AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 30 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by conjurefuse
Forum: News 03/23/13, 12:50 PM
Replies: 23
Views: 5,899
Posted By conjurefuse
It's called maturing as a songwriter.

It's called maturing as a songwriter.
Forum: News 03/23/13, 12:48 PM
Replies: 15
Views: 3,418
Posted By conjurefuse
Well, damn.

Well, damn.
Forum: General 03/23/13, 05:53 AM
Replies: 5,186
Views: 498,421
Posted By conjurefuse
The video itself isn't...

The video itself isn't great.

dXjcJGGmJ9A

http://i.imgur.com/TvsC5C2.jpg
Forum: General 03/23/13, 05:49 AM
Replies: 4,156
Views: 343,733
Posted By conjurefuse
Bah, I did the same thing, haha. It's def on the...

Bah, I did the same thing, haha. It's def on the Ketchup List, but Workaholics comes first.
Forum: General 03/23/13, 05:37 AM
Replies: 5,186
Views: 498,421
Posted By conjurefuse
I feel so stupid for laughing so hard, but it's...

I feel so stupid for laughing so hard, but it's just so damn funny, haha.
Forum: General 03/23/13, 05:34 AM
Replies: 4,156
Views: 343,733
Posted By conjurefuse
I wanted to say "oh, no doubt", but...

I wanted to say "oh, no doubt", but then I thought about the other characters and it's actually a pretty tough decision. Still though, yeah.
Forum: General 03/23/13, 05:26 AM
Replies: 4,156
Views: 343,733
Posted By conjurefuse
She's the best.

She's the best.
Forum: General 03/23/13, 05:14 AM
Replies: 22
Views: 1,994
Posted By conjurefuse
Which Band Will Reunite First?

Which band is most likely to come back to their senses (whether you'd like them to or not) and release a new album first?
Forum: General 03/23/13, 05:09 AM
Replies: 4,156
Views: 343,733
Posted By conjurefuse
http://tvquotes.net/static/images/characters/bobsb...

http://tvquotes.net/static/images/characters/bobsburgers/tina.jpg
You're much more attractive though.
Forum: General 03/23/13, 05:05 AM
Replies: 277
Views: 15,365
Posted By conjurefuse
It hurts my head to see Underoath and QOTSA in...

It hurts my head to see Underoath and QOTSA in the same sentence, haha.
Forum: Entertainment 03/23/13, 05:00 AM
Replies: 29
Views: 4,472
Posted By conjurefuse
I wasn't even aware it existed, and then I saw...

I wasn't even aware it existed, and then I saw the date in the title and thought maybe I had looped back in time, starting with the day that I was supposed to discover it, thereby preventing me from...
Forum: Music 03/23/13, 04:49 AM
Replies: 4
Views: 593
Posted By conjurefuse
Intronaut - Habitual Levitations (Instilling Words With Tones) [2013]

...is a fucking monster. I actually prefer the clean vocals to the growls of the past, and the grooves, my God, the grooves.

OnBm2bUVTo0

NOTE: Up the quality on the video if you're listening....
Forum: Personal Life 03/23/13, 04:39 AM
Replies: 10,159
Views: 358,696
Posted By conjurefuse
Well, not Intronaut since I just missed...

Well, not Intronaut since I just missed them.

Would you rather eat a dog to save a cat or eat a cat to save a dog?
Forum: Music 03/23/13, 04:35 AM
Replies: 6
Views: 867
Posted By conjurefuse
Entire Performances

I thought a thread containing entire live performances might be kinda cool/handy. Here's TOOL in 2010 in Seattle.

tWDNf8WyqWo
Forum: Music 03/23/13, 04:25 AM
Replies: 4
Views: 542
Posted By conjurefuse
Outside The [Music] Box

What are some of the more interesting/creative ideas you've heard (or even just heard about) involving music? I'm not talking about just writing an interesting song or album, but actually reaching...
Forum: Personal Life 03/23/13, 04:04 AM
Replies: 6,821
Views: 839,035
Posted By conjurefuse
I enter the sex thread hoping to find juicy...

I enter the sex thread hoping to find juicy tidbits of incriminating information of a sexual nature, involving the likes of respected AP members, and/or something about boobs, and I...
Forum: General 03/23/13, 03:41 AM
Replies: 8,870
Views: 2,320,674
Posted By conjurefuse
The best part is, it only gets better. The first...

The best part is, it only gets better. The first season is easily the weakest, as great as it is. But yeah, Rashida (and Aubs and Amy) are gorgeous.
Forum: Music 03/23/13, 03:34 AM
Replies: 69
Views: 9,371
Posted By conjurefuse
Those inlays are purdy. The black compliments...

Those inlays are purdy. The black compliments them well.
Forum: Music 03/23/13, 03:02 AM
Replies: 4,379
Views: 150,636
Posted By conjurefuse
Three Cheers had some awesome tunes, but I could...

Three Cheers had some awesome tunes, but I could never get into anything else these guys did. TBP was pretty cringe-worthy.
Forum: News 03/23/13, 03:00 AM
Replies: 23
Views: 5,899
Posted By conjurefuse
Whaaat? Their last album was the most interesting...

Whaaat? Their last album was the most interesting thing they've ever done, and I wouldn't be surprised if this one continued in that vein. Olivieri is great, but he's most certainly not the talent.
Forum: Music 03/23/13, 02:57 AM
Replies: 4,153
Views: 194,580
Posted By conjurefuse
I really miss the atmosphere this band used to...

I really miss the atmosphere this band used to employ. There was something about TAYF that just wasn't on the following records. It's like they took out the hollow and replaced it with crunch. Not a...
Forum: Music 03/23/13, 02:53 AM
Replies: 90
Views: 2,897
Posted By conjurefuse
Opera, Jazz, and The Works are probably my top...

Opera, Jazz, and The Works are probably my top three from them. I'm not sure exactly which ones you're unfamiliar with, haha.
Forum: Music 03/23/13, 02:47 AM
Replies: 9,999
Views: 704,068
Posted By conjurefuse
Could you imagine a Jesse/Elton duet? I can, and...

Could you imagine a Jesse/Elton duet? I can, and it's glorious.
Forum: Personal Life 03/23/13, 02:43 AM
Replies: 7,175
Views: 423,012
Posted By conjurefuse
"Kill You" > "Kim". Love...

"Kill You" > "Kim".

Love the "nuns, sluts" rhyme scheme.
Forum: Personal Life 03/23/13, 02:42 AM
Replies: 11,979
Views: 1,194,901
Posted By conjurefuse
I guess all we can do now is pray.

I guess all we can do now is pray.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm