AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 152 (Search took 0.02 seconds.) Search: Posts made by ned.89
Forum: News 03/17/14, 11:18 AM
Replies: 33
Views: 4,558
Posted By ned.89
Is there any info about openers on this tour? I...

Is there any info about openers on this tour? I was able to score three tickets to the Charlotte show.
Forum: News 07/18/13, 10:30 AM
Replies: 318
Views: 37,842
Posted By ned.89
haha love your avatar btw.

haha love your avatar btw.
Forum: News 07/18/13, 10:19 AM
Replies: 318
Views: 37,842
Posted By ned.89
I would say that i'm tired of people on this site...

I would say that i'm tired of people on this site being pompous pricks.... but i'm pretty sure that that would be gender specific and, therefore, sexist.
Forum: News 06/12/13, 12:45 AM
Replies: 32
Views: 3,264
Posted By ned.89
I can't quite put my finger on why... but this...

I can't quite put my finger on why... but this song reminds me of a really bad take on My Songs Know What You Did In The Dark.
Forum: News 09/06/12, 10:24 AM
Replies: 39
Views: 6,916
Posted By ned.89
yeah stuff like this happens constantly. Where my...

yeah stuff like this happens constantly. Where my parents live, doctors set up "Pain Clinics" solely for the purpose of giving patients painkillers. While this is completely wrong, holding the doctor...
Forum: Personal Life 08/05/12, 07:06 PM
Replies: 57
Views: 4,669
Posted By ned.89
Just quit after being an assistant manager at a...

Just quit after being an assistant manager at a theater for two year. it kinda sucks but you should take it.
Forum: News 07/03/12, 10:27 AM
Replies: 25
Views: 4,292
Posted By ned.89
I agree. I have no idea how this is newsworthy.

I agree. I have no idea how this is newsworthy.
Forum: News 06/25/12, 05:19 PM
Replies: 76
Views: 11,622
Posted By ned.89
you usually have good posts on here but you're...

you usually have good posts on here but you're sounding like a bigot now.
And this is coming from someone that's agnostic.
Forum: News 05/07/12, 05:00 PM
Replies: 69
Views: 4,705
Posted By ned.89
I kinda agree with you. While they aren't...

I kinda agree with you. While they aren't necessarily "cramming things down our throats," it's the attitude that if someone isn't as vocal as them then we're "part of the problem." Just comes across...
Forum: Music 04/23/12, 05:58 PM
Replies: 26
Views: 2,048
Posted By ned.89
me as well, please! Thanks so much!

me as well, please! Thanks so much!
Forum: News 02/28/12, 05:23 PM
Replies: 30
Views: 4,914
Posted By ned.89
Five bucks says Jesse was the friend that showed...

Five bucks says Jesse was the friend that showed her ITAOTS
Forum: Music 12/28/11, 08:57 AM
Replies: 54
Views: 4,474
Posted By ned.89
My cd is two states away i just found out. Here's...

My cd is two states away i just found out. Here's two links that talk about it being sampled. One is straight from an interview with...
Forum: Music 12/28/11, 08:50 AM
Replies: 54
Views: 4,474
Posted By ned.89
Don't have the cd on me but it was near the back...

Don't have the cd on me but it was near the back where it credits Haley Williams on vocals and Aaron Weiss on accordion. This is the original cd i saw... not the rerelease, mind you.
Forum: Music 12/27/11, 04:42 PM
Replies: 54
Views: 4,474
Posted By ned.89
thank you. haha it's like people are blatantly...

thank you. haha it's like people are blatantly ignoring my post.
Forum: Music 12/27/11, 11:04 AM
Replies: 54
Views: 4,474
Posted By ned.89
wow... you're like five years late to the...

wow... you're like five years late to the party.
They credit the sample in the liner notes.
Forum: Personal Life 09/05/11, 11:18 PM
Replies: 185
Views: 9,111
Posted By ned.89
Just added you. Hi, new friend.

Just added you. Hi, new friend.
Forum: Music 06/08/11, 11:10 PM
Replies: 100
Views: 5,231
Posted By ned.89
This whole album is amazing. Thanks for reminding...

This whole album is amazing. Thanks for reminding me. I'll listen to it again right now
Forum: Music 06/08/11, 11:07 PM
Replies: 100
Views: 5,231
Posted By ned.89
I love emo music but hate emo music threads....

I love emo music but hate emo music threads.


That being said, TEN isn't emo. Try again.
Forum: News 05/17/11, 12:31 AM
Replies: 383
Views: 24,905
Posted By ned.89
I have a girlfriend that's a christian. She got...

I have a girlfriend that's a christian. She got in my car and saw that i was listening to tegan and sara and talked about how she doesn't like them because of their sexual orientation. I told her how...
Forum: News 05/16/11, 06:04 PM
Replies: 65
Views: 9,346
Posted By ned.89
It comes with the territory. He knows people...

It comes with the territory. He knows people still care about FOB and they're going to want to ask about. If he's tired of it, then he should stop doing interviews. Would he be doing these interviews...
Forum: News 05/16/11, 05:26 PM
Replies: 65
Views: 9,346
Posted By ned.89
This reeks of pretentiousness. I just hate this...

This reeks of pretentiousness. I just hate this typical response that people usually get when they leave a band or it breaks up. They want people to not ask questions about the one thing that made us...
Forum: News 05/02/11, 10:01 AM
Replies: 36
Views: 3,097
Posted By ned.89
does anybody know what happened to the drummer...

does anybody know what happened to the drummer that was in the band before this current one? The one from Spitfire... not Daniel Davison.
Forum: News 05/02/11, 09:59 AM
Replies: 57
Views: 7,359
Posted By ned.89
never thought i'd see this.

never thought i'd see this.
Forum: News 03/29/11, 08:40 AM
Replies: 42
Views: 4,352
Posted By ned.89
meh... don't really like it. I've tried but i...

meh... don't really like it. I've tried but i just don't like this album. the lyrics and vocals feel cheesy this time but i never thought that on previous records.
Forum: Music 03/18/11, 10:56 PM
Replies: 440
Views: 82,865
Posted By ned.89
holy crap! such a small world. did you ever see...

holy crap! such a small world. did you ever see us play?


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm