AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 180 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Mudblock
Forum: News 02/13/12, 08:36 PM
Replies: 37
Views: 4,314
Posted By Mudblock
They havent let me down yet, so happy I preorded.

They havent let me down yet, so happy I preorded.
Forum: News 01/16/12, 03:23 PM
Replies: 45
Views: 7,325
Posted By Mudblock
Everyone says "Oh I wished he rapped more,...

Everyone says "Oh I wished he rapped more, hes just a production rapper now" but if he went back everyone would still complain. Hes at the top of hip hop at the moment, hes already proved that he can...
Forum: News 01/12/12, 07:07 AM
Replies: 195
Views: 14,829
Posted By Mudblock
Thats funny, I dont feel like an idiot, I feel...

Thats funny, I dont feel like an idiot, I feel like I am a small reason why Chris is still in Punchline and after all the band break ups/people leaving bands last year, I am more then content with...
Forum: News 01/12/12, 04:02 AM
Replies: 195
Views: 14,829
Posted By Mudblock
Haha, I wasnt calling you an idiot, I was calling...

Haha, I wasnt calling you an idiot, I was calling the other guy an idiot because he was being a dick. I love that you still make this much effort after 14 years. Thank you for being that cool.
Forum: News 01/11/12, 07:43 PM
Replies: 195
Views: 14,829
Posted By Mudblock
He always posts this much in a punchline news...

He always posts this much in a punchline news thread, idiot.
Forum: News 01/11/12, 07:16 PM
Replies: 195
Views: 14,829
Posted By Mudblock
Awesome news :D I would of been pissed if I...

Awesome news :D I would of been pissed if I bought 3 copies of the album for the sole purpose of chris staying (and also for the rest of punchline) and he still ended up leaving regardless of the...
Forum: News 01/09/12, 03:32 AM
Replies: 123
Views: 11,120
Posted By Mudblock
I thought he was going to name his daughter...

I thought he was going to name his daughter Brooklyn Carter :-|
Forum: News 01/04/12, 06:22 AM
Replies: 23
Views: 3,256
Posted By Mudblock
hahahahhaahhaha

hahahahhaahhaha
Forum: News 01/04/12, 12:10 AM
Replies: 432
Views: 30,741
Posted By Mudblock
How do you not see that noone gives a single...

How do you not see that noone gives a single shit, go away, you arent wanted in this thread. You are boring. Go make a thread on the forums or write a blog about it if you cant simply let this go,...
Forum: News 01/03/12, 11:11 PM
Replies: 432
Views: 30,741
Posted By Mudblock
Double purchased it and gifted it to my brother....

Double purchased it and gifted it to my brother. GET TO #1 ALREADY! I DONT WANT CHRIS TO LEAVE!
Forum: News 01/03/12, 10:10 PM
Replies: 432
Views: 30,741
Posted By Mudblock
Purchase 4 copies of the EP with that $20...

Purchase 4 copies of the EP with that $20 instead, more worthwhile that way.
Forum: News 01/03/12, 08:27 PM
Replies: 432
Views: 30,741
Posted By Mudblock
3 spots to go and we have atleast helped beat...

3 spots to go and we have atleast helped beat LMFAO....then its only 7 spots to go!
Forum: News 01/03/12, 08:16 PM
Replies: 432
Views: 30,741
Posted By Mudblock
Just bought it, Itunes Aus price jacked it to...

Just bought it, Itunes Aus price jacked it to $8.49 and I still think it was worth almost double what it was supposed too!

It better get to number one.....It deserves it.
Forum: News 01/02/12, 10:51 PM
Replies: 264
Views: 21,782
Posted By Mudblock
Im buying it all the way from Australia! There is...

Im buying it all the way from Australia! There is no way I am letting someone like Chris quit!
Forum: News 11/24/11, 09:34 PM
Replies: 44
Views: 8,533
Posted By Mudblock
I cant help but love his voice, these songs have...

I cant help but love his voice, these songs have so much goddamn nostalgia too.

edit: Definitely worth atleast $5....so I bought it.
Forum: News 11/23/11, 12:58 AM
Replies: 10
Views: 1,505
Posted By Mudblock
Australia :( will take a good 3 weeks for mine.

Australia :( will take a good 3 weeks for mine.
Forum: News 11/21/11, 08:06 PM
Replies: 10
Views: 1,505
Posted By Mudblock
I agree, such a great album, so happy I...

I agree, such a great album, so happy I preordered. The video is great too.......fuck I want my preorder bundle already!
Forum: News 10/02/11, 02:33 PM
Replies: 17
Views: 2,390
Posted By Mudblock
yeah :S I love the song virgin, what dont you...

yeah :S I love the song virgin, what dont you like about it?
Forum: News 10/02/11, 05:01 AM
Replies: 17
Views: 2,390
Posted By Mudblock
hmmm MWY are way worse with god references imo, i...

hmmm MWY are way worse with god references imo, i mean theres a song for like over half of it he repeats the line "god is great, god is good" or something similar.

I have never felt that MO were an...
Forum: News 09/30/11, 02:30 AM
Replies: 17
Views: 2,390
Posted By Mudblock
WRONG!

WRONG!
Forum: News 09/14/11, 01:56 AM
Replies: 9
Views: 1,584
Posted By Mudblock
schweet song from a schweet album, he fkn owns in...

schweet song from a schweet album, he fkn owns in thomas jefferson aswell.
Forum: News 09/08/11, 03:29 PM
Replies: 45
Views: 15,440
Posted By Mudblock
:D in a recent interview he said he is working on...

:D in a recent interview he said he is working on a mixtape at the moment aswell as the Four Fists album (Him and POS)
Forum: News 09/07/11, 02:56 PM
Replies: 45
Views: 15,440
Posted By Mudblock
I loved watch the throne but this kicks the shit...

I loved watch the throne but this kicks the shit out of it imo, such an original and emotionally invested album.
Forum: Reviews 09/07/11, 04:45 AM
Replies: 31
Views: 13,248
Posted By Mudblock
fuck yeah, I cant find one think I dislike about...

fuck yeah, I cant find one think I dislike about this album. I have put off listening to thrices new album because I cant stop listening to this.....this is definitely his most honest and best record...
Forum: Reviews 09/06/11, 05:56 AM
Replies: 31
Views: 13,248
Posted By Mudblock
what?.....how do any of his lyrics or the emotion...

what?.....how do any of his lyrics or the emotion he conveys through his voice when rapping have any sort of comedic display to them?.....and yes, its brief but you here him ask Stef (POS) something...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm