AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 83 Search: Posts made by nickdr921
Forum: Music 08:18 AM - 03/15/15
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
what has rubano been up to these days? and also fred?
Forum: News 11:10 PM - 02/27/15
Replies: 380
Views: 65,489
Posted By nickdr921
but jesse does seem like a dick...
Forum: Music 01:52 PM - 02/24/15
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
holy shit can you feel that rules so hard
Forum: News 07:33 PM - 03/10/14
Replies: 137
Views: 22,623
Posted By nickdr921
i was gonna say that. I've waited for them to put out a record like this since louder now.
Forum: Music 06:41 PM - 03/10/14
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
the end of they don't have any friends at all has a circa survive/anthony green feel to it
Forum: Music 06:22 PM - 03/10/14
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
this is great
Forum: News 04:13 PM - 03/05/14
Replies: 65
Views: 10,830
Posted By nickdr921
the guitar line in swing is fucking incredible. i think thats a very underrated song.
Forum: Music 02:25 PM - 03/04/14
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
they expect so much from them because it was really groundbreaking shit back in the day and people connected with their songs on so many levels
Forum: Music 02:24 PM - 03/04/14
Replies: 4,445
Views: 254,185
Posted By nickdr921
i think people are more hard on TBS, because deep down inside people really love the shit out of TBS and their first 2 or 3 albums really hit home
Forum: News 12:48 PM - 02/21/14
Replies: 24
Views: 3,406
Posted By nickdr921
i don't believe it, he's probably just saying that because they're gonna have an uber awesome new album being dropped next year!!!!! (a boy could wish right:shrug:)
Forum: News 06:04 PM - 02/17/14
Replies: 42
Views: 6,569
Posted By nickdr921
what happened to simpson
Forum: News 11:00 PM - 01/29/14
Replies: 67
Views: 10,502
Posted By nickdr921
this was a positive tbs thread...everything i know in the world is wrong:giveup:
Forum: News 01:05 PM - 01/14/14
Replies: 12
Views: 1,697
Posted By nickdr921
awesome
Forum: News 11:05 AM - 01/14/14
Replies: 482
Views: 46,187
Posted By nickdr921
SINK INTO ME = MOST POP RADIO BULLSHIT EVER (ppl may disagree i know lol). i like a lot of the songs on new again but idk it felt like they were just trying to make radio hits in that era. they still...
Forum: News 10:19 AM - 01/14/14
Replies: 482
Views: 46,187
Posted By nickdr921
I'm curious as to what direction everyone wanted the band to go in and sound like
Forum: News 08:27 AM - 01/14/14
Replies: 482
Views: 46,187
Posted By nickdr921
id rather the band sound like this and a little bit harder than that new again poppy crap they were doing. this feels real and more what they're supposed to sound like, reminds me of wywtb days
Forum: News 08:12 AM - 01/14/14
Replies: 482
Views: 46,187
Posted By nickdr921
1this is overall a well written song. very catchy. artwork is dope too!
Forum: News 11:02 AM - 11/16/13
Replies: 31
Views: 6,460
Posted By nickdr921
that was fucking awesome
Forum: Music 11:11 AM - 11/14/13
Replies: 6,538
Views: 434,644
Posted By nickdr921
this whole announcing the shows 4 minutes before tickets went on sale then having regular tickets sell out in 1minute thing was just fucking outright mean and not cool. i love brand new but hate...
Forum: News 10:54 AM - 11/12/13
Replies: 425
Views: 50,804
Posted By nickdr921
what time do they go on sale on thursday?
Forum: News 01:49 PM - 11/07/13
Replies: 95
Views: 11,966
Posted By nickdr921
okay hes sick forgive me
Forum: News 01:48 PM - 11/07/13
Replies: 95
Views: 11,966
Posted By nickdr921
tom sounds sooooo bad and no one looks like they give a shit anymore :(
Forum: News 02:07 PM - 11/04/13
Replies: 14
Views: 3,615
Posted By nickdr921
coheed rules
Forum: News 08:54 PM - 10/08/13
Replies: 91
Views: 11,620
Posted By nickdr921
i don't like you. ironic
Forum: News 05:33 PM - 10/08/13
Replies: 91
Views: 11,620
Posted By nickdr921
dont put words in my mouth i jam that album almost every day. in no way shape or form did i say in my last comment that i hated it. im saying this song is an awesome progression from it and...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate