AbsolutePunk.net
   Username
Password
Warped Tour News - Page 2
Displaying posts 15 - 30 of 183.
10:19 PM on 03/25/11
gladnads
iGnoble Apathian
Offline
User Info.
gladnads's Avatar
poop tour
10:20 PM on 03/25/11
slimfenix182
Registered Member
Offline
User Info.
slimfenix182's Avatar
I like ADTR, ABR and GCH but still feel NO desire to go to this.
10:22 PM on 03/25/11
Deborah Remus
Winnipegger
Offline
User Info.
Deborah Remus's Avatar
The fact that LTJ isn't main stage is dumb. I feel bad for Against Me!

According to this, it looks like Less Than Jake are main stage too?
10:22 PM on 03/25/11
Micklovin
Regular Member
Offline
User Info.
Micklovin's Avatar
I remember when I used to get annoyed seeing people on here saying how shit the warped line up was year after year. These days we get better festivals here in Australia. Warped sucks. Glad I got to see it in 05/07 when it was still good.

Asking Alexandria are a main stage band? WTF?
10:23 PM on 03/25/11
whoelsebutchris
Registered User
Offline
User Info.
whoelsebutchris's Avatar
Don't care what people say, I really like this lineup. Wicked pumped for warped this year!
10:24 PM on 03/25/11
dannylololol
Stay Hungry. Stay Free.
Offline
User Info.
dannylololol's Avatar
FYI, Less Than Jake is on the mainstage.
10:25 PM on 03/25/11
TSTLSOOM
Hayley > Hayley
Offline
User Info.
TSTLSOOM's Avatar
The fact that LTJ isn't main stage is dumb. I feel bad for Against Me!
I guess LTJ is mainstage, according to the warped site. Along with D.R.U.G.S. and Jacks
10:25 PM on 03/25/11
PTVsnewO
hi
Offline
User Info.
PTVsnewO's Avatar
stoked for this
10:26 PM on 03/25/11
incognitojones
http://auburn-hills.tumblr.com
Offline
User Info.
incognitojones's Avatar
I guess the theme for Warped this year is shitty scenecore.
10:27 PM on 03/25/11
brandon_260
Ah, yes.
Offline
User Info.
brandon_260's Avatar
Haven't seen the Devil Wears Prada in a couple years, but I always stay away from the main stage
10:31 PM on 03/25/11
InTheatersNow
Suck My Balls
Online
User Info.
InTheatersNow's Avatar
lol gym class heroes

at least A Day To Remember will be whole tour!
What is so funny about Gym Class Heroes?
10:35 PM on 03/25/11
rammie
Registered User
Offline
User Info.
rammie's Avatar
well this is complete shit scheduling on Against Me! and GCH's part.
10:35 PM on 03/25/11
subplotofcrows
A Small Spark Vs. A Great Forest
Online
User Info.
subplotofcrows's Avatar
I guess the theme for Warped this year is shitty scenecore.
No kidding. I can't really believe how bad it is this year. I figured they would add some good bands, but then I see Asking Alexandria and Attack Attack.

Also, the fact this isn't at the amphitheater downtown and is instead at Blossom Music Center makes me really not want to go.
10:35 PM on 03/25/11
Thomas Nassiff
resuscitation of the year
Offline
User Info.
Thomas Nassiff's Avatar
According to this, it looks like Less Than Jake are main stage too?
You're totally right, my bad hahaha. That makes things a little better.
10:37 PM on 03/25/11
tonethehero
Regular Member
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Could they not get the WHOLE stage to be bands whose names began with the letter A?

Because they came pretty close.

Haha I didn't even notice that.

Also I found what you said utterly hilarious for some reason.
Options
Related News Stories
Buy the Music

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate