AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by Who Is Ryan?
Forum: Entertainment 07:17 PM - 05/21/15
Replies: 516
Views: 23,932
Posted By Who Is Ryan?
http://38.media.tumblr.com/2106fdd865d233686272fcf9e62e9474/tumblr_noqa7tsl5N1r51r3ro2_500.gif
http://31.media.tumblr.com/369027e76211b16448a259759f1f4518/tumblr_noqa7tsl5N1r51r3ro1_500.gif



I...
Forum: General 04:17 PM - 05/20/15
Replies: 75
Views: 2,683
Posted By Who Is Ryan?
Loving this
Forum: Music 03:56 PM - 05/20/15
Replies: 19
Views: 625
Posted By Who Is Ryan?
What has my husband Zach even been up to lately?
Forum: Music 06:58 PM - 05/19/15
Replies: 19
Views: 625
Posted By Who Is Ryan?
I heard some talk about them possibly writing and recording some new music a few months ago but I doubt it happened :-(
Forum: General 03:57 PM - 05/19/15
Replies: 180
Views: 11,408
Posted By Who Is Ryan?
8X_Ot0k4XJc
Forum: Entertainment 03:43 AM - 05/19/15
Replies: 516
Views: 23,932
Posted By Who Is Ryan?
He kinda looks a little off in the cover but yes to all the other photos of him in the shoot
Forum: General 04:21 PM - 05/18/15
Replies: 229
Views: 10,546
Posted By Who Is Ryan?
YASSSS
Forum: Entertainment 10:59 AM - 05/18/15
Replies: 225
Views: 10,471
Posted By Who Is Ryan?
Oh shit! haha I didn't even know


Also Brit looks so cute in your avatar
Forum: Entertainment 10:44 AM - 05/18/15
Replies: 225
Views: 10,471
Posted By Who Is Ryan?
http://ic.pics.livejournal.com/somnus_angel/16063549/6348/6348_original.png

This man... #daddygoals
Forum: General 08:26 AM - 05/18/15
Replies: 4,280
Views: 391,710
Posted By Who Is Ryan?
I'm feeling everything in that picture tbh
Forum: News 08:25 AM - 05/18/15
Replies: 96
Views: 9,586
Posted By Who Is Ryan?
Oh I know, Joseph is just kinda reusing his work. He's capable of doing better
Forum: News 07:11 AM - 05/18/15
Replies: 96
Views: 9,586
Posted By Who Is Ryan?
Idk that just wasn't that great of a video and I'm surprised so many people in here are saying they love it. Idk maybe it's because I'm a fan of female popstars who HAVE delivered better in the past,...
Forum: News 06:09 AM - 05/18/15
Replies: 96
Views: 9,586
Posted By Who Is Ryan?
Dis Toxic lite video....
Forum: News 11:56 PM - 05/15/15
Replies: 73
Views: 7,771
Posted By Who Is Ryan?
Basically
Forum: General 11:48 PM - 05/15/15
Replies: 11
Views: 438
Posted By Who Is Ryan?
No just a new logo that she updated all her social media with
Forum: General 09:46 PM - 05/15/15
Replies: 11
Views: 438
Posted By Who Is Ryan?
THIS IS NOT A DRILL

https://pbs.twimg.com/profile_images/599425753051082752/yWhsVgCl.jpg

Announcing new music and a new world tour
https://vimeo.com/127972920



My body is ready
Forum: Music 09:40 PM - 05/15/15
Replies: 22
Views: 1,240
Posted By Who Is Ryan?
YAASSSSSS

https://vimeo.com/127972920
Forum: Entertainment 09:21 PM - 05/13/15
Replies: 516
Views: 23,932
Posted By Who Is Ryan?
LOL one of my most fave lines
Forum: Entertainment 05:56 PM - 05/13/15
Replies: 516
Views: 23,932
Posted By Who Is Ryan?
I wanna hug a baby apatosaurus

kn7UgJpRWMY
Forum: General 05:47 PM - 05/13/15
Replies: 56
Views: 3,259
Posted By Who Is Ryan?
The pool I was at a week ago was playing this and it was kinda awesome

3WDDXEjy_8U
Forum: News 10:32 AM - 05/13/15
Replies: 11
Views: 1,076
Posted By Who Is Ryan?
It's already been out (except for a HQ version if that's what you meant)
Forum: General 10:24 AM - 05/13/15
Replies: 6
Views: 425
gym
Posted By Who Is Ryan?
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/04/tumblr_inline_mi9pp6wssu1qz4rgp.gif
Forum: General 09:57 AM - 05/13/15
Replies: 2,872
Views: 97,563
Posted By Who Is Ryan?
I'm surprised you liked it, most of what I heard is that people kinda thought it was almost like a glamourized fair. But then again that was Rock weekend, I'm expecting this weekend to be bigger. But...
Forum: Music 09:37 AM - 05/13/15
Replies: 44
Views: 2,098
Posted By Who Is Ryan?
Tbf I think it was her attempting to be an alien attempting to do a valley girl accent
Forum: Music 09:36 AM - 05/13/15
Replies: 44
Views: 2,098
Posted By Who Is Ryan?
I like it. Then again I liked Earth Girls Are Easy


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate