AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by DooDooBird
Forum: News 06:13 PM - 02/27/15
Replies: 243
Views: 31,809
Posted By DooDooBird
Neither one of these guys is very talented, so who gives a fuck?
Forum: Sports 05:43 PM - 02/27/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
Oh darn. What're we gonna do without BJ Melvin in the lineup?
Forum: Sports 06:45 PM - 02/26/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
They want more homers. Blame it on Citi Field.
Forum: Sports 04:44 PM - 02/25/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
What's the deal with Josh Hamilton? He addicted to coke again?
Forum: News 06:25 PM - 02/24/15
Replies: 14
Views: 1,972
Posted By DooDooBird
Sounds exactly like some shit they would have released 15 years ago.

With that said, their music has not aged well at all.
Forum: Sports 01:32 PM - 02/22/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
I suppose this will make him a better player? He should change his name to Hank Aaron.
Forum: Sports 08:28 AM - 02/21/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
BJ Upton will be known as BJ Upton Jr this season.

I'm not even making this up.
Forum: News 11:18 PM - 02/18/15
Replies: 21
Views: 1,654
Posted By DooDooBird
I hate this band. There's a song of theirs they play at my work and it's seriously one of the most annoying and stupid songs I've heard.
Forum: Sports 11:50 PM - 02/16/15
Replies: 9,387
Views: 364,218
Posted By DooDooBird
Reminds me of when Steve Avery signed a minor league deal with the Braves circa 2000 and I was all stoked.

And then he didn't make the team.
Forum: Entertainment 12:12 PM - 02/16/15
Replies: 10,325
Views: 493,050
Posted By DooDooBird
I adore 2/4 of these people. Here's a hint: The two blonde ones.
Forum: Entertainment 09:16 PM - 02/15/15
Replies: 10,325
Views: 493,050
Posted By DooDooBird
God, I'm the only one here who thinks the musical performances have been absolute crap.
Forum: Entertainment 07:39 PM - 02/15/15
Replies: 10,325
Views: 493,050
Posted By DooDooBird
Chevy Chase looks and sounds like absolute shit. It's awful.
Forum: News 08:40 PM - 02/10/15
Replies: 45
Views: 3,081
Posted By DooDooBird
I have a soft spot for The Information. I'd put that in my top 3. Love it!

I'm listening to Morning Phase right now and to me it feels like Sea Change: Part II. And sequels are never as good.
Forum: Sports 06:42 PM - 02/08/15
Replies: 5,221
Views: 111,879
Posted By DooDooBird
Roll Tide
Forum: News 10:58 PM - 02/05/15
Replies: 53
Views: 5,012
Posted By DooDooBird
I feel like Incubus jumped the shark when they made a shitty song for a shitty movie with Jamie Foxx. Can't remember the title of the movie, but it was mid 2000s where they're flying around in jets...
Forum: Sports 08:50 PM - 02/01/15
Replies: 651
Views: 11,726
Posted By DooDooBird
Oh, his excuse was so lame. Would have been more acceptable for him to be like "I fucked up. Thought I could get cute there at the end. It backfired and therefore, I'm a huge loser tonight. Sorry...
Forum: News 10:09 PM - 01/30/15
Replies: 79
Views: 15,333
Posted By DooDooBird
I always wonder how much better of an album Neighborhoods would have been if he had been around to produce.
Forum: News 09:37 AM - 01/29/15
Replies: 47
Views: 4,426
Posted By DooDooBird
lol. Everything I watched was pure crap. The song itself was painful to hear.
Forum: News 11:21 AM - 01/27/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
https://40.media.tumblr.com/a4234cd849be81577dd2dfaf22511d54/tumblr_niuk06mNb71trmtb8o1_540.jpg
Forum: News 09:13 PM - 01/26/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
Always accurate:

https://40.media.tumblr.com/8d4eabdd90e7b0108f1601d4a83bc1a8/tumblr_nitabkcTKt1u1jqfvo1_1280.jpg
Forum: News 09:04 PM - 01/26/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
oi8mT9psCF0
Forum: News 09:04 PM - 01/26/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
That last Alkaline Trio album was sweet.
Forum: News 08:55 PM - 01/26/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
I'm all for a band with Mark, Travis, and Matt Skiba. Tom has been washed up for going on a decade now.
Forum: News 08:53 PM - 01/26/15
Replies: 948
Views: 98,021
Posted By DooDooBird
lol. no.
Forum: News 04:01 PM - 01/26/15
Replies: 1,437
Views: 153,323
Posted By DooDooBird
A new Blink album with Skiba > a new Blink album with Tom. Yep.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate