AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.11 seconds.) Search: Posts made by liar23
Forum: Sports 08/21/14, 10:08 AM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
On my stream they just called Holtby...

On my stream they just called Holtby "Michael Dawson"....
Forum: Sports 08/19/14, 09:01 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
They only have 5 points out of 5 games in the...

They only have 5 points out of 5 games in the league too. Very poor play by them this season.
Forum: Sports 08/19/14, 07:13 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
http://www.rojadirecta.me/goto/tv4.kozreload.eu...

http://www.rojadirecta.me/goto/tv4.kozreload.eu This one looks a bit better...maybe..
Forum: Sports 08/19/14, 07:10 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Idk, I can almost distinguish the Pumas players...

Idk, I can almost distinguish the Pumas players from the field, and sometimes I can see the ball. 10/10 if you ask me.
Forum: Sports 08/19/14, 07:03 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Sorry, that's just the way it is. :-p

Sorry, that's just the way it is. :-p
Forum: Sports 08/19/14, 06:59 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Zuniga with the 6-1. Watch out for this kid. He's...

Zuniga with the 6-1. Watch out for this kid. He's the new Jimenez.
Forum: Sports 08/19/14, 06:33 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
All of this fight and pushing around is the ref's...

All of this fight and pushing around is the ref's fault. Terrible tackle that should've been a penalty and he didn't call it. Second penalty of the day that he didn't call too.
Forum: Sports 08/19/14, 06:25 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
No problem. :-) Bayamon gooooaaaaallll.

No problem. :-)

Bayamon gooooaaaaallll.
Forum: Sports 08/19/14, 06:14 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Now we have put in two U20 kids. Good luck to...

Now we have put in two U20 kids. Good luck to them, hope they play well.
Forum: Sports 08/19/14, 06:02 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Yeah, it's from the Copa MX. I found this one...

Yeah, it's from the Copa MX. I found this one (http://www.rojadirecta.me/goto/capodeportes.net/canal-4.php) on rojadirecta that says that they'll show the game whenever it starts. I think they have...
Forum: Sports 08/19/14, 05:54 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
And that's 5 by Buron. What the hell happened to...

And that's 5 by Buron. What the hell happened to their keeper...
Forum: Sports 08/19/14, 05:26 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Zuniga with a Jimenez-type golazo. 4-0.

Zuniga with a Jimenez-type golazo. 4-0.
Forum: Sports 08/19/14, 05:21 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Haha by the time you start watching it'll be...

Haha by the time you start watching it'll be 10-0. :-p
Forum: Sports 08/19/14, 05:20 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
And 3-0 by Ventura Alvarado. He's American btw....

And 3-0 by Ventura Alvarado. He's American btw. Just sayin...
Forum: Sports 08/19/14, 05:14 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Holy shit incredible free kick by Arroyo. 2-0 now.

Holy shit incredible free kick by Arroyo. 2-0 now.
Forum: Sports 08/19/14, 05:14 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Well that was quick. 1-0 in the 6th minute.

Well that was quick. 1-0 in the 6th minute.
Forum: Sports 08/19/14, 05:03 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Really hope America take the CCL seriously this...

Really hope America take the CCL seriously this year. Last time it was so embarrassing crashing out in the group stage.
Forum: Entertainment 08/17/14, 10:43 AM
Replies: 6,998
Views: 375,983
Posted By liar23
Bring K9 back please.

Bring K9 back please.
Forum: Sports 08/16/14, 06:36 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Haha yeah he has been great so far. He also...

Haha yeah he has been great so far. He also scored a beautiful bicycle kick but they called it offside. Such a shame.
Forum: Sports 08/16/14, 06:17 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
It ended 3-2, Aguilar, Sambueza and Oooorriiibeee...

It ended 3-2, Aguilar, Sambueza and Oooorriiibeee Perlata scored the winner in the last minute.
Forum: Sports 08/16/14, 05:00 PM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
5 wins in a row for America. First time it's ever...

5 wins in a row for America. First time it's ever happened at the beginning of the season. Good day, good day.
Forum: Sports 08/16/14, 09:03 AM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
21 from 7. Could be worse, with my luck.

21 from 7. Could be worse, with my luck.
Forum: Sports 08/16/14, 08:55 AM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
we're winning it all

we're winning it all
Forum: Sports 08/16/14, 08:52 AM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Eric fuxking dier

Eric fuxking dier
Forum: Sports 08/16/14, 08:46 AM
Replies: 17,422
Views: 260,330
Posted By liar23
Lloris is great, Kaboul is shit.

Lloris is great, Kaboul is shit.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm