AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 136 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Gogreyhound17
Forum: General 07/18/10, 11:12 AM
Replies: 86
Views: 3,097
Posted By Gogreyhound17
lol you have nothing to back up your point...

lol you have nothing to back up your point dude....
Forum: News 07/18/10, 11:12 AM
Replies: 142
Views: 8,501
Posted By Gogreyhound17
I dunno... The Iphone thing seems a little...

I dunno... The Iphone thing seems a little strange. But i am willing to give it a change. Gotta love Hunter man!
Forum: General 07/17/10, 02:21 PM
Replies: 86
Views: 3,097
Posted By Gogreyhound17
Have you ever actually listened to the chariot?...

Have you ever actually listened to the chariot?

Their breakdowns are amazing and i can guarantee you can find no other band out there that sounds like them. They are legit dude. Also, the chariot...
Forum: General 07/14/10, 07:56 PM
Replies: 86
Views: 3,097
Posted By Gogreyhound17
hahahahhah okay man. Go listen to Cobra Starship...

hahahahhah okay man. Go listen to Cobra Starship or something.
Forum: General 07/13/10, 07:02 PM
Replies: 86
Views: 3,097
Posted By Gogreyhound17
Wars And Rumors Of Wars The Chariot Suckers.

Wars And Rumors Of Wars

The Chariot Suckers.
Forum: News 06/27/10, 09:58 PM
Replies: 123
Views: 8,625
Posted By Gogreyhound17
hahaha thats awful

hahaha thats awful
Forum: News 06/27/10, 09:57 PM
Replies: 123
Views: 8,625
Posted By Gogreyhound17
Do you guys pull up your own socks?

Do you guys pull up your own socks?
Forum: News 06/25/10, 09:37 PM
Replies: 52
Views: 4,454
Posted By Gogreyhound17
haha okay man...

haha okay man...
Forum: News 06/25/10, 09:34 PM
Replies: 72
Views: 7,308
Posted By Gogreyhound17
Kinda sad. I have never been huge on them but...

Kinda sad. I have never been huge on them but they are still nice guys.
Forum: News 06/25/10, 09:18 PM
Replies: 161
Views: 10,947
Posted By Gogreyhound17
Haha no i am sure they will be like "No.....

Haha no i am sure they will be like "No.. this is just something about a documentary"

They are hyping this up so much that it will meet no ones standards.
Forum: News 06/24/10, 03:18 PM
Replies: 57
Views: 4,140
Posted By Gogreyhound17
I'll give it a chance. I liked the idea of...

I'll give it a chance. I liked the idea of "Lonely Road" but it seemed to be 2 soft. I'll still give this a try.
Forum: News 06/24/10, 01:31 PM
Replies: 52
Views: 4,454
Posted By Gogreyhound17
haha u can't be serious..

haha u can't be serious..
Forum: News 06/22/10, 09:50 PM
Replies: 13
Views: 1,640
Posted By Gogreyhound17
Amazing album. Everyone has to get it. Sad...

Amazing album. Everyone has to get it.

Sad Scogin won't be hitting up STL tho.
Forum: News 06/06/10, 05:09 PM
Replies: 90
Views: 7,792
Posted By Gogreyhound17
I agree man

I agree man
Forum: News 06/04/10, 01:50 PM
Replies: 90
Views: 7,792
Posted By Gogreyhound17
If anyone doesn't notice.. The Almost &...

If anyone doesn't notice.. The Almost & UnderOATH are very christian and i would almost consider underoath my worship music. I mean really listen to "Too Bright To See Too Loud To Hear" That itself...
Forum: News 06/04/10, 01:49 PM
Replies: 90
Views: 7,792
Posted By Gogreyhound17
YES! Glorious Unseen!

YES! Glorious Unseen!
Forum: News 06/04/10, 01:49 PM
Replies: 90
Views: 7,792
Posted By Gogreyhound17
Amazing!

Amazing!
Forum: News 06/01/10, 05:46 PM
Replies: 49
Views: 3,183
Posted By Gogreyhound17
Amazing!

Amazing!
Forum: News 05/24/10, 02:52 PM
Replies: 411
Views: 35,258
Posted By Gogreyhound17
Hahahahahaha!!! Wow.... and just to think CS...

Hahahahahaha!!!

Wow.... and just to think CS was actually okay when they first hit the game man.

But really that guy is a huge prick.
Forum: News 05/21/10, 03:34 PM
Replies: 112
Views: 10,462
Posted By Gogreyhound17
Sounds fantastic.

Sounds fantastic.
Forum: News 05/20/10, 04:28 PM
Replies: 27
Views: 2,102
Posted By Gogreyhound17
Any New Arcade = Glorious.

Any New Arcade = Glorious.
Forum: News 05/20/10, 04:25 PM
Replies: 65
Views: 4,377
Posted By Gogreyhound17
Blink 182: The band that does everything ........

Blink 182: The band that does everything ..... besides making a new album.
Forum: News 05/11/10, 07:16 PM
Replies: 161
Views: 10,438
Posted By Gogreyhound17
Katy Perry and Matty T used to date.

Katy Perry and Matty T used to date.
Forum: News 05/11/10, 07:15 PM
Replies: 161
Views: 10,438
Posted By Gogreyhound17
Are you serious? Haha listen to RK's last record...

Are you serious? Haha listen to RK's last record man
Forum: News 05/10/10, 04:38 PM
Replies: 163
Views: 17,050
Posted By Gogreyhound17
UO is UO. Nuff said. A LOT would have to be...

UO is UO. Nuff said. A LOT would have to be happen to them for them to start sucking. With or without Aaron.

And everyone in UO is all around christian

Spencer did a huge testimony at my church....


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm