AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Vagrant Records News
Have a news tip? Submit news.

Protest the Hero To Release Remix EP

Posted by - 06:21 PM on 07/19/08
Protest the Hero will be releasing Sequoia Throne Remix EP come August 5th, exclusively on iTunes.
Tracklist1. Sequoia Throne C0ndu1t Chupacabra Remix
2. Sequoia Throne L-Ion Remix
3. Sequoia Throne Devin Townsend Remix
 
Displaying posts 1 - 15 of 26
06:25 PM on 07/19/08
#2
delvec19
i wanna hear the same song twice
Offline
User Info.
delvec19's Avatar
Interesting...
06:29 PM on 07/19/08
#3
liar23
Yo
Offline
User Info.
liar23's Avatar
LOL chupacabra remix
06:43 PM on 07/19/08
#4
Acad08
@explorerbri
Offline
User Info.
Acad08's Avatar
Awesome!!!
06:50 PM on 07/19/08
#5
hockeyguitar99
Prison Strength
Offline
User Info.
hockeyguitar99's Avatar
I find this completely unnecessary
07:21 PM on 07/19/08
#6
ZoSo1886
www.twitter.com/jamesbenedictnj
Offline
User Info.
ZoSo1886's Avatar
what exactly can this possibly sound like?
07:39 PM on 07/19/08
#7
SteveD
It won't snow where she is going.
Offline
User Info.
SteveD's Avatar
So very Linkin Park of them
07:41 PM on 07/19/08
#8
Shotgun Funeral
09.02.08
Offline
User Info.
Shotgun Funeral's Avatar
I wish this EP would make like a chupacabra and not exist.
08:28 PM on 07/19/08
#9
mrogerslives
Registered User
Offline
User Info.
mrogerslives's Avatar
CANT WAIT. these guys have more talent then most. everything they have done so far has been prime. Go listen to Kezia, and think about a bunch of 17 year olds writing and recording all of it, impressive as shit.
08:36 PM on 07/19/08
whothehellispat
who ze shit is kingsly zissou?
Offline
User Info.
whothehellispat's Avatar
i love this band, but the makes no sense to me
09:05 PM on 07/19/08
Moira Amiss
I have the Lefevre Fever. Catch it!
Offline
User Info.
Moira Amiss's Avatar
i love this band. i bought the new album twice (physical and digital) because i wanted the instrumental tracks from iTunes. soooooooo freakin' good.
09:10 PM on 07/19/08
marchofmarty
SPINE, THIGH, AND BREAST
Offline
User Info.
marchofmarty's Avatar
I think this is the winners for the contest they had, where they sent out the individual tracks (lead vocals, harmonies, lead guitar, etc) for Sequoia Throne and let people make their own remix for it.
09:47 PM on 07/19/08
CourtneyATLB
Registered User
Offline
User Info.
CourtneyATLB's Avatar
Haha can't wait.
09:55 PM on 07/19/08
Whereisreggie
I don't give up, I let go.
Offline
User Info.
Whereisreggie's Avatar
They would do this. Rody is insane haha.
10:03 PM on 07/19/08
SuNDaYSTaR
[Pull The Trigger]
Offline
User Info.
SuNDaYSTaR's Avatar
CANT WAIT. these guys have more talent then most. everything they have done so far has been prime. Go listen to Kezia, and think about a bunch of 17 year olds writing and recording all of it, impressive as shit.
That's the spirit, boy!

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate