AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 44 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Th3 DeviLandGoD
Forum: News 02/01/13, 05:04 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
I'm not too worried about anyone can track an IP...

I'm not too worried about anyone can track an IP address obviously I was going to get caught. Oh well.

Yes the juniper is awesome. The rogue hazel but nectar is awesome. I'd also highly recommend...
Forum: News 02/01/13, 04:54 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
No that one didn't work. Oh well but would you...

No that one didn't work. Oh well but would you like a gold star? It's not that complicated to track ip addresses. Maybe ill make another one. You might as well just ban the address I won't be sad.. I...
Forum: News 02/01/13, 04:46 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Cool. Haha

Cool. Haha
Forum: News 02/01/13, 04:18 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Ohhhhhh come on. You didn't even laugh a little?

Ohhhhhh come on. You didn't even laugh a little?
Forum: News 02/01/13, 04:14 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
http://farm8.staticflickr.com/7064/6917559207_9628...

http://farm8.staticflickr.com/7064/6917559207_9628d53b14_n.jpg



Touché. But the campaign is back firing on them. I enjoyed the letters and creepy videos more than the cd.
Forum: News 02/01/13, 04:09 PM
Replies: 83
Views: 9,569
Posted By Th3 DeviLandGoD
/thread. That is amazing!

/thread. That is amazing!
Forum: News 02/01/13, 04:06 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
I remember the first time I listen to piano wire...

I remember the first time I listen to piano wire number 12, at first it did nothing for me. But the more I listened and followed the story the more it grew on me. Im still not sure what to think of...
Forum: News 02/01/13, 03:57 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
But what's the answer bro? Hahahaha bro

But what's the answer bro? Hahahaha bro
Forum: News 02/01/13, 03:53 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Finally someone actually talking about the cd....

Finally someone actually talking about the cd. Kind of caught me off guard.

Bestial is slowly starting to grow on me I love the story, same goes with piano wire number 12. I think my least favorite...
Forum: News 02/01/13, 03:47 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Aww you copied me :) how sweet of you

Aww you copied me :) how sweet of you
Forum: News 02/01/13, 03:46 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Haha that's actually funny

Haha that's actually funny
Forum: News 02/01/13, 03:41 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Nope I'm okay.

Nope I'm okay.
Forum: News 02/01/13, 03:40 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
How much wood would a woodchuck chuck if a...

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

What feelings?
Forum: News 02/01/13, 03:38 PM
Replies: 10
Views: 2,640
Posted By Th3 DeviLandGoD
I'm surprised amazon even gets $5 bucks for these...

I'm surprised amazon even gets $5 bucks for these albums. Don't get me wrong I love tegan and sarah but with all the torrent websites and spotify it's getting out of hand.
Forum: News 02/01/13, 03:36 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Lol we get it. We all know how to hit the back...

Lol we get it. We all know how to hit the back button. But since this thread is just turning into spam central I guess I'll keep it going. This isn't a music forum or anything ;)


So for the people...
Forum: News 02/01/13, 02:57 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Yeah this thread is getting carried away like all...

Yeah this thread is getting carried away like all shone threads. Are there moderators on these forums? Because this really isn't good for the site, especially if they want new members. All this hate...
Forum: News 02/01/13, 02:27 PM
Replies: 132
Views: 10,839
Posted By Th3 DeviLandGoD
Lol go away dude. Do you ever contribute to these...

Lol go away dude. Do you ever contribute to these threads or just give other people shit?
Forum: News 02/01/13, 02:21 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
I agree with you. I enjoy the production the...

I agree with you. I enjoy the production the voice is just getting annoying for me.
Forum: News 02/01/13, 02:19 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
Why are you getting so mad over a comment on a...

Why are you getting so mad over a comment on a thread. Yes he looks like a jackass haha but you guys keep feeding him. Ignore him and he will probably stop. Usually works with trolls. But it is...
Forum: News 02/01/13, 02:17 PM
Replies: 339
Views: 36,969
Posted By Th3 DeviLandGoD
This thread is crazy. This is like a war zone...

This thread is crazy. This is like a war zone lol.

Anyways this is a very interesting cd, but I'm not sure if that's a good thing or bad haha. I personally like piano wire number 12, other then...
Forum: News 01/22/13, 10:48 AM
Replies: 132
Views: 10,839
Posted By Th3 DeviLandGoD
Honestly. Don't take things so seriously. Yes...

Honestly. Don't take things so seriously.

Yes the song is pretty shitty. But you're crying about giving someone shit for their opinion when you're doing the same to me. Weird
Forum: News 01/22/13, 10:43 AM
Replies: 132
Views: 10,839
Posted By Th3 DeviLandGoD
I see very little of modest mouse in this. Yes at...

I see very little of modest mouse in this. Yes at times it sounds like Isaac.

But please send me a song that you've written so I can see how amazing you are


Yes it's been extremely over hyped. I...
Forum: News 01/22/13, 10:42 AM
Replies: 132
Views: 10,839
Posted By Th3 DeviLandGoD
Yeah just troll the thread like him. I don't know...

Yeah just troll the thread like him. I don't know him but can guarantee he's never started a viral campaign or has ever put a song that more than 100 people have listened too.

What bearing does...
Forum: News 01/22/13, 10:14 AM
Replies: 132
Views: 10,839
Posted By Th3 DeviLandGoD
Yet it's better than anything you could ever put...

Yet it's better than anything you could ever put out.

This song isn't a favorite of mine but the drumming is very tight and the production is done very well
Forum: News 01/21/13, 04:05 PM
Replies: 29
Views: 5,305
Posted By Th3 DeviLandGoD
It is. I was there, amazing show.

It is. I was there, amazing show.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm