Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by TomWhaley
Forum: News 02:16 PM - 10/09/15
Replies: 29
Views: 2,123
Posted By TomWhaley
I mean, I don't consciously listen to the radio either, but I still manage to hear this song out somewhere every day haha
Forum: News 09:39 PM - 10/08/15
Replies: 6
Views: 1,060
Posted By TomWhaley
If One Direction decided to play pop punk... and somehow lost the ability to sing.

Seriously, this band must be swimming in middle-schooler mom money.
Forum: News 08:44 PM - 10/08/15
Replies: 13
Views: 1,385
Posted By TomWhaley
Aren't there only three songs out? 2 out of 3 ain't bad haha
Forum: News 02:58 PM - 10/07/15
Replies: 14
Views: 1,771
Posted By TomWhaley
I emailed Dine Alone back in August (had to clear up a payment change issue) and while I was talking to them, I asked when they thought it would be out. The woman who responded was very friendly and...
Forum: News 02:57 PM - 10/07/15
Replies: 14
Views: 1,771
Posted By TomWhaley
Yeah, I pre-orded it back in May haha their cover photo on Facebook is an ad for it, which has been up since then. Not sure why this just got reported here, but hey, can't complain if it alerts...
Forum: News 09:30 PM - 10/06/15
Replies: 14
Views: 1,771
Posted By TomWhaley
This pre-order was put up in May... so yeah, still waiting... haha
Forum: News 11:23 PM - 10/03/15
Replies: 27
Views: 3,525
Posted By TomWhaley
I will never understand how people talk about how "proggy" The Afterman albums are...
There are two stand-out progressive songs on both of those albums: Domino and Gravity's Union. Everything else...
Forum: News 11:16 PM - 10/03/15
Replies: 19
Views: 3,109
Posted By TomWhaley
Return to form. One of the heaviest albums they've done. Lacks diversity for sure, but for the most part, everything on it is pretty tight... if you're, y'know, an Atreyu fan haha
Forum: News 11:12 PM - 10/03/15
Replies: 29
Views: 4,645
Posted By TomWhaley
Hah, I would actually love more long and vibey tracks like Woman!
Forum: News 12:26 PM - 09/26/15
Replies: 20
Views: 3,582
Posted By TomWhaley
The prequels did have great scores. The quality of the music John Williams that created is obviously unrelated to the quality of those films. I bought The Phantom Menace on vinyl, but yeah......
Forum: News 12:25 PM - 09/26/15
Replies: 12
Views: 3,591
Posted By TomWhaley
Recording and touring is incredibly expensive, and if they find somebody who is willing to help fund them, go for it... as long as it isn't, like, blood money or something, haha
Forum: News 10:50 PM - 09/24/15
Replies: 8
Views: 2,450
Posted By TomWhaley
...Wait, what is his actual name!? hahaha

Always liked this guy though. Definitely one of the more interesting members of the band, doing the art and photography. He also did the artwork for The...
Forum: News 10:45 PM - 09/24/15
Replies: 34
Views: 5,754
Posted By TomWhaley
I feel like Wade just got caught up in a moment on stage and said some things that the rest of the band might have not really discussed yet... He jumped the gun a little.

I will agree that this...
Forum: News 01:53 PM - 09/22/15
Replies: 117
Views: 13,532
Posted By TomWhaley
The Game of War advertising campaign is a monster that needs to be stopped haha
Forum: News 04:23 PM - 09/15/15
Replies: 32
Views: 4,406
Posted By TomWhaley
This has been a thing for a while now. If I remember correctly, Jack White had his emails to his ex-wife hacked or something a while ago and in it was something like he didn't want his kids going to...
Forum: News 06:08 PM - 09/03/15
Replies: 81
Views: 9,225
Posted By TomWhaley
It could be Travis! He has been stepping up with back-up vocals over the last few years. Well, he's always done it... but for the last few years he's been sounding exceptionally good at it...
Forum: News 06:04 PM - 09/03/15
Replies: 81
Views: 9,225
Posted By TomWhaley
I mean, they've been doing poppy songs since like 2003... It's not like this is new for them.
Forum: News 02:41 PM - 09/03/15
Replies: 81
Views: 9,225
Posted By TomWhaley
I like it much more than the first song. Still waiting for the "Gravity's Union" type barn-burner, but who knows what else this album will hold. This song gives me serious "Made Out of Nothing"...
Forum: News 02:37 PM - 09/03/15
Replies: 81
Views: 9,225
Posted By TomWhaley
Yeah, the "Mars-a-mars" thing was pretty ridiculous. Just put "Mars." lol
Forum: News 05:02 PM - 08/24/15
Replies: 18
Views: 3,123
Posted By TomWhaley
You're really hammering the "I don't like this album, therefore I'm better than anybody who does" point a little hard here... Did it run off with your girlfriend or something? We get it, hah.
Forum: News 03:12 PM - 08/22/15
Replies: 18
Views: 3,123
Posted By TomWhaley
Yeah, whatever will they do knowing that they let combatchuckaa down...
Forum: News 01:48 PM - 08/20/15
Replies: 35
Views: 4,969
Posted By TomWhaley
Although it might be one of my least favorite Coheed songs, the video is great!
Forum: News 02:56 PM - 08/16/15
Replies: 189
Views: 12,702
Posted By TomWhaley
I probably hear "Bad Blood" at least 2-3 times a day without trying to.
Forum: News 04:55 PM - 07/28/15
Replies: 47
Views: 5,490
Posted By TomWhaley
Really cool of them to put "Suspending Disbelief" where it was originally supposed to go in the track-listing for the re-release. You can hear how the feedback from the end of "Oh, Hello" blends in...
Forum: News 04:50 PM - 07/28/15
Replies: 40
Views: 4,964
Posted By TomWhaley
Hah, I personally think the S/T was the turn for the worse. I loved it when it came out, but looking back, that's definitely the biggest stylistic shift for the band.
"City" may have dropped the...

Search News
Release Dates
Best New Music
Submit News
Mobile Version
AP.net Logos
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate