AbsolutePunk.net
   Username
Password
The Early November News
Hint: Have a news tip? Submit us news.
Early November
Inside AP.net

The Early November To Release "The Room's Too...

Posted by: Keagan Ilvonen (12/21/13)
The Early November announced tonight at their ten year anniversary show for The Room's Too Cold that the show was being recorded for a CD/DVD release.
 
Displaying posts 1 - 15 of 38
09:20 PM on 12/21/13
#2
ZachMadeMeOdd
<("<) ^( " )^ (>")>
Offline
User Info.
ZachMadeMeOdd's Avatar
Lol what do i need to do to get credited for submissions?

They also announced a new album due out in the spring and played a new song.
09:21 PM on 12/21/13
#3
Keagan Ilvonen
@KeaganIlvonen
Offline
User Info.
Keagan Ilvonen's Avatar
Lol what do i need to do to get credited for submissions?

They also announced a new album due out in the spring and played a new song.
Or you know, one of our staff members was at the show and told us?
09:23 PM on 12/21/13
#4
owenslugworth
Regular Member
Offline
User Info.
owenslugworth's Avatar
Fuck yes! I will most likely end up watching this DVD once a week for the rest of my life.
09:31 PM on 12/21/13
#5
Alex DiVincenzo
www.alexislegend.com
Offline
User Info.
Alex DiVincenzo's Avatar
Glad I'll get to see it!
09:35 PM on 12/21/13
#6
Greg
...
Offline
User Info.
Greg's Avatar
I will throw my money at this just to hear Everything's Too Cold... But You're So Hot live.
09:36 PM on 12/21/13
#7
jordalsh
twitter.com/Jordalsh
Offline
User Info.
jordalsh's Avatar
SO GOOD you guys will get to see my ugly face in the front row haha.
10:10 PM on 12/21/13
#8
tyler2tall147
Awesome
Offline
User Info.
tyler2tall147's Avatar
Pumped. I downloaded their live proshot set from Australia, and watch that fairly often. So this will be nice to throw in rotation
10:27 PM on 12/21/13
#9
tub and rug
pissed off > pissed on
Offline
User Info.
tub and rug's Avatar
Vinyl?
10:34 PM on 12/21/13
bobby runs
I dunno
Offline
User Info.
bobby runs's Avatar
Was Kenny there for Fluxy?

Cuz if so I'd buy that shit right now.
10:59 PM on 12/21/13
steve187
nah
Offline
User Info.
steve187's Avatar
such a great show
11:48 PM on 12/21/13
Clark
Dirk Nowitzki's Beard
Offline
User Info.
Clark's Avatar
Lol what do i need to do to get credited for submissions?
Stop caring.
04:42 AM on 12/22/13
mka12992
Is this darkness in you too?
Offline
User Info.
mka12992's Avatar
This is absolutely phenomenal news. I've wanted a live album from them since I got into them. I will buy this in a heartbeat... Hopefully it doesn't take them too long to put it together.

The NY show was easily one of the best I've ever seen, probably second only to the reunion show in Jersey.
05:11 AM on 12/22/13
bradsonemanband
Change To Fire/Cootie Catcher
Offline
User Info.
bradsonemanband's Avatar
you want the live album on vinyl, or the actual album? a live vinyl seems very unnecessary.
05:15 AM on 12/22/13
areyoukiddingme
Yes.
Offline
User Info.
areyoukiddingme's Avatar
Was Kenny there for Fluxy?

Cuz if so I'd buy that shit right now.

Nope. I was hoping he'd make an appearance.
Options
Related News Stories

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm