AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.10 seconds.) Search: Posts made by xjdizzle
Forum: News 04/20/14, 11:35 AM
Replies: 10
Views: 1,464
Posted By xjdizzle
Pretty much lol. It's like pick up trucks, light...

Pretty much lol. It's like pick up trucks, light beer and chicks. It's become another version of Rap about Hoes, 40's and Escalades lol.
Forum: News 04/20/14, 11:29 AM
Replies: 15
Views: 1,239
Posted By xjdizzle
Yeah i thought they were a joke band lol. There...

Yeah i thought they were a joke band lol. There were bands like that who never really got big and just messed around playing for fun. It just baffles me these kids actually took them seriously. I...
Forum: News 04/17/14, 05:53 PM
Replies: 15
Views: 1,955
Posted By xjdizzle
I think short-cuts are for lazy musicians . I...

I think short-cuts are for lazy musicians . I mean if an artist is truly passionate about their music and love what they do not just for fame or money then they would have no problem making legit...
Forum: News 04/15/14, 04:03 PM
Replies: 15
Views: 1,239
Posted By xjdizzle
Nice to see the true and good metalcore come back...

Nice to see the true and good metalcore come back since most of it is garbage nowadays.
Forum: News 04/12/14, 01:18 AM
Replies: 99
Views: 11,713
Posted By xjdizzle
Their parents should be punished for that.

Their parents should be punished for that.
Forum: News 04/12/14, 01:14 AM
Replies: 99
Views: 11,713
Posted By xjdizzle
Ok first of all you can't always tell somebody's...

Ok first of all you can't always tell somebody's age just by looks alone. It's not a damn crime if the guy chooses to go on a porn site to watch chicks on cam. That's what the sites are for and...
Forum: News 04/10/14, 03:43 PM
Replies: 134
Views: 10,247
Posted By xjdizzle
Yes it it did! I still jam to it when i get past...

Yes it it did! I still jam to it when i get past my huge song library haha.
Forum: News 04/10/14, 03:42 PM
Replies: 134
Views: 10,247
Posted By xjdizzle
Aesthetic was the shit! But yeah Phil is such a...

Aesthetic was the shit! But yeah Phil is such a damn hipster now. I just looked at his FB and instead of music stuff i see more selfies. lol
Forum: News 04/07/14, 05:17 PM
Replies: 134
Views: 10,247
Posted By xjdizzle
Wish they brought back their first vocalist...

Wish they brought back their first vocalist Reardon who was their best IMO.
Forum: News 04/06/14, 03:30 AM
Replies: 70
Views: 6,254
Posted By xjdizzle
It's because bands like MMF have fans ranging...

It's because bands like MMF have fans ranging from 10 year olds these days lol. Those kids have smartphones now and parents by them computers by then and easily find music online . When Taking back...
Forum: Reviews 04/03/14, 12:35 PM
Replies: 113
Views: 6,267
Posted By xjdizzle
Yeah i honestly did not hear Thomas as much on...

Yeah i honestly did not hear Thomas as much on this album because he was basically just playing to what Chiodos has already done before. I feel like there's too much going on in these songs for me to...
Forum: News 04/03/14, 12:14 PM
Replies: 6
Views: 1,304
Posted By xjdizzle
This band is a curse!

This band is a curse!
Forum: News 04/03/14, 12:13 PM
Replies: 43
Views: 2,648
Posted By xjdizzle
You can also turn this into s new song lol.

You can also turn this into s new song lol.
Forum: News 04/02/14, 10:58 PM
Replies: 43
Views: 2,648
Posted By xjdizzle
The kids now don't really care because that sound...

The kids now don't really care because that sound has been Mainstreamed now that bands like Of Mice and Men, Attack attack, WCAR and Asking Alexandria brought the whole Breakdown then poppy and...
Forum: News 04/02/14, 10:52 PM
Replies: 43
Views: 2,648
Posted By xjdizzle
Yeah Challenger had some good tracks on it ! i...

Yeah Challenger had some good tracks on it ! i think it's their over use of studio effects to distort the screams, breakdowns and chugging which kill it for me now. I feel it drowns out the leads on...
Forum: News 04/02/14, 06:54 PM
Replies: 43
Views: 2,648
Posted By xjdizzle
I used to like them when it was about the entire...

I used to like them when it was about the entire band as a whole and not just their vocalist. I love heavy music but it gets boring after you hear the same chug, scream , breakdown then sing about...
Forum: News 04/02/14, 01:43 PM
Replies: 43
Views: 2,648
Posted By xjdizzle
It amazes me how these same generic and...

It amazes me how these same generic and cringe-worthy bands are still even relevant ... It's funny that when MMF had their old lineup which was far more talented then nobody gave a crap about them up...
Forum: News 03/30/14, 02:51 PM
Replies: 40
Views: 5,197
Posted By xjdizzle
Hahaha yeah i know! I remember them saying that...

Hahaha yeah i know! I remember them saying that in one of their studio videos . I know their lyrics were a bit cheesy but they were very catchy and did everything well.
Forum: News 03/30/14, 02:29 PM
Replies: 28
Views: 2,739
Posted By xjdizzle
Well i think it's better not to sound like...

Well i think it's better not to sound like everybody else and specially these days everybody sounds like a carbon copy. It's just a reunion show and they can always create new material. They also did...
Forum: News 03/29/14, 09:47 PM
Replies: 40
Views: 5,197
Posted By xjdizzle
Like when Hawthorne Heights had 2 guitars or they...

Like when Hawthorne Heights had 2 guitars or they still do i think lol.
Forum: News 03/26/14, 10:43 PM
Replies: 55
Views: 4,402
Posted By xjdizzle
I agree and not worth the ridiculous prices they...

I agree and not worth the ridiculous prices they charge tickets alone and then throw in food, beverages and where to stay .
Forum: News 03/24/14, 12:43 PM
Replies: 66
Views: 4,945
Posted By xjdizzle
Well those injuries look very obvious that he...

Well those injuries look very obvious that he could not have caused the himself. He was obviously beaten up by somebody.
Forum: News 03/24/14, 12:23 PM
Replies: 66
Views: 4,945
Posted By xjdizzle
There are not many cases where the person...

There are not many cases where the person arrested even if was resisting that call for the person being beaten after he was already tazed and cuffed. That is the stupidest thing i ever heard, That's...
Forum: News 03/24/14, 12:14 PM
Replies: 66
Views: 4,945
Posted By xjdizzle
I denied treatment when i was in a car accident...

I denied treatment when i was in a car accident because i hit my head but the EMT people did not force me to go. They just ask if you need to be taken in or not. It's never that big of a deal ....
Forum: News 03/24/14, 12:05 PM
Replies: 66
Views: 4,945
Posted By xjdizzle
I got a friend who is a Illinois Cook country...

I got a friend who is a Illinois Cook country Sheriff at the correctional center and deals with dangerous prisoners everyday yet they just restrain or taser if that person tries to fight them. There...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm