AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 137 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by xJAKEtheRIPPERx
Forum: Music 06/16/10, 10:55 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
dude i listen just about any style of...

dude i listen just about any style of rock(excluding alesana)
Forum: Music 06/16/10, 10:52 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
nah i dont send n00dz to people

nah i dont send n00dz to people
Forum: General 06/16/10, 10:49 PM
Replies: 2
Views: 328
Posted By xJAKEtheRIPPERx
lol idk

lol idk
Forum: Music 06/16/10, 10:48 PM
Replies: 17
Views: 1,295
Posted By xJAKEtheRIPPERx
brokencyde sucks

just about as bad as alesana
Forum: Music 06/16/10, 10:46 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
i think i might post one about brokencyde

i think i might post one about brokencyde
Forum: Music 06/16/10, 10:43 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
OH GOD!!!

OH GOD!!!
Forum: General 06/16/10, 10:42 PM
Replies: 7
Views: 534
Posted By xJAKEtheRIPPERx
just bored...

just bored...
Forum: General 06/16/10, 10:39 PM
Replies: 2
Views: 328
Posted By xJAKEtheRIPPERx
Forum: Music 06/16/10, 10:37 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
i will lol

i will lol
Forum: Music 06/16/10, 10:35 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
or what? you're gonna come to my house and blast...

or what? you're gonna come to my house and blast alesana?
Forum: Music 06/16/10, 10:33 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
haha, i know. (about both parts)

haha, i know. (about both parts)
Forum: Music 06/16/10, 10:31 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
yeah i can be that too

yeah i can be that too
Forum: Music 06/16/10, 10:30 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
dude even i know this thread sucks lol. im just...

dude even i know this thread sucks lol. im just bored as hell.
Forum: Music 06/16/10, 10:27 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
yes i am lol, for even checking out this band

yes i am lol, for even checking out this band
Forum: General 06/16/10, 10:25 PM
Replies: 7
Views: 534
Posted By xJAKEtheRIPPERx
thread about nothing

just bored...
Forum: Music 06/16/10, 10:22 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
stop posting in my thread

stop posting in my thread
Forum: Music 06/16/10, 10:21 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
really, you already told me this once

really, you already told me this once
Forum: Music 06/16/10, 10:19 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
you can SUCK it

you can SUCK it
Forum: Music 06/16/10, 10:17 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
im pretty sure i can be a whiney bitch whenever i...

im pretty sure i can be a whiney bitch whenever i want on the internet
Forum: Music 06/16/10, 10:15 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
oh but they do

oh but they do
Forum: Music 06/16/10, 10:13 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
haha i dont really give a fuck.

haha i dont really give a fuck.
Forum: Music 06/16/10, 10:12 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
i did say stuff about their image but the truth...

i did say stuff about their image but the truth is, is that i cant fucking stand their music. it sounds like dying cats driving cars running over screeching babies. it makes my ears bleed.
Forum: Music 06/16/10, 09:51 PM
Replies: 96
Views: 4,659
Posted By xJAKEtheRIPPERx
alesana sucks

gay vocals, pussy screams, scene bitches... what more can i say?(a lot more) these guys(women) are the definition of fagcore.
Forum: General 06/16/10, 03:34 PM
Replies: 2,054
Views: 78,334
Posted By xJAKEtheRIPPERx
lol, i was wondering why everyone talks about...

lol, i was wondering why everyone talks about this guy. now i know... :o
Forum: Music 06/16/10, 03:24 PM
Replies: 101
Views: 5,597
Posted By xJAKEtheRIPPERx
OMG YOU ARE THE E-RAPIST! someone posted a thread...

OMG YOU ARE THE E-RAPIST! someone posted a thread about you.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm