AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 930 (Search took 0.05 seconds.) Search: Posts made by punchlinekid182
Forum: News 07/28/14, 08:13 PM
Replies: 51
Views: 3,473
Posted By punchlinekid182
i feel as ive grown older most of my friends...

i feel as ive grown older most of my friends music tastes have changed so finding someone to go with me is gonna be tough too haha
Forum: News 07/28/14, 08:08 PM
Replies: 51
Views: 3,473
Posted By punchlinekid182
being from danbury i feel the same way. prob...

being from danbury i feel the same way. prob gonna hit up the ny date though
Forum: News 07/27/14, 07:55 PM
Replies: 8
Views: 1,216
Posted By punchlinekid182
last album was fantastic. im excited for whatever...

last album was fantastic. im excited for whatever these guys do next
Forum: News 07/27/14, 12:20 PM
Replies: 99
Views: 7,457
Posted By punchlinekid182
haha i feel ya ipods didnt come out til i was in...

haha i feel ya ipods didnt come out til i was in college
Forum: News 07/23/14, 08:53 PM
Replies: 77
Views: 4,627
Posted By punchlinekid182
yea i feel they achieved success way to easily,...

yea i feel they achieved success way to easily, but touring with one direction will do that
Forum: News 07/23/14, 07:55 PM
Replies: 20
Views: 1,583
Posted By punchlinekid182
love that bridge

love that bridge
Forum: News 07/23/14, 08:47 AM
Replies: 42
Views: 3,892
Posted By punchlinekid182
if this gets out to the masses this will sell for...

if this gets out to the masses this will sell for a shit ton of money
Forum: Reviews 07/18/14, 10:22 PM
Replies: 33
Views: 4,132
Posted By punchlinekid182
love love love this album! these guys are gonna...

love love love this album! these guys are gonna blow up
Forum: Reviews 07/18/14, 09:32 PM
Replies: 207
Views: 12,436
Posted By punchlinekid182
guess i missed the boat on hating this band. i...

guess i missed the boat on hating this band. i love them and think this albums great
Forum: Reviews 07/14/14, 07:12 PM
Replies: 77
Views: 7,471
Posted By punchlinekid182
Hahaha thats awesome

Hahaha thats awesome
Forum: News 06/28/14, 07:38 AM
Replies: 28
Views: 4,261
Posted By punchlinekid182
I want some new tunes in vein of before...

I want some new tunes in vein of before everything and after, i love that album
Forum: News 06/10/14, 06:37 AM
Replies: 25
Views: 2,808
Posted By punchlinekid182
good band name ^^

good band name ^^
Forum: News 06/10/14, 03:33 AM
Replies: 25
Views: 2,808
Posted By punchlinekid182
thanks for the response man. i'm happy for him...

thanks for the response man. i'm happy for him that he actually stuck with that
Forum: News 06/09/14, 02:45 PM
Replies: 25
Views: 2,808
Posted By punchlinekid182
i know i'm kinda late on it but why did LP leave...

i know i'm kinda late on it but why did LP leave YC?
Forum: News 05/30/14, 06:56 AM
Replies: 6
Views: 1,728
Posted By punchlinekid182
I like that new song, wanna hear more

I like that new song, wanna hear more
Forum: News 05/27/14, 05:49 AM
Replies: 33
Views: 8,037
Posted By punchlinekid182
I understand that some of their songs have...

I understand that some of their songs have similar structures but i just cant help but love almost everything they release.
Forum: News 04/14/14, 12:58 PM
Replies: 22
Views: 4,758
Posted By punchlinekid182
pretty big shoes to fill but he's a great drummer...

pretty big shoes to fill but he's a great drummer so i don't think he'll have a problem with those fills. pumped to see them in a few months
Forum: News 04/04/14, 03:55 PM
Replies: 7
Views: 1,819
Posted By punchlinekid182
Thanks brotha, love both these bands!

Thanks brotha, love both these bands!
Forum: News 04/03/14, 08:14 PM
Replies: 48
Views: 5,100
Posted By punchlinekid182
Hope ep was fantastic as well

Hope ep was fantastic as well
Forum: News 04/03/14, 08:11 PM
Replies: 48
Views: 5,100
Posted By punchlinekid182
I love bands doing this for the 10yr. Page avenue...

I love bands doing this for the 10yr. Page avenue was done so well
Forum: News 03/29/14, 03:33 PM
Replies: 152
Views: 23,036
Posted By punchlinekid182
I don't see why they can't do to the logo what...

I don't see why they can't do to the logo what fun. did to their name and just add a subtle difference to it
Forum: News 03/27/14, 01:39 AM
Replies: 77
Views: 4,689
Posted By punchlinekid182
want. need.

want. need.
Forum: News 03/10/14, 07:36 PM
Replies: 28
Views: 4,820
Posted By punchlinekid182
i like

i like
Forum: News 03/01/14, 10:10 PM
Replies: 55
Views: 5,333
Posted By punchlinekid182
lol

lol
Forum: News 03/01/14, 09:59 PM
Replies: 42
Views: 5,101
Posted By punchlinekid182
If he gets some sorta donation thing set up I'd...

If he gets some sorta donation thing set up I'd throw him some dough


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm