AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 145 Search: Posts made by ak4
Forum: Reviews 01:27 PM - 09/25/09
Replies: 40
Views: 8,386
Posted By ak4
I thought Red Eyes was an excellent track. Those Whoa's are extremely infectious.
Forum: News 07:07 PM - 08/16/09
Replies: 132
Views: 8,323
Posted By ak4
I agree with you, 100%. Denver Harbor released one of my all-time favorite albums. I still bump Scenic.
Forum: Music 11:10 AM - 08/03/09
Replies: 184
Views: 6,649
Posted By ak4
keepsake - one season too late
keepsake - american fights
kisschasy - the shake
the early november - everythings too cold, but youre so hot
the morning of - shine


theres actually alot that really...
Forum: News 09:08 AM - 07/26/09
Replies: 27
Views: 2,419
Posted By ak4
idk, this song is boring to me.
Forum: News 12:31 PM - 07/16/09
Replies: 264
Views: 31,838
Posted By ak4
Um, what exactly is wrong with people who smoke weed? What is your reasoning for that bias? How does smoking weed make ANYBODY a piece of shit. Im not defending him by the way, Im defending pot...
Forum: News 07:58 PM - 07/11/09
Replies: 186
Views: 14,363
Posted By ak4
I JUST FUCKING MOVED FROM LI..damn...i used to live in rockville centre, 10 min from the coliseum. its been a week since i moved, FML
Forum: Personal Life 04:36 PM - 07/10/09
Replies: 499
Views: 29,473
Posted By ak4
i had a pretty serious relationship with this girl a few years ago...i may be young and was much younger than but, i licked hers, she loved it...she licked mine, hate to say it, it...
Forum: Personal Life 06:42 PM - 07/08/09
Replies: 168
Views: 5,406
Posted By ak4
being uprooted from my life in new york to live in florida..
people who only care about you once you are gone..
people in general sometimes..
having bad social skills..
being scared to meet new...
Forum: Personal Life 05:17 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
really? ok, its nice to see some people from the area throwing recommendations out there. thanks a bunch, hopefully shit starts pulling itself together..if only i had a smoking partner now haha.
Forum: Personal Life 04:16 PM - 07/07/09
Replies: 134
Views: 6,251
Posted By ak4
I always had a desire to date a girl who isnt white. My eye really has been on black or latina chicks but I never really met one I was attracted to, or that I could get involved with. Hopefully I...
Forum: Personal Life 03:14 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
hahahaha, ive been told I look like him.
Forum: Personal Life 03:04 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
Hahahahaha, trust me, I KNOW lol. I feel realllly creepy trying to utilize the internet to make connections, but I feel like these days its the best way to get anywhere if you are in my situation. ...
Forum: Personal Life 02:56 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
Yeah, I totally hear that. People down here are more approachable than in NY I find, but that doesnt mean it's gonna be easier for me. It's def. a huge change, its so weird lol.

I really...
Forum: Personal Life 02:51 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
I just moved to Waterford Lakes. I really dont know the area at all, so no, I have no idea where to go..I need to get a license again down here because i had gotten a DUI back in NY, my license was...
Forum: Personal Life 02:47 PM - 07/07/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
my job back in new york was not sufficient enough to survive there, and as much as i hate to admit it...all my friends are HUGE bums and dont work so roomates wasnt much of an option..i see what...
Forum: Personal Life 05:35 PM - 07/06/09
Replies: 44
Views: 2,241
Posted By ak4
So yeah, I just moved to Orlando, FL with my family. Problem is, I dont know shit about the area, i dont know anybody..im 21 years old so i can go to bars and stuff but heres the problem. I dont...
Forum: News 08:54 AM - 04/30/09
Replies: 45
Views: 3,938
Posted By ak4
im so amped for this weekend, going to saturday and sunday...wish i was going to hoodwinked, sounds awesome.
Forum: News 09:34 AM - 04/15/09
Replies: 118
Views: 8,565
Posted By ak4
this is an awesome feature..continue this..
Forum: News 08:19 PM - 03/30/09
Replies: 2,172
Views: 93,195
Posted By ak4
ill see you guys may 9th, thats all i gotta say
Forum: News 02:28 PM - 03/20/09
Replies: 27
Views: 2,592
Posted By ak4
may 9th..im hoping to go
Forum: News 10:50 AM - 03/14/09
Replies: 60
Views: 3,896
Posted By ak4
This is the legitimate version of Getaway..no doubt.
Forum: News 12:19 AM - 03/14/09
Replies: 14
Views: 2,038
Posted By ak4
i kinda always really enjoyed anything fm static has put out..cant say the same for thousand foot krutch though.
Forum: News 01:56 PM - 03/07/09
Replies: 296
Views: 13,540
Posted By ak4
17
Forum: General 06:30 PM - 03/04/09
Replies: 52
Views: 2,208
Posted By ak4
theres only one song that i like on blueprints..and its my favorite song they have made. Naive Orleans. AMAZING. the acoustic version is win too.
Forum: General 09:16 PM - 02/25/09
Replies: 64
Views: 1,892
Posted By ak4
if youre using firefox...manually install the windows media player 11 update...a prompt should point you in the right direction..after you install just exit firefox completely and load back up the...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate