AbsolutePunk.net
   Username
Password
All American Rejects News
Hint: Have a news tip? Submit us news.
All American Rejects
Inside AP.net

The All-American Album Art

Posted by: Anton Djamoos (10/16/08)
The high-res art for The All-American Rejects' upcoming When the World Comes Down can be seen in the AP.net Gallery.
    
 
Displaying posts 1 - 15 of 91.
12:57 PM on 10/16/08
#2
dan.is.empire
I Am Empire / Dan
Offline
User Info.
dan.is.empire's Avatar
i like it, it's not what i expected so that's good.
12:57 PM on 10/16/08
#3
patpratt
test
Offline
User Info.
patpratt's Avatar
eh not bad. but their logo is really shitty imo.
12:58 PM on 10/16/08
#4
Jonathan Lally
Ain't nobody got time for that.
Offline
User Info.
Jonathan Lally's Avatar
I can't decide how I feel.. it's not bad, but not incredible either. Kinda like the single
12:58 PM on 10/16/08
#5
i'm a big deal.
Streets ahead.
Offline
User Info.
i'm a big deal.'s Avatar
What is it..?
12:59 PM on 10/16/08
#6
WhoSaidThat?
twitter.com/TiredOfSeth
Offline
User Info.
WhoSaidThat?'s Avatar
So-so. Better then the Big Bad World cover. Make of that what you will.
12:59 PM on 10/16/08
#7
BigAl
Here, have a sword.
Offline
User Info.
BigAl's Avatar
I think it looks like a big mess.
01:00 PM on 10/16/08
#8
PermanentTourists
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Its strange. But kinda cool... I guess. Im more confused then anything. I hope this album is good after the last one sucked so hard
01:01 PM on 10/16/08
#9
suburbn_thrills
@thejenzink
Offline
User Info.
suburbn_thrills's Avatar
I really, really do not like it.
01:02 PM on 10/16/08
patpratt
test
Offline
User Info.
patpratt's Avatar
i expected a remake of that simple plan artwork.
01:05 PM on 10/16/08
noodledancer
i swear i'll never let you go.
Offline
User Info.
noodledancer's Avatar
meh.
why have the logo if you're going to write out the band's name?
01:07 PM on 10/16/08
SeanEBoy2686
twitter = SeanAndHeard
Offline
User Info.
SeanEBoy2686's Avatar
not what i expected
01:07 PM on 10/16/08
celeney
beating
Offline
User Info.
celeney's Avatar
meh.
why have the logo if you're going to write out the band's name?

I agree, it would look better if they didn't write out the name too.
01:08 PM on 10/16/08
Snails
see the benefits.
Offline
User Info.
Snails's Avatar
What the fuck?
01:09 PM on 10/16/08
oh totes
Regular Member
Offline
User Info.
oh totes's Avatar
meh.
why have the logo if you're going to write out the band's name?

yeah i was gonna say it'd look better if it didn't say "the all-american rejects" underneath.
its not too bad other than that, i guess...
Options
Related News Stories

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm