AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 196 Search: Posts made by adamoath
Forum: News 11:54 AM - 09/27/10
Replies: 53
Views: 6,096
Posted By adamoath
Awesome now bring copeland back. Please Aaron please!
Forum: News 09:50 PM - 08/17/10
Replies: 44
Views: 7,190
Posted By adamoath
Song definitely sounds like it could have awesome potential... Underoath seems to be branching out musically which is the right step
Forum: News 12:43 AM - 08/15/10
Replies: 95
Views: 12,377
Posted By adamoath
This song sounds fucking awesome. Honestly can't get my head wrapped around the one that this post is about though.... But the clean vocals in this one sounds impressive. Underoath needs to hurry the...
Forum: News 11:12 PM - 08/09/10
Replies: 86
Views: 6,662
Posted By adamoath
Glad Craig Owens is gone, new guy kinda sucks. I miss alls well....
Forum: News 03:45 AM - 08/03/10
Replies: 74
Views: 7,572
Posted By adamoath
Amy winehouse
Forum: News 11:41 PM - 07/27/10
Replies: 83
Views: 7,161
Posted By adamoath
You are one dumb mothafucka! First of all, on the print it says "in commemoration of lawless darkness"... That sounds so stupid. Second, why would anyone think twice about posting? Is black metal...
Forum: News 06:52 PM - 07/26/10
Replies: 38
Views: 3,137
Posted By adamoath
We need a new song! Quit showing this crap!
Forum: Tour Discussion 11:31 PM - 11/20/09
Replies: 474
Views: 30,223
Posted By adamoath
man your post dissapoints me so much lol i really wish you could remember the songs though! thanks for trying though.
Forum: Tour Discussion 11:23 PM - 11/20/09
Replies: 474
Views: 30,223
Posted By adamoath
post the set lists! i really think they are gonna play "im content with losing". they also said they are playing a song off of LITSOS they have never played live. i have heard them play every song...
Forum: News 12:40 PM - 05/27/09
Replies: 88
Views: 6,498
Posted By adamoath
wow that video was stupid.... too bad the album sucks too.... where did they go!!!! :(
Forum: News 08:17 PM - 04/01/09
Replies: 81
Views: 8,972
Posted By adamoath
fuck this
Forum: General 04:48 PM - 04/01/09
Replies: 43
Views: 1,838
Posted By adamoath
you my friend are crazy, and idk why absolute punk put this on here lol OF COURSE underoath is better.
Forum: News 09:37 AM - 04/01/09
Replies: 59
Views: 3,000
Posted By adamoath
he is so funny lol just looking at him makes me laugh. happy bday old man.
Forum: News 07:56 AM - 03/26/09
Replies: 412
Views: 21,362
Posted By adamoath
Underoath
As Cities Burn
TREOS
Envy on the Coast
Forum: News 07:53 PM - 03/24/09
Replies: 38
Views: 4,112
Posted By adamoath
april 21st my son
Forum: News 07:52 PM - 03/24/09
Replies: 38
Views: 4,112
Posted By adamoath
your very own, ronn moss. excited
Forum: Reviews 10:14 AM - 02/02/09
Replies: 131
Views: 19,457
Posted By adamoath
im sorry you had to listen to the whole album :(.... nice review though.
Forum: News 08:13 AM - 01/28/09
Replies: 38
Views: 3,606
Posted By adamoath
im ready for another US tour underoath! come on! dont dissapoint me!
Forum: News 11:37 AM - 01/10/09
Replies: 100
Views: 7,481
Posted By adamoath
i wish it was a US tour... :(
Forum: Music 11:54 PM - 12/11/08
Replies: 2,271
Views: 99,690
Posted By adamoath
im ready for another music video to come out! and more tour dates!
Forum: News 05:07 PM - 12/08/08
Replies: 12
Views: 1,383
Posted By adamoath
booo. list sucks
Forum: Reviews 11:22 AM - 11/29/08
Replies: 128
Views: 26,050
Posted By adamoath
good review. im kinda excited abou0t this album. its so different from their last album.
Forum: Tour Discussion 10:45 PM - 11/28/08
Replies: 247
Views: 34,077
Posted By adamoath
you make me wanna throw up haha. its "I Dont Feel Very Receptive TODAY!" and i wish i got to hear mookies... :(
Forum: News 11:44 PM - 11/27/08
Replies: 20
Views: 1,442
Posted By adamoath
different. but not bad. good vocals
Forum: News 09:24 PM - 11/24/08
Replies: 46
Views: 4,925
Posted By adamoath
i wanna hear!


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
Encore Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
Encore Podcast on iTunes
Encore on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate