AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 115 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Selah
Forum: News 01/31/08, 08:17 PM
Replies: 105
Views: 15,079
Posted By Selah
sadly, the download isnt working right now, but...

sadly, the download isnt working right now, but i'm listening to their myspace, and its pretty good. almost like if The Classic Crime had gone pop, hah, especially "Do It Again"
Forum: News 01/20/08, 10:04 PM
Replies: 38
Views: 5,045
Posted By Selah
hah. that was a great video. his girlfriend looks...

hah. that was a great video. his girlfriend looks like mabe from arrested development, hahah. and i really like the emotional montage at the end....
Forum: Interviews 10/14/07, 08:44 PM
Replies: 25
Views: 5,946
Posted By Selah
hahaha hannah montana. i like that he opened up...

hahaha hannah montana. i like that he opened up alot...i think that alot of people will be able to relate to this album,(maybe not having multiple loved ones die in a 6th month period, but being...
Forum: News 10/14/07, 08:22 PM
Replies: 7
Views: 950
Posted By Selah
the whole thing is up on thier myspace right...

the whole thing is up on thier myspace right now
myspace.com/steeltrain
simply amazing.
Forum: Reviews 08/07/07, 03:39 PM
Replies: 49
Views: 9,587
Posted By Selah
I got it, and it makes me really sad that they're...

I got it, and it makes me really sad that they're breaking up. They're a great band and could have made many more amazing albums. You guys should also check out their self titled ep from a few years...
Forum: News 05/09/07, 09:25 PM
Replies: 36
Views: 4,660
Posted By Selah
hipv rules. pretty good sampler, and its free soo...

hipv rules. pretty good sampler, and its free soo thats always good for me
Forum: Interviews 04/26/07, 07:06 PM
Replies: 4
Views: 3,121
Posted By Selah
Stefan has a huge vocabulary. I love them. aand...

Stefan has a huge vocabulary. I love them. aand really wish that they would come to Alaska
Forum: General 02/26/07, 08:29 PM
Replies: 44
Views: 1,075
Posted By Selah
yeah, but its still sweet my favs are There Is...

yeah, but its still sweet

my favs are There Is No Mathematics.... and Godspeed
Forum: Music 02/26/07, 08:19 PM
Replies: 120
Views: 2,603
Posted By Selah
ohh yeah..haha. that album was kind of fucked...

ohh yeah..haha. that album was kind of fucked up...like raping girls and such
Forum: Music 02/26/07, 08:15 PM
Replies: 120
Views: 2,603
Posted By Selah
i think you just had nothing else better to...

i think you just had nothing else better to say...not that thats a bad thing...it acctually spiced this up for me.
Forum: Music 02/26/07, 08:11 PM
Replies: 80
Views: 1,523
Posted By Selah
your on crack

your on crack
Forum: Music 02/26/07, 07:50 PM
Replies: 80
Views: 1,523
Posted By Selah
wayyoow...i like hawk nelson;; but lets face...

wayyoow...i like hawk nelson;; but lets face it...it did take a while. i think they're quite generic. Relient K is so much better than them
Forum: Music 02/24/07, 11:49 PM
Replies: 58
Views: 1,649
Posted By Selah
wtf why is there a religious theme to that...

wtf

why is there a religious theme to that song
and why does jefree star have a cameo?
i hate A7x singers voice...
and that video of theirs on the last page shows how white trash they are ewww
...
Forum: Music 02/24/07, 11:22 PM
Replies: 10
Views: 1,383
Posted By Selah
it starts on like july 28th

it starts on like july 28th
Forum: Music 02/21/07, 04:42 PM
Replies: 7
Views: 707
Posted By Selah
:-( pshh luckies...i wish i could see them

:-( pshh luckies...i wish i could see them
Forum: Recommendations 02/21/07, 04:40 PM
Replies: 24
Views: 1,239
Posted By Selah
yeah, they're really good. the ep was okay...but...

yeah, they're really good. the ep was okay...but the new songs are awesome and i cant wait for Live and Learn
Forum: Music 02/18/07, 09:26 PM
Replies: 10
Views: 1,383
Posted By Selah
aww lol....I was going to go to Ethos Collective...

aww lol....I was going to go to Ethos Collective but I think they stopped doing it. even if it sucks there, I like meeting people that don't live here
Forum: Music 02/18/07, 06:52 PM
Replies: 10
Views: 1,383
Posted By Selah
Power Chord Academy

Im going there this summer in Seattle, and I was wondering if anyone has been to it before.
Forum: Entertainment 02/16/07, 11:27 PM
Replies: 19
Views: 729
Posted By Selah
im imagining mcr in their black parade...

im imagining mcr in their black parade outfits--but like anime style.
Forum: Entertainment 02/16/07, 11:23 PM
Replies: 46
Views: 1,180
Posted By Selah
my english teacher just gave us that book...

my english teacher just gave us that book today...i hate her, so I'll probably end up hating the book. especially after all of the short stories and projects im going to do. gahh reading in class...
Forum: Music 01/11/07, 05:43 PM
Replies: 161
Views: 3,868
Posted By Selah
dude that album is soo good....im glad b/c...

dude that album is soo good....im glad b/c Nothing Is Sound kind of sucked lol

Ive bought Self Against City-Telling Secrets To Strangers
Forum: Entertainment 01/11/07, 05:40 PM
Replies: 32
Views: 1,595
Posted By Selah
i havent seen the movie yet. but their songs are...

i havent seen the movie yet. but their songs are hilarious. Tribute is the best one, haha
Forum: Music 01/06/07, 06:09 PM
Replies: 20
Views: 636
Posted By Selah
their video for paper hanger pissed me off. it...

their video for paper hanger pissed me off. it was so like, hippie i couldnt even watch the whole thing
Forum: General 01/05/07, 05:44 PM
Replies: 154
Views: 3,537
Posted By Selah
pete wentz wears capes meaning i voted for mark

pete wentz wears capes

meaning i voted for mark
Forum: Music 01/05/07, 05:30 PM
Replies: 44
Views: 1,095
Posted By Selah
yeah; its pretty good...you can stream the whole...

yeah; its pretty good...you can stream the whole thing at www.purevolume.com/selfagainstcity (http://www.purevolume.com/selfagainstcity)
someone might have already given the link; but oh well


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm