AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
10:30 PM on 12/18/11 
Offline
User Info.
mht
.
mht's Avatar
one spot in it right now, join up


is it full
10:31 PM on 12/18/11 
Offline
User Info.
TSLROCKS
Knicks 2016 World Champions!
TSLROCKS's Avatar
Brooklyn, NY
Male

Yahoo one is currently not full. 1 spot open
10:32 PM on 12/18/11 
Offline
User Info.
mht
.
mht's Avatar
Yahoo one is currently not full. 1 spot open


whats the info
10:33 PM on 12/18/11 
Offline
User Info.
TSLROCKS
Knicks 2016 World Champions!
TSLROCKS's Avatar
Brooklyn, NY
Male

Check the first post
10:46 PM on 12/18/11 
Offline
User Info.
mht
.
mht's Avatar
im in
05:26 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
llwilliamsll
FUCK...EDDIE VEDDAR???
llwilliamsll's Avatar
Chicago, IL
Male
Has draft order been decided yet?
05:50 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
nah. i was just gonna let yahoo do it when the draft starts up but i can always do it early if you guys want.
05:52 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
TSLROCKS
Knicks 2016 World Champions!
TSLROCKS's Avatar
Brooklyn, NY
Male
nah. i was just gonna let yahoo do it when the draft starts up but i can always do it early if you guys want.

You can set the draft order early? Do it! I wanna see what pick I get!
05:56 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
1. lebron trave...
2. Smush Parker
3. Arvydas SaBR...
4. mht
5. The Gurton B...
6. TSLROCKS
7. BASKETBALL R...
8. Lob City
9. NBA Deng Time
10. yay nets
11. NothingsFrom...
12. Kemba Slice
05:57 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
TSLROCKS
Knicks 2016 World Champions!
TSLROCKS's Avatar
Brooklyn, NY
Male
Hmm. Not too bad. I'll take 6th
05:58 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
cwhit412
cwhit412's Avatar
College Park, MD
Male - 21 Years Old
Doing a league for the first time in like four years. Very curious what it's going to be like.
05:59 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
happy with 7th pick.

i'll be changing my team name to my username on here for the draft, don't know if you guys all wanna do the same so we know who is who.
06:01 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
TSLROCKS
Knicks 2016 World Champions!
TSLROCKS's Avatar
Brooklyn, NY
Male
happy with 7th pick.

i'll be changing my team name to my username on here for the draft, don't know if you guys all wanna do the same so we know who is who.

Hey would you mind telling me who the six best ranked yahoo players are? I'd check but I'm on my phone

Just wanna get an idea of who's gonna be left at 6
06:04 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
Hey would you mind telling me who the six best ranked yahoo players are? I'd check but I'm on my phone

Just wanna get an idea of who's gonna be left at 6
Durant, Lebron, CP3, Love, Wade, Rose
06:10 PM on 12/19/11 
Offline
User Info.
Shakriel
I just need reassurance.
Shakriel's Avatar
Arizona
Male - 26 Years Old
5th pick isn't bad.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm