AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 243 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by FrogUncleBaby
Forum: News 12/09/11, 09:33 AM
Replies: 108
Views: 10,304
Posted By FrogUncleBaby
this mix is just... to die for!!

this mix is just... to die for!!
Forum: News 11/07/11, 11:21 PM
Replies: 63
Views: 6,802
Posted By FrogUncleBaby
fuck this band. so awful.

fuck this band. so awful.
Forum: News 10/07/11, 12:14 PM
Replies: 231
Views: 34,831
Posted By FrogUncleBaby
that was horrible. way too much autotune. just...

that was horrible. way too much autotune. just awful.
Forum: News 09/30/11, 12:28 PM
Replies: 58
Views: 6,285
Posted By FrogUncleBaby
wish the word punk was not included in any of this

wish the word punk was not included in any of this
Forum: News 08/04/11, 03:41 PM
Replies: 638
Views: 67,262
Posted By FrogUncleBaby
The production is NOTHING compared to...

The production is NOTHING compared to self-titled, and toypaj maybe even enema. and i agree the verse sounds like left over +44. definitely a song i'd say mark wrote. wonder if this album will...
Forum: News 06/27/11, 11:05 AM
Replies: 95
Views: 8,445
Posted By FrogUncleBaby
i love tom as a song writer for blink, and even...

i love tom as a song writer for blink, and even the whole first angels record. But honestly, anything after that sounds like the same long build up into what pretty much is a blink182 lead with...
Forum: News 05/28/11, 04:33 PM
Replies: 223
Views: 16,930
Posted By FrogUncleBaby
i love blink but...lyrics..make..no........sense.

i love blink but...lyrics..make..no........sense.
Forum: News 05/03/11, 11:09 AM
Replies: 12
Views: 2,477
Posted By FrogUncleBaby
Wow, i may sound stupid saying this lol, but..i...

Wow, i may sound stupid saying this lol, but..i confused them with alesana for a moment and was like wow this is so much better than the awful shit i remember...then realized it was a different...
Forum: News 04/18/11, 10:09 AM
Replies: 5
Views: 1,016
Posted By FrogUncleBaby
such a sweet band. awesome live!!

such a sweet band. awesome live!!
Forum: News 04/18/11, 09:46 AM
Replies: 356
Views: 34,140
Posted By FrogUncleBaby
i for one, am stoked on that decision, sorry euro...

i for one, am stoked on that decision, sorry euro bros.
Forum: News 03/29/11, 06:26 PM
Replies: 41
Views: 5,497
Posted By FrogUncleBaby
guitars sound soo bad.

guitars sound soo bad.
Forum: News 03/26/11, 01:12 PM
Replies: 299
Views: 24,783
Posted By FrogUncleBaby
awful.

awful.
Forum: News 03/14/11, 09:41 PM
Replies: 34
Views: 6,526
Posted By FrogUncleBaby
sounds like that fucking vitamin-c song..

sounds like that fucking vitamin-c song..
Forum: News 03/02/11, 10:55 AM
Replies: 57
Views: 5,705
Posted By FrogUncleBaby
omg. no.

omg. no.
Forum: News 03/01/11, 02:44 PM
Replies: 43
Views: 5,176
Posted By FrogUncleBaby
Was hoping this was some sort of news...sigh.

Was hoping this was some sort of news...sigh.
Forum: News 02/27/11, 06:28 PM
Replies: 303
Views: 29,535
Posted By FrogUncleBaby
Still scum.

Still scum.
Forum: News 02/27/11, 12:08 PM
Replies: 79
Views: 7,939
Posted By FrogUncleBaby
yeah, sure this will sound good produced and...

yeah, sure this will sound good produced and recorded well, but it also sounds like every other fucking angels and airwaves song...same lead every time.
Forum: News 02/24/11, 04:15 PM
Replies: 20
Views: 2,299
Posted By FrogUncleBaby
Terrible.

Terrible.
Forum: News 02/23/11, 12:07 PM
Replies: 11
Views: 1,391
Posted By FrogUncleBaby
i agree...exited it immediately after i heard the...

i agree...exited it immediately after i heard the real song cut in. HATE when people do that to live footage.
Forum: News 02/23/11, 11:57 AM
Replies: 289
Views: 20,730
Posted By FrogUncleBaby
oh...so this guys full of himself too.

oh...so this guys full of himself too.
Forum: News 02/16/11, 04:47 PM
Replies: 69
Views: 5,507
Posted By FrogUncleBaby
let down.

let down.
Forum: News 02/16/11, 10:07 AM
Replies: 52
Views: 5,054
Posted By FrogUncleBaby
wow, now thats rad. they've gotta be so stoked

wow, now thats rad. they've gotta be so stoked
Forum: News 02/15/11, 12:53 PM
Replies: 97
Views: 9,749
Posted By FrogUncleBaby
i fear that at this point, nothing they make can...

i fear that at this point, nothing they make can live up to peoples high expectations! but we'll see...whenever that is.
Forum: News 02/14/11, 10:38 AM
Replies: 57
Views: 5,890
Posted By FrogUncleBaby
omg.....so Bad.

omg.....so Bad.
Forum: News 02/11/11, 11:29 AM
Replies: 20
Views: 3,119
Posted By FrogUncleBaby
Garbage.

Garbage.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm