AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Exclusive News
Have a news tip? Submit news.

Video Exclusive: Gallows

Posted by - 07:46 AM on 08/20/09
Head to the replies to check out a pro-shot video of Gallows tearing it up on Warped Tour, in a performance that's not quite like all the others. The song is "Leeches", from the album Grey Britain. The video’s also running at Sounds of Buzz, along with other cool footage.
 
Displaying posts 1 - 15 of 64
07:46 AM on 08/20/09
#2
Garett Press
Offline
User Info.
Garett Press's Avatar
[ooyala]1wdHJzOj3di7vnrQpO5eoCzPBbQd4zCu[/ooyala]
07:50 AM on 08/20/09
#3
EastCoastLights
Regular Member
Offline
User Info.
EastCoastLights's Avatar
lol warped tour mosh
07:50 AM on 08/20/09
#4
xbuzzlightyearz
Registered User
Offline
User Info.
xbuzzlightyearz's Avatar
That was pretty cool, not a huge fan but I dug this.

Edit: Crowd Sucked.
07:52 AM on 08/20/09
#5
JoeJealousy
YOU VANDAL / Joe
Offline
User Info.
JoeJealousy's Avatar
pretty cool
07:53 AM on 08/20/09
#6
reissgoespunk
"Fuck Armageddon, this is Hell"
Offline
User Info.
reissgoespunk's Avatar
Frank needs to bring back the old vocal style.
07:55 AM on 08/20/09
#7
Greg
...
Online
User Info.
Greg's Avatar
this had the potential to be really really good. but for me i am not a big fan of one camera live videos that only stay on the singer. and this is a first, but especially when the singer is in the middle of the crowd and you can't see the band at all haha I mean the audio is great and it seems to be a good camera too. but i found it rather boring because of all the crowd shots during the instrumental parts where they mostly just stood there.

decent song though, never listened to Gallows before.
08:02 AM on 08/20/09
#8
loui
take the meat bridge
Offline
User Info.
loui's Avatar
this is kinda boring compared to when they did this @ detroit. there was a circle pit around the majority of the band. it was kind of nuts. i didn't even want to see gallows really, but it was too cool to leave.
08:10 AM on 08/20/09
#9
GoWaitInTheCar
The World Won't Listen.
Offline
User Info.
GoWaitInTheCar's Avatar
Crowd sucked but they were good.
08:16 AM on 08/20/09
*Ro'
twitter.com/romainjeanticou
Offline
User Info.
No Avatar Selected
WTF? @ the crowd.
It's so weird how in America no one even gets close to Frank, whereas in the UK everybody is jumping on him all the time.

'Misery':
http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...deoID=62071490

'In the belly of a shark':
http://www.youtube.com/watch?v=Iy7wbojx-1I
08:32 AM on 08/20/09
altemose09
Registered User
Offline
User Info.
altemose09's Avatar
nj crowd rushed at him the whole time. best set of the day.
08:48 AM on 08/20/09
Cursethishearse
@bradleyjp
Offline
User Info.
Cursethishearse's Avatar
This is weak. At Milwaukee the entire band was in the pit and played nearly the whole set out there.

Doesn't help that this fucking crowd sucks, too. What Warped date was this? Disappointing. All the damn kids are probably there for shit bands.
08:55 AM on 08/20/09
xthisisglamourx
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected


here is a vid of them @ West Palm Beach WP
08:59 AM on 08/20/09
applesandcyanid
Trollin' Absolutepunk.
Offline
User Info.
applesandcyanid's Avatar
Totally was a big part of their pit in Boston! Best set of the year!
09:02 AM on 08/20/09
applesandcyanid
Trollin' Absolutepunk.
Offline
User Info.
applesandcyanid's Avatar
WTF? @ the crowd.
It's so weird how in America no one even gets close to Frank, whereas in the UK everybody is jumping on him all the time.

'Misery':
http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...deoID=62071490

'In the belly of a shark':
http://www.youtube.com/watch?v=Iy7wbojx-1I
Boston was all over that shit haha. We broke the mic during In The Belly Of a Shark. I can't imagine how bad it would have been if Vanna weren't playing on Smartpunk at the same time.

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate