AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 263 (Search took 0.02 seconds.) Search: Posts made by DonnerParty666
Forum: Self-Promotion 05/29/11, 11:57 PM
Replies: 0
Views: 197
Posted By DonnerParty666
The New Nostalgic- imagine the beach boys meets weezer.

Hey folks, check out my band if you have a chance.


reverbnation.com/thenewnostalgic
facebook.com/thenewnostalgic


if you like what you hear, message me, and I will send you the rest of our ep.
Forum: News 12/12/10, 12:06 PM
Replies: 15
Views: 2,272
Posted By DonnerParty666
why does everybody NOT from California call it...

why does everybody NOT from California call it fucking Cali? soooo lame.
Forum: News 12/08/10, 12:20 PM
Replies: 291
Views: 20,331
Posted By DonnerParty666
and they're all fuckin lame. surprise.

and they're all fuckin lame. surprise.
Forum: General 11/26/10, 06:01 PM
Replies: 150
Views: 5,497
Posted By DonnerParty666
I think every body is just jealous of justin...

I think every body is just jealous of justin beiber. The kid makes MORE money and probably bangs way hotter chicks than anybody on this site ever will in their entire lives, and just for singing and...
Forum: News 11/23/10, 01:39 AM
Replies: 66
Views: 6,787
Posted By DonnerParty666
sounds like Blink to me.

sounds like Blink to me.
Forum: News 11/10/10, 12:44 PM
Replies: 14
Views: 1,243
Posted By DonnerParty666
goddamn, it's always such a reliable sound. and...

goddamn, it's always such a reliable sound. and i don't hate it at all. They can make the same record 50 times and it would still be rad.
Forum: News 10/26/10, 03:31 PM
Replies: 7
Views: 1,532
Posted By DonnerParty666
so pumped for the sd shows. this will probably...

so pumped for the sd shows. this will probably be the last time i see SD so i'm happy it'll be with Lucero and Chuck.
Forum: Entertainment 10/15/10, 10:26 AM
Replies: 26
Views: 1,880
Posted By DonnerParty666
yeah but friends was EVERYWHERE...if you hated...

yeah but friends was EVERYWHERE...if you hated friends, you most likely still had 15 friends that loved it that would talk about it/watch it in front of you. believe me. fuck that show, i think it...
Forum: General 10/15/10, 09:35 AM
Replies: 16
Views: 896
Posted By DonnerParty666
Knibb Hih Football Rules!!!

Knibb Hih Football Rules!!!
Forum: News 10/13/10, 12:41 AM
Replies: 38
Views: 2,429
Posted By DonnerParty666
kanye was solid

kanye was solid
Forum: General 10/05/10, 11:51 AM
Replies: 45
Poll: Better tour
Views: 2,135
Posted By DonnerParty666
are you serious right now? lol.

are you serious right now? lol.
Forum: News 09/27/10, 10:12 AM
Replies: 73
Views: 6,124
Posted By DonnerParty666
god awful.

god awful.
Forum: News 09/22/10, 11:02 AM
Replies: 348
Views: 32,900
Posted By DonnerParty666
god this is rad.

god this is rad.
Forum: News 09/10/10, 08:30 PM
Replies: 54
Views: 4,607
Posted By DonnerParty666
SOOOOO fuckin rad!

SOOOOO fuckin rad!
Forum: News 08/25/10, 10:00 PM
Replies: 187
Views: 24,928
Posted By DonnerParty666
AHAAHAHAHAHAHA triple win.

AHAAHAHAHAHAHA







triple win.
Forum: News 08/12/10, 11:31 PM
Replies: 84
Views: 8,153
Posted By DonnerParty666
I'll give you 150, just sayin..

I'll give you 150, just sayin..
Forum: News 08/07/10, 10:05 AM
Replies: 65
Views: 4,743
Posted By DonnerParty666
haha i saw it at epicentre, not queen bees. ...

haha i saw it at epicentre, not queen bees. that's the worst fuckin venue in town, maybe america lol.
Forum: News 08/04/10, 11:48 AM
Replies: 65
Views: 4,743
Posted By DonnerParty666
on the SD date of the Razia tour he did an encore...

on the SD date of the Razia tour he did an encore and played a couple wonderland songs by request of my friend. You could tell they weren't ready for em haha.
Forum: News 07/22/10, 03:54 PM
Replies: 24
Views: 3,096
Posted By DonnerParty666
hahahaha AWESOME!

hahahaha AWESOME!
Forum: Personal Life 07/17/10, 11:20 AM
Replies: 43
Views: 1,672
Posted By DonnerParty666
exactly, thats a pussy earthquake round these...

exactly, thats a pussy earthquake round these parts.
Forum: Music 07/06/10, 10:24 AM
Replies: 235
Views: 8,724
Posted By DonnerParty666
haha beat me to it, i was gonna say nickelback,...

haha beat me to it, i was gonna say nickelback, theory of a deadman, and celine dion, lol.
Forum: Music 07/04/10, 12:02 PM
Replies: 194
Views: 23,510
Posted By DonnerParty666
in my hometown of Grande Prairie, Alberta, they...

in my hometown of Grande Prairie, Alberta, they threw shoes at them, and they stopped mid song and flipped out about it. They finally came back like, 4 years later, and the same thing happened to...
Forum: General 07/04/10, 10:55 AM
Replies: 21
Views: 1,862
Posted By DonnerParty666
Preach, Sista!

Preach, Sista!
Forum: News 07/03/10, 12:22 AM
Replies: 116
Views: 13,544
Posted By DonnerParty666
this.

this.
Forum: Music 06/27/10, 10:04 PM
Replies: 38
Views: 1,924
Posted By DonnerParty666
i'd go with the brown, depending the texture.

i'd go with the brown, depending the texture.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm