AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 917 Search: Posts made by Jasonhxc
Forum: News 09:41 PM - 03/02/15
Replies: 68
Views: 6,162
Posted By Jasonhxc
Oh wow I was tired lol
Forum: News 06:59 PM - 03/02/15
Replies: 11
Views: 704
Posted By Jasonhxc
This band needs to be more known. I want to see them live. Great video btw.
Forum: News 06:58 PM - 03/02/15
Replies: 11
Views: 704
Posted By Jasonhxc
Same man. Plus Dance Gavin Dance acquired him, and got even better imo.
Forum: News 06:36 PM - 03/02/15
Replies: 15
Views: 778
Posted By Jasonhxc
On first listen, it sounded great, but yeah, song is repetitive. I guess I can see where youre coming from. Catchy, but idk if it will stand the test of time.
Forum: News 06:24 PM - 03/02/15
Replies: 77
Views: 7,044
Posted By Jasonhxc
I enjoyed the production side of it, and what beats he has to offer, but other than that, it didnt really do much for me. Im a little late to the party, but I just listened to his new single. It's ok...
Forum: News 06:21 PM - 03/02/15
Replies: 68
Views: 6,162
Posted By Jasonhxc
Wow, 3 years ago? I wonder how much they autotuned the video lol. Regardless, I listened to the original post for 4 min then went straight to this.. My head feels like it's going to explode lol
Forum: News 06:18 PM - 03/02/15
Replies: 65
Views: 4,668
Posted By Jasonhxc
Agreed. It's pretty repetitive tho.
Forum: News 06:14 PM - 03/02/15
Replies: 68
Views: 6,162
Posted By Jasonhxc
Dead...I couldnt take anymore after 4 min hahaha
Forum: News 05:30 PM - 03/02/15
Replies: 77
Views: 7,044
Posted By Jasonhxc
Im sure Ill still give it a chance when its out, but everyone on this site praises him like hes a God or something. Yeezus really wasnt that good imo.
Forum: News 05:26 PM - 03/02/15
Replies: 77
Views: 7,044
Posted By Jasonhxc
Hes overrated. But thats just my opinion. Feel free to continue to talk.
Forum: News 07:14 PM - 03/01/15
Replies: 77
Views: 7,044
Posted By Jasonhxc
Same.
Forum: News 07:13 PM - 03/01/15
Replies: 77
Views: 7,044
Posted By Jasonhxc
Everyone on this site eats this guy's shit up. I dont get it.
Forum: News 04:18 PM - 02/26/15
Replies: 48
Views: 4,853
Posted By Jasonhxc
Such a little bitch.
Forum: News 04:16 PM - 02/26/15
Replies: 38
Views: 3,062
Posted By Jasonhxc
These guys are headlining over Terror AND FYS. Im pretty sure theyre still popular.
Forum: News 07:29 PM - 02/25/15
Replies: 52
Views: 4,942
Posted By Jasonhxc
There are a few bands I would love to see, but it's not really enough for me to go again, unfortunately. Taking a break from this area and heading to Thailand to see family for a few months starting...
Forum: News 07:28 PM - 02/25/15
Replies: 52
Views: 4,942
Posted By Jasonhxc
Interesting. I didnt get to go, and I wish I had, but I had to take care of myself. I wasnt in a good state of mind, mentally. I had a panic attack :/
Forum: News 03:20 PM - 02/25/15
Replies: 32
Views: 4,117
Posted By Jasonhxc
This is like the Fat Mike and ETID incident all over again. When will people ever learn?
Forum: News 05:43 PM - 02/24/15
Replies: 21
Views: 1,934
Posted By Jasonhxc
True. I rly enjoy this song and Premeditated, and Fiction Religion, but I cant quite seem to get into their other stuff. Idk. I honestly enjoy hearing Landon singing more.
Forum: News 03:42 PM - 02/24/15
Replies: 21
Views: 1,934
Posted By Jasonhxc
Def agree. I cant label them as "risecore" either. Nvr honestly did. Im going to call it next, but I feel like In Fear And Faith might drop off Rise. Could be wrong but theyre another band on the...
Forum: News 03:39 PM - 02/24/15
Replies: 21
Views: 1,934
Posted By Jasonhxc
I still need to see them, but after seeing live videos, I NEED to.
Forum: News 03:36 PM - 02/24/15
Replies: 9
Views: 1,419
Posted By Jasonhxc
Can someone link me the other singles? I didnt hear them yet.
Forum: News 03:35 PM - 02/24/15
Replies: 9
Views: 1,419
Posted By Jasonhxc
This is fun. Love it!
Forum: News 05:25 AM - 02/24/15
Replies: 56
Views: 5,071
Posted By Jasonhxc
This show will be huge. Cant wait.
Forum: News 05:25 AM - 02/24/15
Replies: 56
Views: 5,071
Posted By Jasonhxc
"This show is far". I read that as The Story So Far haha
Forum: Interviews 09:20 PM - 02/23/15
Replies: 34
Views: 4,706
Posted By Jasonhxc
Yeah, I was going to see them last night but noticed tickets were sold out online, but I am def waiting for this album to come out!


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate