AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
04:09 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
Damn, got an iTunes giftcard and wanted to use that, haha.

nope.
go get the CD though, album is entirely worth it.
HYPE.
04:20 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
SpyKi
This Charming Man
SpyKi's Avatar
England
Male - 23 Years Old
nope.
go get the CD though, album is entirely worth it.
HYPE.
I'm thinking about it, really liked the few songs I've heard from it. I don't usually like buying music unless I know I'll like it though but I can't find a download to check it out. Does the CD come with a digital download too or would I have to wait for it to come?
04:21 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
I'm thinking about it, really liked the few songs I've heard from it. I don't usually like buying music unless I know I'll like it though but I can't find a download to check it out. Does the CD come with a digital download too or would I have to wait for it to come?

You stick the CD in and rip the files to your computer, duhhhh.
04:29 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
SpyKi
This Charming Man
SpyKi's Avatar
England
Male - 23 Years Old
You stick the CD in and rip the files to your computer, duhhhh.
Yeah, I know, I meant does it give me one immediately or would I have to wait for the CD to arrive to do that as I'm guessing it would take a while and I want to listen now, lol. I think I'll get it though, the songs I've heard are pretty promising.
04:32 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
Yeah, I know, I meant does it give me one immediately or would I have to wait for the CD to arrive to do that as I'm guessing it would take a while and I want to listen now, lol. I think I'll get it though, the songs I've heard are pretty promising.

It's the best thing I've heard so far this year, and there's been some really solid records.
Actually listening to it now, this conversation got me in the mood for it.
04:43 PM on 01/19/13 
Offline
User Info.
sjb2k1
8-6, double check my wang
sjb2k1's Avatar
the bull city
Female - 31 Years Old
i need a stream
07:16 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
syntax omitted
Regular Member
syntax omitted's Avatar
want this digitally now
07:20 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
don't be so entitled guys, artists wanted to only put it out physically first, that's the way it's going to be
08:15 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
Fame<Infamy
gonna bang bang fuck you up
Fame<Infamy's Avatar
Wexford, Ireland
Male - 21 Years Old
Streaming 4 songs from the record and then not releasing it digitally is, in my opinion, pretty dumb. But whatever.
08:30 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
Streaming 4 songs from the record and then not releasing it digitally is, in my opinion, pretty dumb. But whatever.

stream four songs to build up hype and get people to buy CDs. like it has.
08:48 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
plyb
true progress
plyb's Avatar
Male - 25 Years Old
nope.
go get the CD though, album is entirely worth it.
HYPE.
I assume you have bought the CD... are their any liner notes included, ect? Only non-digital music I've bought in years is vinyl, its hard for me to convince myself to buy a CD.
08:53 PM on 01/23/13 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
I assume you have bought the CD... are their any liner notes included, ect? Only non-digital music I've bought in years is vinyl, its hard for me to convince myself to buy a CD.

I have not, it's a promo copy. I can ask Jay though.
07:31 AM on 02/02/13 
Offline
User Info.
SpyKi
This Charming Man
SpyKi's Avatar
England
Male - 23 Years Old
Finally got my cd, haha.
03:42 PM on 02/03/13 
Offline
User Info.
sjb2k1
8-6, double check my wang
sjb2k1's Avatar
the bull city
Female - 31 Years Old
yeah, 2013 is definitely gonna be a killer year for music.
04:28 PM on 02/03/13 
Offline
User Info.
CalRahhh
I Want That You Are Always Happy
CalRahhh's Avatar
NSW, Australia
Male - 23 Years Old
I loved the song in the OP, but I have no interest in buying CDs. I'll wait for a vinyl release, or at least a digital release.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate