AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 33 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by kbez1527
Forum: General 02/24/11, 08:53 PM
Replies: 28
Views: 3,625
Posted By kbez1527
literally got an htc desire z yesterday and its...

literally got an htc desire z yesterday and its awesome! so customizable!
Forum: General 11/30/10, 03:38 PM
Replies: 55
Views: 2,975
Posted By kbez1527
this

this
Forum: News 11/24/10, 03:14 PM
Replies: 62
Views: 5,065
Posted By kbez1527
i dont know if this whole list is wrong, but...

i dont know if this whole list is wrong, but detroit on the 8th is a friday not saturday
Forum: General 10/25/10, 09:23 AM
Replies: 52
Views: 2,438
Posted By kbez1527
already did. and it hilarious. lotta poop &...

already did. and it hilarious. lotta poop & dick tho
Forum: News 09/21/10, 04:41 PM
Replies: 164
Views: 13,736
Posted By kbez1527
With in the last two years, ive had sporadic...

With in the last two years, ive had sporadic episodes of crippling anxiety and panic attacks, that would put me in an emotional rut for weeks on end. I given anti-anxiety med, xanax, until the...
Forum: News 09/17/10, 03:29 PM
Replies: 32
Views: 3,016
Posted By kbez1527
this ep is sooo bomb. sounds like they put so...

this ep is sooo bomb. sounds like they put so much effort into it. sucks it leaked but u have my word ill buy it! stand tall was the soundtrack to my summer!
Forum: General 07/27/10, 09:18 PM
Replies: 76
Views: 3,114
Posted By kbez1527
charmander was my first. i quickly learned how...

charmander was my first. i quickly learned how hard u get raped in the first two gyms. so second time around, squirtle all the way
Forum: News 06/23/10, 05:16 PM
Replies: 138
Views: 8,612
Posted By kbez1527
bought this the second i saw them post on...

bought this the second i saw them post on twitter.not really what i expected. definitely started getting the Cute is what we aim for vibe. but after about a listen and a half, im loving it soooo...
Forum: News 06/08/10, 03:33 PM
Replies: 19
Views: 2,484
Posted By kbez1527
is mike gonna be with them?

is mike gonna be with them?
Forum: News 04/14/10, 03:24 PM
Replies: 254
Views: 33,942
Posted By kbez1527
37912

37912
Forum: News 12/09/09, 03:59 PM
Replies: 70
Views: 4,160
Posted By kbez1527
my costume this past halloween: RIP dime you were...

my costume this past halloween: RIP dime you were fuckin tight!

http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/photo.php?pid=2669318&id=513794805
Forum: News 06/17/09, 11:15 AM
Replies: 243
Views: 14,678
Posted By kbez1527
this is exactly what i was thinking haha. this...

this is exactly what i was thinking haha. this song is titties. makes me like the other song alot better. cant wait to see them in detroit!
Forum: News 03/27/09, 01:42 PM
Replies: 45
Views: 2,758
Posted By kbez1527
i will now join twitter

i will now join twitter
Forum: News 01/30/09, 08:35 AM
Replies: 17
Views: 1,588
Posted By kbez1527
saw them last night. great show

saw them last night. great show
Forum: News 01/25/09, 02:07 PM
Replies: 206
Views: 13,777
Posted By kbez1527
love weezy but i wanna puke now. why would he do...

love weezy but i wanna puke now. why would he do this???
Forum: News 01/15/09, 07:26 PM
Replies: 77
Views: 5,576
Posted By kbez1527
the albums on youtube:...

the albums on youtube: http://www.youtube.com/user/Elysium91
Forum: News 01/08/09, 07:59 PM
Replies: 116
Views: 7,360
Posted By kbez1527
i have these alot unfortunatly. a panic attack is...

i have these alot unfortunatly. a panic attack is probably the worst feeling a person can experience. honest to god. i feel really bad for her:-(
Forum: News 12/20/08, 10:17 AM
Replies: 64
Views: 3,498
Posted By kbez1527
circuit for the blackout also has a christmas...

circuit for the blackout also has a christmas song. www.myspace.com/circuitfortheblackout
Forum: General 11/12/08, 07:44 PM
Replies: 85
Views: 5,213
Posted By kbez1527
squirtle is probs best. charmander makes it...

squirtle is probs best. charmander makes it impossible to beat the first gym. and the second is water soo. he sucks.
Forum: News 10/21/08, 08:01 PM
Replies: 22
Views: 1,544
Posted By kbez1527
talent bleeds from this band

talent bleeds from this band
Forum: News 10/08/08, 12:37 PM
Replies: 246
Views: 15,587
Posted By kbez1527
thats fuckin hotttt

thats fuckin hotttt
Forum: News 09/29/08, 08:14 PM
Replies: 78
Views: 11,494
Posted By kbez1527
is this all re-recorded for sure? cuz if so im in...

is this all re-recorded for sure? cuz if so im in heaven:-)
Forum: News 09/08/08, 02:46 PM
Replies: 465
Views: 26,318
Posted By kbez1527
are they joking?:jawdrop:

are they joking?:jawdrop:
Forum: News 09/06/08, 07:19 PM
Replies: 129
Views: 10,341
Posted By kbez1527
what source is this news from? cant find anything...

what source is this news from? cant find anything on it anywhere
Forum: News 08/29/08, 10:34 AM
Replies: 86
Views: 5,929
Posted By kbez1527
i sent this in:)

i sent this in:)


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm