AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 480 (Search took 0.03 seconds.) Search: Posts made by Gooddayz
Forum: Music 07/30/14, 09:47 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
What you think of the Clean Bandit record?...

What you think of the Clean Bandit record? Extraordinary is an excellent song, so I've been meaning to check it out.
Forum: Music 07/30/14, 09:44 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
http://4.bp.blogspot.com/_0u8DxnrzeEc/SEmLF7ZRJAI/...

http://4.bp.blogspot.com/_0u8DxnrzeEc/SEmLF7ZRJAI/AAAAAAAAAeY/z45Tq_NCeiQ/s200/kaddisfly.jpg

http://wpcontent.answcdn.com/wikipedia/en/thumb/a/ae/Daft_Punk_-_Discovery.jpg/220px-Daft_Punk_-_Discovery...
Forum: Music 07/30/14, 01:05 PM
Replies: 5,264
Views: 275,678
Posted By Gooddayz
Burning Down PT.2 and Uneasy Hearts were the...

Burning Down PT.2 and Uneasy Hearts were the songs that made me a fan of this band. Before I heard those two all I knew was Time New Romans lol
Forum: Music 07/29/14, 09:45 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Spoon - They Want My Soul Interpol - Turn On The...

Spoon - They Want My Soul
Interpol - Turn On The Bright Lights
Timber Timbre - Hot Dreams
The Sun and The Sea - American Empire
Anberlin - Lowborn
Forum: Music 07/29/14, 10:33 AM
Replies: 1,335
Views: 109,978
Posted By Gooddayz
Hahaha. :thumbup:

Hahaha. :thumbup:
Forum: Music 07/28/14, 07:43 PM
Replies: 1,078
Views: 53,155
Posted By Gooddayz
I literally broke into a song and dance when I...

I literally broke into a song and dance when I read they were coming to Houston! Ahhh I'm SO pumped for this! Now they just need to announce that Dave and the Jo(h)n's will be on this tour
Forum: News 07/28/14, 07:39 PM
Replies: 70
Views: 5,665
Posted By Gooddayz
Blondfire sucks??? Whaaa?? Both of the supporting...

Blondfire sucks??? Whaaa?? Both of the supporting acts are awesome!

Anyways though extremely excited for this, but I notice From Indian Lakes won't be going to the Houston show... Ahhh it was almost...
Forum: News 07/27/14, 10:17 PM
Replies: 31
Views: 2,050
Posted By Gooddayz
It's Album Time needs to get more recognition. ...

It's Album Time needs to get more recognition.


Dude YES! I stumbled upon Lionize having no clue who they were and they killed it. I was extremely impressed, but bummed that barely anybody was...
Forum: Music 07/27/14, 10:04 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Shreddy Krueger - The Grieving Middle Class Rut...

Shreddy Krueger - The Grieving
Middle Class Rut - No Name No Color
Anberlin - Lowborn
Taking Back Sunday - Where You Want To Be
Naive Thieves - Le Sheik Rhat
Naive Thieves - Vamonos
Daft Punk -...
Forum: Music 07/26/14, 10:41 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Artifex Pereo - Time In Place Rx Bandits - ...And...

Artifex Pereo - Time In Place
Rx Bandits - ...And The Battle Begun
Rx Bandits - Mandala
Rx Bandits - Gemini, Her Majesty
Forum: News 07/26/14, 05:58 PM
Replies: 38
Views: 1,930
Posted By Gooddayz
Haha so true! It's ridiculous.

Haha so true! It's ridiculous.
Forum: Music 07/25/14, 09:45 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Naive Thieves - Vamonos (x2) Wolves At The Gate -...

Naive Thieves - Vamonos (x2)
Wolves At The Gate - VxV
Ra Ra Riot - The Orchard
Forum: Music 07/24/14, 12:59 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Haha yeah it's definitely unique. The title track...

Haha yeah it's definitely unique. The title track is such a jam
Forum: Music 07/24/14, 09:45 AM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Ah I need to check out that Bled album, I keep...

Ah I need to check out that Bled album, I keep forgetting. Also what do you think about Hot Dreams?
Forum: Music 07/23/14, 10:02 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Lone - Reality Testing Bad Suns - Language &...

Lone - Reality Testing
Bad Suns - Language & Perspective
Talking Heads - Remain In Light
The Safety Fire - Mouth of Swords
Sleep In. - Settling
Forum: Music 07/22/14, 09:28 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Scale The Summit - The Migration Flyying Colours...

Scale The Summit - The Migration
Flyying Colours - S/T EP
Lights - Siberia
Forum: News 07/22/14, 10:05 AM
Replies: 18
Views: 1,276
Posted By Gooddayz
I'm really liking this song. The trumpet at the...

I'm really liking this song. The trumpet at the end gives it such a nice touch.
Forum: Music 07/22/14, 09:59 AM
Replies: 1,078
Views: 53,155
Posted By Gooddayz
Haha so true. PEPPERONI!

Haha so true.

PEPPERONI!
Forum: Music 07/22/14, 09:25 AM
Replies: 1,078
Views: 53,155
Posted By Gooddayz
Dang I wonder how old this really is. Oh my...

Dang I wonder how old this really is.


Oh my gosh! You can really see his strumming when they're holding him up. I never knew he did that..



Also I finally gave the Jefferson Airplane demo a...
Forum: News 07/22/14, 08:53 AM
Replies: 57
Views: 2,884
Posted By Gooddayz
This song is nicceee

This song is nicceee
Forum: Music 07/22/14, 08:22 AM
Replies: 2,502
Views: 145,945
Posted By Gooddayz
I love the Bad Christian podcast. Really like...

I love the Bad Christian podcast. Really like what the Emery guys are doing
Forum: News 07/21/14, 10:47 PM
Replies: 11
Views: 1,361
Posted By Gooddayz
Dang this song is sweet. Loving those synths

Dang this song is sweet. Loving those synths
Forum: News 07/21/14, 10:41 PM
Replies: 19
Views: 1,779
Posted By Gooddayz
Bummed I never got to see these guys, but I'm...

Bummed I never got to see these guys, but I'm glad they went out on what seemed to be an awesome show.
Forum: News 07/21/14, 10:28 PM
Replies: 4
Views: 823
Posted By Gooddayz
This song is amazing and definitely wasn't...

This song is amazing and definitely wasn't expecting that ending.
Forum: Music 07/21/14, 10:26 PM
Replies: 7,968
Views: 606,757
Posted By Gooddayz
Snowmine - Dialects Field Mouse - Hold Still...

Snowmine - Dialects
Field Mouse - Hold Still Life
Deftones - Koi No Yokan
Deftones - Diamond Eyes


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm