AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 353 Search: Posts made by music_snob_86
Forum: News 09:22 AM - 06/30/10
Replies: 126
Views: 9,415
Posted By music_snob_86
penis
Forum: News 06:23 AM - 06/30/10
Replies: 112
Views: 7,144
Posted By music_snob_86
13 year old girls have single handedly destroyed the music scene as we know it.
Forum: News 06:10 AM - 06/30/10
Replies: 70
Views: 5,644
Posted By music_snob_86
fuck vegetarians. hippy indie trendy gays
Forum: News 09:45 AM - 06/29/10
Replies: 39
Views: 3,826
Posted By music_snob_86
sara's way hotter
Forum: News 08:42 PM - 06/28/10
Replies: 103
Views: 10,979
Posted By music_snob_86
did she flash the audience too?
Forum: News 12:54 PM - 06/25/10
Replies: 11
Views: 1,378
Posted By music_snob_86
all the people caring about this is too much
Forum: Personal Life 04:07 PM - 06/24/10
Replies: 65
Views: 2,972
Posted By music_snob_86
rape her. cut her body up. then bury the remains. that'll teach her
Forum: News 07:26 PM - 06/23/10
Replies: 15
Views: 1,614
Posted By music_snob_86
what does it take to sit around as band mates and be like.... here we go guys I GOT IT!!. LETS NAME OUR BAND " I CALL FIVES" and then everyone is like> hell yeah!!!! lets do it!

wtf. this band...
Forum: News 08:57 PM - 06/22/10
Replies: 37
Views: 3,793
Posted By music_snob_86
whos drop out year? a shit hole band ? oh wait. i looked them up. gross fat god awful musicians. only a female coule appeal to this band it seems. nice going!
Forum: News 08:54 PM - 06/22/10
Replies: 37
Views: 3,793
Posted By music_snob_86
gross. fat people cant write music. BUT. they can lose weight.. if they want too...
Forum: News 08:50 PM - 06/22/10
Replies: 67
Views: 4,572
Posted By music_snob_86
what a loser. get cancer noob
Forum: News 08:48 PM - 06/22/10
Replies: 67
Views: 4,572
Posted By music_snob_86
same with me. but this band can do no wrong
Forum: News 08:45 PM - 06/22/10
Replies: 67
Views: 4,572
Posted By music_snob_86
i would like to have sex with them. their bodies would be delicious
Forum: News 08:19 PM - 06/20/10
Replies: 18
Views: 2,249
Posted By music_snob_86
gay homo gay!
Forum: News 08:23 PM - 06/19/10
Replies: 42
Views: 3,553
Posted By music_snob_86
yeah. duh????

i aint just trollin ;)

you think im serious?
Forum: News 09:13 AM - 06/19/10
Replies: 42
Views: 3,553
Posted By music_snob_86
absolutley the one of the greatest bands of our time. im pissing myself just waiting to buy this

yay!
Forum: News 01:40 PM - 06/14/10
Replies: 45
Views: 3,188
Posted By music_snob_86
best sausage around.

FUCK YOU SARAH LEE!!
Forum: News 07:50 AM - 06/10/10
Replies: 29
Views: 2,412
Posted By music_snob_86
gross!
Forum: News 07:04 AM - 06/10/10
Replies: 18
Views: 2,289
Posted By music_snob_86
doesnt get any gayer than this folks
Forum: News 09:46 AM - 06/07/10
Replies: 126
Views: 6,778
Posted By music_snob_86
actually. i was the one that submitted this first.

lick my balls
Forum: Reviews 04:12 PM - 06/05/10
Replies: 53
Views: 9,058
Posted By music_snob_86
horrible band.
Forum: News 04:10 PM - 06/05/10
Replies: 71
Views: 5,823
Posted By music_snob_86
great music news
Forum: News 10:55 PM - 06/04/10
Replies: 401
Views: 33,571
Posted By music_snob_86
THIS GIRL HAS NOODZ EVERYWHERE.!!!! WTF!!!. they suck actually
Forum: News 08:43 AM - 06/04/10
Replies: 21
Views: 2,598
Posted By music_snob_86
yeah. gross
Forum: News 08:40 AM - 06/04/10
Replies: 90
Views: 8,696
Posted By music_snob_86
who's aaron?


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate