AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 27 (Search took 1.10 seconds.) Search: Posts made by xXPanic!Xx
Forum: Music 02/15/08, 06:49 PM
Replies: 152
Views: 3,902
Posted By xXPanic!Xx
I know...I've had this account since before they...

I know...I've had this account since before they changed it lolz
Forum: General 02/10/08, 12:54 PM
Replies: 55
Views: 2,129
Posted By xXPanic!Xx
amen

amen
Forum: General 02/09/08, 02:21 PM
Replies: 22
Poll: boyz
Views: 865
Posted By xXPanic!Xx
Yeah... OK I just wasted my time on this poll

Yeah...
OK I just wasted my time on this poll
Forum: Music 02/06/08, 07:17 PM
Replies: 910
Views: 54,375
Posted By xXPanic!Xx
Rise Against is good:-)

Rise Against is good:-)
Forum: General 02/01/08, 08:11 PM
Replies: 20
Views: 1,072
Posted By xXPanic!Xx
wtf? This poll is stupid.

wtf? This poll is stupid.
Forum: Music 01/29/08, 01:14 PM
Replies: 24
Views: 848
Posted By xXPanic!Xx
I like it. I think It's cute:-)

I like it. I think It's cute:-)
Forum: News 01/19/08, 12:11 PM
Replies: 47
Views: 8,621
Posted By xXPanic!Xx
:-) Cobra Starship is awesome. Fangs up!

:-) Cobra Starship is awesome.
Fangs up!
Forum: Personal Life 01/17/08, 04:08 PM
Replies: 118
Views: 4,814
Posted By xXPanic!Xx
I don't think there's anything wrong with being...

I don't think there's anything wrong with being homosexual. People can't help who they're attracted to.
Forum: Music 01/12/08, 04:04 PM
Replies: 46
Views: 1,386
Posted By xXPanic!Xx
oooh! Karma Police is my fav. :music: *listens...

oooh! Karma Police is my fav.
:music: *listens to Karma Police*
Forum: Personal Life 01/12/08, 03:58 PM
Replies: 290
Views: 9,672
Posted By xXPanic!Xx
So true:thumbup:

So true:thumbup:
Forum: General 01/12/08, 07:15 AM
Replies: 25
Views: 821
Posted By xXPanic!Xx
Most annoying Celebrity of '07

Ok...So it's probably been asked before, but, what celebrity are you totally sick of hearing about.
I personally think it's Rosie Odonnell.
Forum: Personal Life 01/12/08, 07:03 AM
Replies: 290
Views: 9,672
Posted By xXPanic!Xx
So true. I've actually heard someone...

So true. I've actually heard someone say:
"My sister says I'm gothic...but, I'm not really gothic I'm like kind of gothic but not really."
Like, what is that supposed to mean? Gothic and emo are like...
Forum: Music 01/12/08, 06:59 AM
Replies: 35
Views: 1,026
Posted By xXPanic!Xx
I haven't heard of them (until just now, of...

I haven't heard of them (until just now, of course) but, I'll check them out
Forum: Music 01/11/08, 06:56 PM
Replies: 152
Views: 3,902
Posted By xXPanic!Xx
Lip Gloss by Lil Mama. I heard it earlier today...

Lip Gloss by Lil Mama. I heard it earlier today and it's been stuck in my head ever since.:annoyed:
Forum: Music 01/11/08, 04:55 PM
Replies: 24
Views: 861
Posted By xXPanic!Xx
yay! Too bad I can't go;-) sucks for me.

yay! Too bad I can't go;-) sucks for me.
Forum: Music 01/11/08, 04:30 PM
Replies: 6
Views: 423
Posted By xXPanic!Xx
I haven't heard any of their songs yet, but, I...

I haven't heard any of their songs yet, but, I have heard of 'em. I'll have to check them out
Forum: Music 01/11/08, 01:11 PM
Replies: 64
Views: 1,772
Posted By xXPanic!Xx
Hell yeah:-)

Hell yeah:-)
Forum: General 01/11/08, 01:03 PM
Replies: 50
Views: 1,532
Posted By xXPanic!Xx
I can see why she would use a body double. It's...

I can see why she would use a body double. It's probably hard for someone her age to have to jump around and sing on stage. It seems like it would take a lot of energy. She probably needs a break...
Forum: General 01/07/08, 07:39 AM
Replies: 129
Views: 7,842
Posted By xXPanic!Xx
Mayday Parade, FTSK, and The Maine are my...

Mayday Parade, FTSK, and The Maine are my favorites :punk:
Forum: Share Your Lyrics and Poetry 01/05/08, 12:39 PM
Replies: 2
"i"
Views: 530
Posted By xXPanic!Xx
wow...that was good. I can't write anything like...

wow...that was good. I can't write anything like that to save my life. haha!
Forum: General 01/05/08, 12:36 PM
Replies: 11
Views: 722
Posted By xXPanic!Xx
I haven't seen it. But, it was funny lol.

I haven't seen it. But, it was funny lol.
Forum: General 01/04/08, 01:25 PM
Replies: 21
Views: 653
Posted By xXPanic!Xx
Sometimes I'll eat like eggs and bacon or...

Sometimes I'll eat like eggs and bacon or something for dinner
Forum: Reviews 12/26/07, 07:55 AM
Replies: 80
Views: 29,516
Posted By xXPanic!Xx
I agree:-)

I agree:-)
Forum: Politics 12/18/07, 03:59 PM
Replies: 11
Views: 813
Posted By xXPanic!Xx
Yeah, now we can only copy up to 6 words from...

Yeah, now we can only copy up to 6 words from each source or something like that
Forum: Entertainment 12/18/07, 03:45 PM
Replies: 8
Views: 397
Posted By xXPanic!Xx
I Love New York 2: Who Did You Want To Win?

Who did you want to win ILNY2? I know there's already an I Love New York thread, but, I decided to post this anyways.

...and I wanted Tailor Made to win :)


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm