AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 36 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by fuzzypenguin
Forum: News 11/23/06, 12:31 AM
Replies: 21
Views: 2,253
Posted By fuzzypenguin
surrriously, somebody sign this kid please

surrriously, somebody sign this kid please
Forum: News 11/12/06, 06:21 PM
Replies: 29
Views: 2,700
Posted By fuzzypenguin
as much as i like the KIT i've heard, wouldn't...

as much as i like the KIT i've heard, wouldn't the majors be after more established solo artists like Kevin Devine and such first? I mean, tommy hall is only like 18 or something, i dont see any...
Forum: News 11/12/06, 03:46 PM
Replies: 29
Views: 2,700
Posted By fuzzypenguin
the new keep in touch is amazing

the new keep in touch is amazing
Forum: News 11/11/06, 11:14 PM
Replies: 98
Views: 9,144
Posted By fuzzypenguin
the monetary value of this tape depends on if it...

the monetary value of this tape depends on if it was shot b4 or after she packed on the lbs.
Forum: News 11/11/06, 12:52 PM
Replies: 12
Views: 869
Posted By fuzzypenguin
yea dude. like props to him for reaching a new...

yea dude. like props to him for reaching a new level of creep, but like theres a differnce from singing about shit to posting pictures of the girl. is that even allowed?
Forum: News 11/11/06, 12:30 PM
Replies: 12
Views: 869
Posted By fuzzypenguin
dude he just comes off as a stalker. im sure this...

dude he just comes off as a stalker. im sure this girl has a restraining order
Forum: News 11/11/06, 12:03 PM
Replies: 12
Views: 869
Posted By fuzzypenguin
this guys stands no competition against other...

this guys stands no competition against other solo artists these days. i think he sucks
Forum: News 11/09/06, 07:43 PM
Replies: 48
Views: 9,962
Posted By fuzzypenguin
Walker and Conrad are best friends. We need...

Walker and Conrad are best friends. We need Mikey to break up his pretentious Wax On that he suddendly cut all pop punk ties to start, and Nick to stop selling his soul to pete wentz and making that...
Forum: News 11/09/06, 01:09 AM
Replies: 14
Views: 809
Posted By fuzzypenguin
PlayRadioPlay > TSH

PlayRadioPlay > TSH
Forum: News 11/09/06, 01:03 AM
Replies: 14
Views: 809
Posted By fuzzypenguin
sooo dankye

sooo dankye
Forum: News 11/08/06, 04:06 PM
Replies: 33
Views: 1,739
Posted By fuzzypenguin
the intro sounds very cartel-esque

the intro sounds very cartel-esque
Forum: News 11/07/06, 02:46 PM
Replies: 39
Views: 2,228
Posted By fuzzypenguin
more OLD hellogoodbye? wtf

more OLD hellogoodbye? wtf
Forum: News 11/05/06, 07:47 PM
Replies: 266
Views: 10,817
Posted By fuzzypenguin
thats so emo

thats so emo
Forum: News 10/25/06, 09:25 PM
Replies: 19
Views: 2,828
Posted By fuzzypenguin
this is me smiling has also signed to andrews new...

this is me smiling has also signed to andrews new label! ( i said it )
Forum: News 10/23/06, 07:20 PM
Replies: 98
Views: 11,911
Posted By fuzzypenguin
hahaha

hahaha
Forum: News 10/23/06, 05:59 PM
Replies: 30
Views: 1,924
Posted By fuzzypenguin
blacktop is recording with adam duritz of the...

blacktop is recording with adam duritz of the counting crows? holy fuck. thats insane. their first cd was rushed, i think the new shit is gonna be amazing. that kid who does everything is fucking...
Forum: News 10/23/06, 05:55 PM
Replies: 98
Views: 11,911
Posted By fuzzypenguin
tom is going on tour as panic's new photographer....

tom is going on tour as panic's new photographer. thats a fact.
Forum: News 10/20/06, 02:57 PM
Replies: 21
Views: 1,639
Posted By fuzzypenguin
i really like this.

i really like this.
Forum: News 10/07/06, 11:39 PM
Replies: 86
Views: 8,533
Posted By fuzzypenguin
hell yeah play radio play. check out klein...

hell yeah play radio play. check out klein waverly, poem, keep in touch, and duct tape for cool solo projects
Forum: News 10/07/06, 01:07 PM
Replies: 16
Views: 993
Posted By fuzzypenguin
yea. huge "carbon copy" diss haha....

yea. huge "carbon copy" diss haha. thats funny condsidering they just lost the ivory. ps. tom petty will def. have some involvment on this record
Forum: News 10/07/06, 12:24 AM
Replies: 81
Views: 9,613
Posted By fuzzypenguin
thats nuts

thats nuts
Forum: News 10/07/06, 12:17 AM
Replies: 16
Views: 993
Posted By fuzzypenguin
did anybody fucking catch that travis dropped...

did anybody fucking catch that travis dropped that TOM PETTY was gonna be on the record. cus he said babyface (who patrick said is producing a few of the tracks) then tom petty afterwards. pete...
Forum: News 10/06/06, 01:10 AM
Replies: 22
Views: 1,049
Posted By fuzzypenguin
i have a weird feeling that these are all just...

i have a weird feeling that these are all just ronnie's friends pumping up his cd
Forum: News 10/05/06, 09:00 PM
Replies: 6
Views: 584
Posted By fuzzypenguin
they quit rust records right? have they been...

they quit rust records right? have they been picked up?
Forum: News 10/05/06, 08:58 PM
Replies: 9
Views: 595
Posted By fuzzypenguin
too bad their fucked on victory

too bad their fucked on victory


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm