AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 523 (Search took 0.03 seconds.) Search: Posts made by MrBenjaminQLee
Forum: News 07/30/14, 10:24 AM
Replies: 46
Views: 2,510
Posted By MrBenjaminQLee
Limp Bizkit is one of the biggest pile of shit...

Limp Bizkit is one of the biggest pile of shit bands I've ever heard. Up there with Nickelback as one of the worst bands ever, I'd say.
Forum: General 07/29/14, 05:44 PM
Replies: 2,423
Views: 66,421
Posted By MrBenjaminQLee
At the Charlotte show Max played Alive acoustic,...

At the Charlotte show Max played Alive acoustic, it was great. I like Sheep and Follow, and while I don't agree those are four of their best songs, they're definitely great. Cemetary was one of the...
Forum: Music 07/28/14, 09:31 PM
Replies: 1,078
Views: 53,088
Posted By MrBenjaminQLee
Oh that's cool. Usually Amos and The Fillmore are...

Oh that's cool. Usually Amos and The Fillmore are pretty fairly priced I'd say though. Or some of the more indie/local places like Tremont. Charlotte's pretty nice the more I think about it. I...
Forum: Music 07/28/14, 06:37 PM
Replies: 1,078
Views: 53,088
Posted By MrBenjaminQLee
I'll be there too!

I'll be there too!
Forum: News 07/28/14, 03:21 PM
Replies: 70
Views: 5,515
Posted By MrBenjaminQLee
Definitely going to Charlotte date.

Definitely going to Charlotte date.
Forum: Music 07/25/14, 05:16 PM
Replies: 994
Views: 73,916
Posted By MrBenjaminQLee
I literally only like the self-titled. There is...

I literally only like the self-titled. There is maybe a song or two on Riot! and Brand New Eyes I like, but for the most part those records are just kind of generic and boring to me. (don't like any...
Forum: Reviews 07/25/14, 11:59 AM
Replies: 25
Views: 782
Posted By MrBenjaminQLee
I feel like quality control saw it, laughed for a...

I feel like quality control saw it, laughed for a long time and just said "fuck it, everyone needs to see this."
Forum: Reviews 07/24/14, 06:56 PM
Replies: 25
Views: 782
Posted By MrBenjaminQLee
What is he talking about "Choruses should...

What is he talking about "Choruses should have been done by Max"? haha

Edit: Or through out this whole "review"?
Forum: Reviews 07/24/14, 03:42 PM
Replies: 25
Views: 782
Posted By MrBenjaminQLee
I love this record too, but what the fuck is this?

I love this record too, but what the fuck is this?
Forum: News 07/23/14, 10:45 AM
Replies: 57
Views: 2,874
Posted By MrBenjaminQLee
Goddamn it, you're an asshole.

Goddamn it, you're an asshole.
Forum: News 07/22/14, 09:31 AM
Replies: 57
Views: 2,874
Posted By MrBenjaminQLee
She gets better each album, so I'm excited for...

She gets better each album, so I'm excited for this.
Forum: Music 07/21/14, 11:03 PM
Replies: 3,460
Views: 178,182
Posted By MrBenjaminQLee
Yeah. Oh well. I guess I can't win 'em all. Haha

Yeah. Oh well. I guess I can't win 'em all. Haha
Forum: Music 07/21/14, 10:53 PM
Replies: 3,460
Views: 178,182
Posted By MrBenjaminQLee
Yeah, I think I would appreciate Clarity more if...

Yeah, I think I would appreciate Clarity more if I listened to it first, but it was literally the last JEW album I listened to. Then again, I might not of even listened to more JEW if Clarity was my...
Forum: Music 07/21/14, 10:36 PM
Replies: 3,460
Views: 178,182
Posted By MrBenjaminQLee
I like "The Middle" "Hear You...

I like "The Middle" "Hear You Me" and "Cautioners" the rest I can't even listen to. I don't get it. I really love this band. And yeah, I like Futures, I don't listen to it much though. I can't get...
Forum: Music 07/21/14, 10:28 PM
Replies: 3,460
Views: 178,182
Posted By MrBenjaminQLee
I know I'm in the minority about my top three JEW...

I know I'm in the minority about my top three JEW albums being Damage > Invented > Chase This Light, but am I in the minority for not liking most of Bleed American? I like 3-4 songs off of it, and...
Forum: Music 07/21/14, 05:20 PM
Replies: 2,297
Views: 89,633
Posted By MrBenjaminQLee
I might be biased because Dark is currently my...

I might be biased because Dark is currently my second favorite Anberlin album, but I love Depraved. Ex Malo Bonum is also great in my opinion. I really love Naive Orleans too, it just doesn't have...
Forum: Music 07/21/14, 04:55 PM
Replies: 2,297
Views: 89,633
Posted By MrBenjaminQLee
I love Lowborn. Though, I agree, the closer could...

I love Lowborn. Though, I agree, the closer could have been bigger. Other than Naive Orleans, this is the least "epic" closer on any Anberlin album. Doesn't feel as much like a conclusion as any of...
Forum: General 07/17/14, 05:24 PM
Replies: 2,423
Views: 66,421
Posted By MrBenjaminQLee
IDOTG is still my favorite, but I'd say Hebrews...

IDOTG is still my favorite, but I'd say Hebrews is tied with IARB at number 2.
Forum: News 07/17/14, 08:56 AM
Replies: 34
Views: 2,211
Posted By MrBenjaminQLee
I thought for the most part Dear Diary was a...

I thought for the most part Dear Diary was a great album. Critically Ashamed had some good stuff too. First album was just meh, and My Heart Says Yes wasn't very good at all. But yeah, I'd love to...
Forum: News 07/17/14, 06:45 AM
Replies: 34
Views: 2,211
Posted By MrBenjaminQLee
That's kind of ironic, I think TFK is one the...

That's kind of ironic, I think TFK is one the most "vanilla bleh" rock bands to ever exist. Their only saving grace is Trevers vocals, but even those are ruined by shitty lyrics.
Forum: News 07/16/14, 08:30 PM
Replies: 34
Views: 2,211
Posted By MrBenjaminQLee
I know so many people who love this band just...

I know so many people who love this band just because they refuse to listen to anything non religious, so they've never heard good rock. They really are terrible, I do think Trever is a great...
Forum: News 07/16/14, 06:21 PM
Replies: 34
Views: 2,211
Posted By MrBenjaminQLee
Trever is such a good vocalist, I wish he was...

Trever is such a good vocalist, I wish he was with a better group than this. FM Static had some good songs, but TFK is just so bad. I'll echo that his writing is getting worse, and this is the guy...
Forum: Music 07/13/14, 12:10 PM
Replies: 1,078
Views: 53,088
Posted By MrBenjaminQLee
Yeah, it seems kind of pointless. Like, why would...

Yeah, it seems kind of pointless. Like, why would I need something to remind me how much I like an album? haha
Forum: Music 07/13/14, 11:30 AM
Replies: 1,078
Views: 53,088
Posted By MrBenjaminQLee
I don't even bother rating stuff in iTunes. I get...

I don't even bother rating stuff in iTunes. I get too paranoid about it all. haha
Forum: Music 07/12/14, 05:26 PM
Replies: 1,078
Views: 53,088
Posted By MrBenjaminQLee
Forgot about Which To Bury and I Need You, those...

Forgot about Which To Bury and I Need You, those ones are contenders for sure. From End To End, Devastation And Reform and I So Hate Consequences also come to mind. Relient k doesn't really write...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm