AbsolutePunk.net
   Username
Password
Mest News
Hint: Have a news tip? Submit us news.
Mest
Inside AP.net

New Mest Album This Summer

Posted by: Keagan Ilvonen (06/06/11)
According to Tony Lavato, Mest will release their new album late this summer.

Submitted by Silentsacrifice
  
 
Displaying posts 1 - 15 of 61
09:10 AM on 06/06/11
#2
chrisstahl
chris
Offline
User Info.
chrisstahl's Avatar
i just kinda got excited.
09:13 AM on 06/06/11
#3
salt1384
don't believe a word
Offline
User Info.
salt1384's Avatar
Yesssssssssss
09:17 AM on 06/06/11
#4
greyxmundos
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
remember when he murdered someone
09:19 AM on 06/06/11
#5
Jake Gyllenhaal
I'm sorry, T!
Offline
User Info.
Jake Gyllenhaal's Avatar
That's mest up
09:19 AM on 06/06/11
#6
WhoSaidThat?
twitter.com/TiredOfSeth
Offline
User Info.
WhoSaidThat?'s Avatar
remember when he murdered someone
In self-defense, yes. Kinda beats getting killed yourself, dontcha think?

Anyway, there's a blast from the past.
09:21 AM on 06/06/11
#7
slimfenix182
Registered Member
Offline
User Info.
slimfenix182's Avatar
hmm. I guess this is cool, even though its just Tony. I still really liked the Mest song he put out a year or three ago. if Jeremiah isnt involved, I'm less excited but should be one of those proverbial summer albums.
09:22 AM on 06/06/11
#8
fuckyourscenes
www.fuckyourscenes.com
Offline
User Info.
fuckyourscenes's Avatar
In self-defense, yes. Kinda beats getting killed yourself, dontcha think?

Anyway, there's a blast from the past.
Nope. Artists aren't allowed to kill anyone in self-defense or they'll get condemned by stupid people for life.

Duh.
09:23 AM on 06/06/11
#9
trevorshmevor
Offline
User Info.
trevorshmevor's Avatar
And today's most unexpected news award goes to...
09:23 AM on 06/06/11
slimfenix182
Registered Member
Offline
User Info.
slimfenix182's Avatar
In self-defense, yes. Kinda beats getting killed yourself, dontcha think?

Anyway, there's a blast from the past.

knew it wouldnt take long for someone to say that. AP.net users sure like to beat those dead horses lol ugh.
09:24 AM on 06/06/11
GetUpAndrew
The Things We Think We're Missing
Offline
User Info.
GetUpAndrew's Avatar
09:26 AM on 06/06/11
WhoSaidThat?
twitter.com/TiredOfSeth
Offline
User Info.
WhoSaidThat?'s Avatar
knew it wouldnt take long for someone to say that. AP.net users sure like to beat those dead horses lol ugh.
Well, it should be defended, as he obviously didn't do it out of malice. That's a pretty big fucking factor. And yeah, I clearly love running that tidbit into the ground.
09:34 AM on 06/06/11
Holly HoX!
*
Offline
User Info.
Holly HoX!'s Avatar
Wow. Haha had no idea they were making music again
09:42 AM on 06/06/11
luqmanhakim
Registered Member
Online
User Info.
luqmanhakim's Avatar
"Whoa moment" of the moment.
09:43 AM on 06/06/11
irthesteve
All that wander are not lost
Offline
User Info.
irthesteve's Avatar
wish it was the full band, but I'll take what I can get. Hope it's any good
Options
Related News Stories

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm