lyrics. omg...
Forum: General 09:21 AM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
Can literally feel my blood pressure rising the more i read this. Fuck.
Forum: General 09:21 AM - 07/30/15
Replies: 2,626
Views: 160,071
Posted By CoffeeEyes17
He acts like being bullied is a reasonable defense for being a fucking scumbag. That victim blaming bullshit has got to go.
Forum: General 09:00 AM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
this right here is a good opinion. Weakends might be the best song they've ever written but they give themselves tough competition haha.

re-listened to TKO and I like it even more than originally....
Forum: General 09:00 AM - 07/30/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
Y'all forgettin Disappear too. Great song. love when they get a little aggressive.
Forum: Music 10:23 PM - 07/29/15
Replies: 377
Views: 18,074
Posted By CoffeeEyes17
ooof, thats a nice setup.Hoping to get a reverb and delay here soon. Little music shop down the street has some nice deals.
Forum: Music 09:26 PM - 07/29/15
Replies: 377
Views: 18,074
Posted By CoffeeEyes17
Just picked up a Black Jazzmaster myself! Great guitar, very dynamic.

Now to just get some pedals....
Forum: General 08:59 PM - 07/29/15
Replies: 235
Views: 7,643
Posted By CoffeeEyes17
I feel ya on the lyrics but I think the melodies are still classic Pierre. Idk as much as I love this band I'm sure I'll at the very least like it.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate