AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.12 seconds.) Search: Posts made by Shatter_Glass
Forum: News 03/19/14, 08:24 PM
Replies: 33
Views: 4,562
Posted By Shatter_Glass
A tour with Brand New, would be amazing.

A tour with Brand New, would be amazing.
Forum: News 03/10/14, 08:52 AM
Replies: 104
Views: 10,392
Posted By Shatter_Glass
Was 4 pages in, not a single Chapelle Show...

Was 4 pages in, not a single Chapelle Show reference.......whut?!
Forum: News 03/08/14, 10:51 AM
Replies: 13
Views: 2,397
Posted By Shatter_Glass
Shots fired.

Shots fired.
Forum: News 03/06/14, 10:45 AM
Replies: 7
Views: 1,455
Posted By Shatter_Glass
I see these guys name a lot, what's a good "...

I see these guys name a lot, what's a good " LIYL comparison "?
Forum: News 03/06/14, 10:30 AM
Replies: 65
Views: 7,780
Posted By Shatter_Glass
Haha I know the same info, and still don't get...

Haha I know the same info, and still don't get it. Emo/Crazy Pill Abusing stereotype?


Everyone's upset because Tom fucked their mom.
Forum: News 03/06/14, 10:26 AM
Replies: 65
Views: 7,780
Posted By Shatter_Glass
Haven't you heard? Mics are for singing, not...

Haven't you heard? Mics are for singing, not swinging.
Forum: News 03/03/14, 07:00 PM
Replies: 4
Views: 1,021
Posted By Shatter_Glass
Totally underrated band here on AP. For pure fun...

Totally underrated band here on AP. For pure fun factor.
Forum: News 03/03/14, 05:45 PM
Replies: 22
Views: 2,924
Posted By Shatter_Glass
So Odd Future use "homophobic slurs"...

So Odd Future use "homophobic slurs" and get blocked, but homeboy can try to murder his wife and we promote his solo album. Okay.
Forum: News 02/28/14, 06:38 AM
Replies: 104
Views: 12,179
Posted By Shatter_Glass
As long as Korn is the backup band, I don't see...

As long as Korn is the backup band, I don't see how that project could go wrong...
Forum: News 02/28/14, 06:36 AM
Replies: 24
Views: 6,342
Posted By Shatter_Glass
I usually never comment on any topic Screamo-core...

I usually never comment on any topic Screamo-core related, but how do you kids listen to this shit? Go listen to Deja Entendu for goodness sake and clear your musical pallet.
Forum: News 02/16/14, 07:00 PM
Replies: 8
Views: 1,860
Posted By Shatter_Glass
Bae Be All Nite

Bae Be All Nite
Forum: Music 02/16/14, 06:59 PM
Replies: 754
Views: 24,691
Posted By Shatter_Glass
Saw that doc two days ago and really enjoyed....

Saw that doc two days ago and really enjoyed. Take the 45 minutes if you're a MM fan for sure.
Forum: Music 02/16/14, 06:57 PM
Replies: 754
Views: 24,691
Posted By Shatter_Glass
New MM in 2014?

New MM in 2014?
Forum: News 02/06/14, 09:19 AM
Replies: 33
Views: 2,924
Posted By Shatter_Glass
It's a great thing Tim didn't get what he paid...

It's a great thing Tim didn't get what he paid for.

I always thought he looked kind of sinister growing up, but knew he was a good dude inside. Boy was I wrong. Truly sad.
Forum: News 01/26/14, 06:12 AM
Replies: 39
Views: 4,004
Posted By Shatter_Glass
Nah brah. Spike Jonez is the shit.

Nah brah. Spike Jonez is the shit.
Forum: News 01/22/14, 07:48 AM
Replies: 15
Views: 2,011
Posted By Shatter_Glass
Really cool Read. Thanks for the time put into it...

Really cool Read. Thanks for the time put into it Zack.
Forum: News 01/20/14, 05:14 PM
Replies: 13
Views: 1,357
Posted By Shatter_Glass
Cannot wait for this. First anticipated of the...

Cannot wait for this. First anticipated of the new year.
Forum: News 01/15/14, 11:23 AM
Replies: 195
Views: 12,603
Posted By Shatter_Glass
Waaaaaaaah Pussy.

Waaaaaaaah

Pussy.
Forum: News 12/29/13, 01:46 PM
Replies: 30
Views: 8,304
Posted By Shatter_Glass
Try so hard mufukkas wanna Drake me.

Try so hard mufukkas wanna Drake me.
Forum: News 12/29/13, 01:41 PM
Replies: 50
Views: 4,995
Posted By Shatter_Glass
Are you high? SB can't hold Marshalls jock strap.

Are you high?

SB can't hold Marshalls jock strap.
Forum: News 12/27/13, 01:25 PM
Replies: 30
Views: 3,706
Posted By Shatter_Glass
Great decision ! Both are very good, Old is a...

Great decision ! Both are very good, Old is a classic.
Forum: News 12/16/13, 12:18 PM
Replies: 102
Views: 11,609
Posted By Shatter_Glass
Or showered in R.Kel urine. Whichever happens...

Or showered in R.Kel urine. Whichever happens first.
Forum: News 12/16/13, 12:17 PM
Replies: 102
Views: 11,609
Posted By Shatter_Glass
R Kelly be pissin on kids and you think there...

R Kelly be pissin on kids and you think there ain't gonna be news about it.
Sheeeeeeeeeit.

Dude was hooking up with Aaliyah underaged too.
Crazy Ass Mother Fucker.
Forum: News 12/12/13, 05:49 PM
Replies: 501
Views: 74,867
Posted By Shatter_Glass
Nope. Chad has always been the main writer for...

Nope. Chad has always been the main writer for NFG.
Forum: News 12/12/13, 05:43 PM
Replies: 501
Views: 74,867
Posted By Shatter_Glass
Cocaines' a helluva drug.

Cocaines' a helluva drug.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm