AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 78 Search: Posts made by jbzerocool
Forum: News 11:15 AM - 03/29/11
Replies: 29
Views: 3,746
Posted By jbzerocool
Haha kinda like in Airheads?
Forum: News 08:51 AM - 05/18/10
Replies: 29
Views: 4,028
Posted By jbzerocool
Pretty sure the link for Beach House is wrong haha.
Forum: News 03:16 PM - 05/13/10
Replies: 70
Views: 7,079
Posted By jbzerocool
Wow, I knew there drummer left, but I didn't know that Ryan did the drums in the studio. That's pretty bad ass. I've really enjoyed Lowcountry so far.
Forum: News 03:02 PM - 05/10/10
Replies: 114
Views: 6,073
Posted By jbzerocool
Josh Klinghoffer (http://en.wikipedia.org/wiki/Josh_Klinghoffer) - Not exactly an unknown. Should be interesting.
Forum: News 12:16 PM - 01/07/10
Replies: 65
Views: 4,490
Posted By jbzerocool
That was pretty tight. I don't think I ever saw a capo on a bass before. Interesting.
Forum: News 11:19 AM - 08/21/09
Replies: 235
Views: 15,325
Posted By jbzerocool
Hahaha, you may not like this band at all, but that's pretty awesome. They probably had a blast filming that. I was so into the studio demos this band put out themselves, and I spun their album for...
Forum: News 07:26 PM - 08/19/09
Replies: 56
Views: 5,564
Posted By jbzerocool
I'm going to the NYC show because I've been bumpin their tunes through most of the summer and it's sort of become my soundtrack. However I saw their live performance on Jimmy Fallon and on the...
Forum: News 07:12 AM - 07/30/09
Replies: 21
Views: 1,614
Posted By jbzerocool
Agu Ftw.
Forum: News 07:10 AM - 07/30/09
Replies: 64
Views: 3,361
Posted By jbzerocool
Some of the clips they posted on Twitter sounded pretty amazing. Hopefully this will be better than POI. I thought that album was good production wise, but fell a little short in comparison to...
Forum: News 04:11 PM - 06/18/09
Replies: 91
Views: 5,771
Posted By jbzerocool
and the motha fuckin' Bandits!!! God I'm beyond pumped for that show.
Forum: Music 04:22 PM - 06/14/09
Replies: 350
Views: 11,101
Posted By jbzerocool
"Hope Is A Butterfly No Net Its Captor" is up on their reverbnation (http://www.reverbnation.com/rxbandits) player. good song. pretty pumped to hear the rest of this album.
Forum: News 01:01 PM - 04/02/09
Replies: 25
Views: 1,871
Posted By jbzerocool
i feel bad for whatever band is next. thats a tough act to follow haha. sick idea tho, i look forward to these. i think stuff like this really allows talented musicians/bands to shine.
Forum: Tour Discussion 07:24 AM - 10/07/08
Replies: 7
Views: 600
Posted By jbzerocool
Radio City Music Hall - October 6, 2008:

Employment Pages
Empty Room
New Years
We Laugh Indoors
Crooked Teeth
Company Calls
Grapevine Fires
Summer Skin
Forum: News 07:35 AM - 10/06/08
Replies: 9
Views: 1,392
Posted By jbzerocool
Seconded. I just got into these guys last week, so I don't really have any good questions yet, but I would love to check out a live show.
Forum: Reviews 07:42 AM - 09/02/08
Replies: 72
Views: 11,192
Posted By jbzerocool
Ahh, I just came back from camping this weekend and we listened to this album soooo many times around the camp fire at night. Great review too btw, stole the words from my mouth.
Forum: News 08:37 AM - 08/14/08
Replies: 52
Views: 3,790
Posted By jbzerocool
I love the way No Sunlight transitions into Cath, which might be my favorite track.
Forum: News 09:06 AM - 08/13/08
Replies: 33
Views: 2,210
Posted By jbzerocool
This album is soooo good to road trip/camp with. It's such wonderful driving music. I swear it's near impossible to get road rage if you're singing along while you're driving.
Forum: News 06:21 AM - 05/23/08
Replies: 147
Views: 9,216
Posted By jbzerocool
One of the best bands I've ever seen live. Most bands stick to playing their songs note for note from their cd, but not RHCP. They improvise within songs and between songs. Really sick jams that...
Forum: News 02:17 PM - 05/15/08
Replies: 54
Views: 4,825
Posted By jbzerocool
So amazing. And Ben kinda reminds me of Kurt Cobain a little bit, with his hair and glasses and that flannel shirt.
Forum: News 09:23 AM - 04/30/08
Replies: 262
Views: 26,476
Posted By jbzerocool
sweet, i like when i can walk from my house to shows.
Forum: News 09:13 AM - 04/09/08
Replies: 71
Views: 5,362
Posted By jbzerocool
no rick on screen = no rick roll. sorry, the internet failed.
Forum: News 01:48 PM - 04/07/08
Replies: 19
Views: 2,206
Posted By jbzerocool
wow.
Forum: News 12:40 PM - 03/31/08
Replies: 31
Views: 7,315
Posted By jbzerocool
But is not Oasis the greatest British band since the Beatles? Can we not vote on this?!
Forum: Tour Discussion 02:52 PM - 03/17/08
Replies: 226
Views: 18,390
Posted By jbzerocool
Damn, I was hoping for some yellow cat/red cat....oh well, this will be my first SA show, so I'll take anything.
Forum: General 07:16 PM - 11/30/07
Replies: 6
Views: 436
Posted By jbzerocool
I picked Into the Flood, but I really love the keys sound and the chorus on Blackout.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate