AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
AFI News
Have a news tip? Submit news.

Blaqk Audio Announce North American Tour

Posted by - 02:55 PM on 08/07/07
Blaqk Audio will be heading out on a North American tour this fall in support of their new album. Dates can be seen in the replies.

Submitted by GoWaitInTheCar
 
Displaying posts 1 - 15 of 29
02:55 PM on 08/07/07
#2
Joe DeAndrea
Radiosurgery
Offline
User Info.
Joe DeAndrea's Avatar
August 30th – San Francisco, CA – Popscene (SOLD OUT)
September 5th – Atlanta, GA – The Loft
September 7th – New York, NY – Grand Ballroom at the Manhattan
September 10th – Boston, MA – The Roxy
September 11th – Montreal, QUE – Le Studio
September 13th – Toronto, ONT – Mod Club
September 16th – Detroit, MI – St. Andrews Hall
September 17th – Cleveland, OH – Agora Ballroom
September 18th – Chicago, IL – Double Door
September 20th – Lawrence, KS – Granada Theater
September 24th – Salt Lake City, UT – In The Venue
September 26th – San Diego, CA – House Of Blues
September 27th – Los Angeles, CA – The Mayan Theatre
03:00 PM on 08/07/07
#3
shtjames
Registered User
Offline
User Info.
shtjames's Avatar
andddd no one gives a shit
03:04 PM on 08/07/07
#4
Mase714
Just a dab'll do ya
Offline
User Info.
Mase714's Avatar
I kind of like their music, cuz I love Davey Havok's voice, but I feel like going to their show would be like going to a rave...and I don't own any glowsticks.
03:06 PM on 08/07/07
#5
RememberFminus2
Offline
User Info.
No Avatar Selected
andddd no one gives a shit

certainly better than your fucking band
03:20 PM on 08/07/07
#6
ARo2431
Registered User
Offline
User Info.
ARo2431's Avatar
Quote:
I kind of like their music, cuz I love Davey Havok's voice, but I feel like going to their show would be like going to a rave...and I don't own any glowsticks.


haha, yeah I hear ya there. I think these shows will be wierd but also good. Should be interesting to hear how they are.
04:34 PM on 08/07/07
#7
Poochemist
Not that easy to confuse
Offline
User Info.
Poochemist's Avatar
Hmm september 6th is vacant. Maybe they should hit any city between Atlanta and NYC on that day. Preferrably DC.
04:57 PM on 08/07/07
#8
citylites
somewhere across forever
Offline
User Info.
citylites's Avatar
who are they touring with?
05:49 PM on 08/07/07
#9
TheDudeAbides24
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
AFI puts on an amazing live show. Im sure they would do the same with this band. I hope they would do more than just have Davey singing and have Jade behind some laptops/keyboards/programmers
06:19 PM on 08/07/07
combatbaby
meow
Offline
User Info.
combatbaby's Avatar
AFI never comes to NC, not like I expected Blaqk Audio to either. Meh.
06:37 PM on 08/07/07
RiCCioLi
Midtown Saves.
Offline
User Info.
RiCCioLi's Avatar
im excited for this album.
if I like it, then i will try to get to the NY show.
AFI live is amazing.
06:37 PM on 08/07/07
elonman05
AIM: Preludepunk27
Offline
User Info.
elonman05's Avatar
AFI never comes to NC, not like I expected Blaqk Audio to either. Meh.

Sad but true. It's a damn shame
06:42 PM on 08/07/07
yaksordrpepper
cool ethan
Offline
User Info.
yaksordrpepper's Avatar
i hate popscene. it ruins san francisco shows.
06:51 PM on 08/07/07
NFG4ever
Let's go RED WINGS !!
Offline
User Info.
NFG4ever's Avatar
im a pretty big AFI fan , but this shit is just terrible.
06:53 PM on 08/07/07
SaoFoldSurvive
KAREN
Offline
User Info.
SaoFoldSurvive's Avatar
wow, san francisco is sold out? crazy.

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate