AbsolutePunk.net
   Username
Password
Epitaph Records News - Page 2
Displaying posts 15 - 30 of 67.
10:12 AM on 06/12/13
centennial.
Regular Member
Offline
User Info.
No Avatar Selected
"ready to cut you up and gut you like a fucking avocado"
10:12 AM on 06/12/13
Frankburnsred
Regular Member
Offline
User Info.
No Avatar Selected
"Ready to cut you up and gut you like a fucking avocado"... Lyrical genius...
hahaha what song was that?
10:30 AM on 06/12/13
sondidecaro
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
hahaha what song was that?
haha its called "Rolling stone".
10:33 AM on 06/12/13
lovemetal24
Registered User
Offline
User Info.
lovemetal24's Avatar
crap
10:36 AM on 06/12/13
RockVocalPower
Ups and Downsizing
Offline
User Info.
RockVocalPower's Avatar
10:50 AM on 06/12/13
JayBee420
Bright and Early
Offline
User Info.
JayBee420's Avatar
Oh ok! Nope.
10:57 AM on 06/12/13
Frankburnsred
Regular Member
Offline
User Info.
No Avatar Selected
I wonder if this is going to sell more than Sleeping With Sirens album
10:59 AM on 06/12/13
suicidalmoose
Lindsay let me kiss your forehead!
Offline
User Info.
suicidalmoose's Avatar
I still believe that if this record sells well Ronald is going to bet on a rapping career
11:02 AM on 06/12/13
jco3
Oh, hello there, internet.
Offline
User Info.
jco3's Avatar
I think some of the production is pretty slick. Some fun bits. Fun moments.

Just heard Bad Girls Club... interesting...
11:13 AM on 06/12/13
xtbs7645x
Registered User
Online
User Info.
xtbs7645x's Avatar
'Self-Destruct Personality' is a direct clone of Bleeding Mascara' by Atreyu.
woah no kidding, not 100% but the guitar is pretty damn similar.
11:18 AM on 06/12/13
Born_For_This
Registered Member
Offline
User Info.
Born_For_This's Avatar
Just going to save myself the time and not listen
11:28 AM on 06/12/13
.dot
behance.net/jordanhaenlein
Offline
User Info.
.dot's Avatar
The sad thing is this will probably sell great.
11:34 AM on 06/12/13
colorfast
I'm a paintbrush in a way.
Offline
User Info.
colorfast's Avatar
Follows me on Twitter, asking if I miss her #setmefree
11:35 AM on 06/12/13
EastCoastVans
oh, common life
Offline
User Info.
EastCoastVans's Avatar
Bad Girls Club sounds like a Blood on the Dance Floor song, or something off of FTSK's Weekend: Friday EP.

This is garbage.

OH MY GOD I JUST HEARD THE RAP VERSE IN ROLLING STONE, THIS ALBUM IS HILARIOUS
11:40 AM on 06/12/13
TheRealJohnOC
@BehindtheCade Seen 701 bands live!
Online
User Info.
TheRealJohnOC's Avatar
These YouTube comments are something else....

In reference to Bad Girls Club, "this sounds like 90's pop rock, just saying" - MrJptyson

"People can say what they like about Ronnie but it can't be denied he's talented at screaming, singing and rapping alike" - Sarah Bromley

"Ronnie once again has proved that he ain't give a shit so keep on hating while he counts his money c;" - Obed Martinez

"Ive known he could rap lol. Im a huge Deuce, and my favorite song was Nobody Likes Me which Ronnie did a kick ass rap in. Loving the album!!! Maybe my dad can get used tovit" - Anjel Bobeck

"The white Eminem" - Sean Garcia

In reference to Champion, "At first I thought, "this song isn't bad", until I realize that they completely ripped off an As I Lay Dying riff. I knew it sounded familiar." - Jesse Piccone

"How many haters does it take to change a lightbulb?
None.
They fear change, even if it can make the world a brighter place." - MrPikkabo
Options
Related News Stories

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm