AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
08:21 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
achassi
duck president
achassi's Avatar
NY
Male - 22 Years Old
Oh my god, they're killing it right now hahaha
08:22 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
WhoSaidThat?
twitter.com/TiredOfSeth
WhoSaidThat?'s Avatar
Nice Jewish Boy
I don't give two shits and a popsicle!
08:23 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
popdisaster00
Two years is a long time to pretend
popdisaster00's Avatar
Twin Cities, MN
Male - 25 Years Old
Not laughing at all tonight
08:31 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
Best episode in a long, long time.
08:40 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
Cody Nelson
Your mouth to God's south.
Cody Nelson's Avatar
Minneapolis, MN
Male - 23 Years Old
Moderator
this episode was just straight up not good.
08:56 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
saywhatever
Regular Member
saywhatever's Avatar
Florida
Male
I trust the mods opinion on entertainment so I am nervous about watching this.
08:57 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
lol
09:02 PM on 11/07/12 
Online
User Info.
blimpcityhero11
#WreckThisLeague
blimpcityhero11's Avatar
Akron, OH
Male - 26 Years Old
haahahahaha Duck President!
Best part of the episode. hahaha

The episode had some good laughs early on, but fell pretty flat in the second half.
09:27 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
Cody Nelson
Your mouth to God's south.
Cody Nelson's Avatar
Minneapolis, MN
Male - 23 Years Old
Moderator
I trust the mods opinion on entertainment so I am nervous about watching this.


I mean, I appreciate that, lol, but you gotta watch it for yourself. I'll rarely straight up say don't watch something.
09:31 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
WhoSaidThat?
twitter.com/TiredOfSeth
WhoSaidThat?'s Avatar
Nice Jewish Boy
My brother's probably gonna flip when he sees this episode. He went nuts over all the Mickey scenes in The Ring.
11:54 PM on 11/07/12 
Offline
User Info.
Cereal_Killer
Lucky 7s
Cereal_Killer's Avatar
Nu Yawk Shitty
Male
I don't give two shits and a popsicle!


hahahaha.

yeah I didn't like the episode but it wasn't as bad as the butters one.

I was glad to see the return of mickey mouse though.
04:37 AM on 11/08/12 
Offline
User Info.
troubledbyinsects
~
troubledbyinsects's Avatar
westfield, ma
Male - 20 Years Old
I mean, I appreciate that, lol, but you gotta watch it for yourself. I'll rarely straight up say don't watch something.
I just think it's funny someone is "nervous" to watch a tv show hahah
07:16 AM on 11/08/12 
Offline
User Info.
WakingTheMisery
XCXMAS
WakingTheMisery's Avatar
TX/NJ
Male - 26 Years Old
Probably the weakest of the season.
08:16 AM on 11/08/12 
Offline
User Info.
popdisaster00
Two years is a long time to pretend
popdisaster00's Avatar
Twin Cities, MN
Male - 25 Years Old
Especially for being the finale. Just really weak.
08:29 AM on 11/08/12 
Offline
User Info.
Every Time I Ty
Daaaaaaaarryl
Every Time I Ty's Avatar
Ontario
Male - 22 Years Old
Last nights was ok, no real gripes. Like everyone else my favourite part was also the return of Mickey.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate