AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 732 (Search took 0.04 seconds.) Search: Posts made by Emmure408
Forum: News 05/22/11, 04:13 PM
Replies: 46
Views: 8,550
Posted By Emmure408
haha of course people on this website like this...

haha of course people on this website like this shit & are too pussy to handle Emmure
Forum: News 05/22/11, 03:58 PM
Replies: 33
Views: 7,122
Posted By Emmure408
shouldn't be a 3rd hangover movie since the 1st...

shouldn't be a 3rd hangover movie since the 1st one sucked & the 2nd one will probably be just as bad
Forum: News 05/22/11, 03:53 PM
Replies: 21
Views: 3,087
Posted By Emmure408
still gonna suck, gc can't save this band

still gonna suck, gc can't save this band
Forum: News 05/22/11, 03:53 PM
Replies: 56
Views: 10,133
Posted By Emmure408
finally

finally
Forum: Personal Life 05/20/11, 02:35 PM
Replies: 179
Views: 10,787
Posted By Emmure408
not as insecure to let it ruin a relationship...

not as insecure to let it ruin a relationship like my last ex :rolleyes:
Forum: News 05/20/11, 02:33 PM
Replies: 13
Views: 1,815
Posted By Emmure408
walk on home, boiiiiii!

walk on home, boiiiiii!
Forum: News 05/20/11, 12:17 AM
Replies: 39
Views: 5,124
Posted By Emmure408
a lot of people didn't like Omni, i for one...

a lot of people didn't like Omni, i for one fucking LOVED it

MTB never disappoint. ever
Forum: News 05/19/11, 10:35 PM
Replies: 50
Views: 5,438
Posted By Emmure408
http://i53.tinypic.com/27zyyag.gif

http://i53.tinypic.com/27zyyag.gif
Forum: News 05/19/11, 04:02 PM
Replies: 52
Views: 8,023
Posted By Emmure408
awesome

awesome
Forum: News 05/19/11, 04:02 PM
Replies: 59
Views: 8,324
Posted By Emmure408
more excited for the City & Colour article

more excited for the City & Colour article
Forum: News 05/19/11, 04:01 PM
Replies: 37
Views: 3,850
Posted By Emmure408
band rules, haters are just stupid ignorant snobs

band rules, haters are just stupid ignorant snobs
Forum: News 05/19/11, 03:58 PM
Replies: 39
Views: 3,874
Posted By Emmure408
why not just stop with the whole sing/scream...

why not just stop with the whole sing/scream crap?

i doubt their new sound will be "epic"
Forum: News 05/18/11, 10:42 PM
Replies: 35
Views: 3,829
Posted By Emmure408
damn, Linkin Park always take out good bands....

damn, Linkin Park always take out good bands. heard The Human Abstract will be touring with LP this fall. crazy!


kinda like Plain White T's except Anberlin still release solid albums
Forum: News 05/18/11, 08:54 PM
Replies: 85
Views: 10,585
Posted By Emmure408
not bad, but the song title sucks

not bad, but the song title sucks
Forum: News 05/18/11, 03:13 PM
Replies: 25
Views: 4,859
Posted By Emmure408
looooove me DEAD! :whistle:

looooove me DEAD! :whistle:
Forum: News 05/18/11, 03:12 PM
Replies: 85
Views: 10,585
Posted By Emmure408
love this band, but that song title is so dull

love this band, but that song title is so dull
Forum: Reviews 05/18/11, 12:07 AM
Replies: 42
Views: 10,143
Posted By Emmure408
hated s.u.a.s but i gave this album a shot &...

hated s.u.a.s but i gave this album a shot & it's a lot better than their first album.
is it new & different, no but it's a step up
i'll take their new poppy/melodic singing sound over their old...
Forum: News 05/18/11, 12:00 AM
Replies: 74
Views: 6,288
Posted By Emmure408
glad it's not hayley, that'd be hella cheesy...

glad it's not hayley, that'd be hella cheesy

hope theres more guest vocals from other bands
Forum: News 05/17/11, 06:09 PM
Replies: 15
Views: 2,657
Posted By Emmure408
ss > atl

ss > atl
Forum: News 05/17/11, 05:55 PM
Replies: 7
Views: 1,434
Posted By Emmure408
:headbang: fucking METAL! :headbang:

:headbang: fucking METAL! :headbang:
Forum: News 05/17/11, 05:54 PM
Replies: 11
Views: 2,608
Posted By Emmure408
just play warped tour, ugh!

just play warped tour, ugh!
Forum: News 05/17/11, 05:53 PM
Replies: 34
Views: 7,801
Posted By Emmure408
this i gotta see

this i gotta see
Forum: News 05/17/11, 05:52 PM
Replies: 62
Views: 5,502
Posted By Emmure408
not their best album, but good for them.

not their best album, but good for them.
Forum: News 05/17/11, 05:52 PM
Replies: 42
Views: 6,123
Posted By Emmure408
i don't see the big deal about josh leaving. at...

i don't see the big deal about josh leaving. at least it's not dan or alan

*knocks on wood*
Forum: News 05/17/11, 05:46 PM
Replies: 14
Views: 2,039
Posted By Emmure408
ehhhhh there's gotta be better themes than...

ehhhhh there's gotta be better themes than "japanese songs"


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate