AbsolutePunk.net
   Username
Password
Displaying 1 - 15 of 38 wall posts.
12:48 PM on 02/27/08
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Fair tidings! (:
Yes, I'm still alive.
How have you been? xx
09:47 PM on 11/01/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
Hey stranger,

How have you been? Do you even go on this site anymore? Lol.

x.x

Love peace empathy
04:25 AM on 09/16/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Hehe, you do NOT want to see Erin on caffeine and energy tablets. I think it was a girl in our year at school that gave them to her. Basically she wouldn't shut up, made a lot of dirty jokes about Frank Iero and kept yelling "BATMAN!!"... for reasons beyond my comprehension... I promised to buy her the Batman book in our record store for Christmas though.

You and your boyfriend broke up? x[ Awh! *pats head sympathetically*
04:03 AM on 09/16/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
Ahahahaha!Awww man that is fucking funny! So she was totally random? My week was pretty lame... I broke up with my boyfriend... Kinda put a downer on my week. :[Umm, who's idea was it to take the pills n cafine? Lol. Sounds like funny shit.x.x
12:05 PM on 09/15/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Heh... in this week, the following events have occurred:

-My brother stood on a slug.
-My good friend Erin consumed too much caffeine and energy tablets, and ran around my house shouting "BATMAN!!"
-I argued with some populars about emoness. *clears throat*

Random blonde girl: You're just an emo.
Me: (gives up) Yes!! Yes, I am!!
Random blonde girl: ..... (long silence as tries to think of comeback)...Well it's nothing to be proud of!
Me: YES it is. Emos are sexy.

~
Ta-da. My week summed up. Heh, heh, heh.

You?
05:09 AM on 09/14/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
ahaaha, yeah definatly! Beg like you have no shame! Awww man. Download sounds like the radest thing ever. I wouldn't mind flying to london to see, hehe... Some how I think it isn't going to happen... Lol. So what has been happening this week my love?

x.x
11:00 AM on 09/11/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Heh heh. Yayness for Download. Next year I shall beg my parents for tickets. And fail, most probably. However, life is hard and then you die. x]
12:17 AM on 09/11/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
Aww really? That would be really good. If you guys ever record it you will have to send me a copy :D
Yeah I saw the film clip of My Chem being bottled (good ol' youtube) Pretty sad, but they don't give a fuck *big grin*
I'm not that big of a metal fan... But I do love alot of bands that played. *cough*MCR*cough*

love[zozzo]
11:28 AM on 09/10/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Yes, apparently Download was pretty fun, I couldn't go though. My Chem got bottled (as per usual); I watched some of it on Scuzz channel, and everyone was referring to it as a "metal" festival . Most of the bands were really drunk. LMAO. Shame about Escape The Fate though.

Covers bands irritate me, if they are really bad covers. Although I am now in a new band, and we plan to play both covers and original material, however, the covers aren't bad, because we are completely remaking them. We've written an acoustic version of I'm Not Okay... <3

Bands are fun =]]
08:01 PM on 09/09/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
Haha, look with regards to Bert I will see what I can do

Yeah I'm a little sad at the moment as I have just been informed that Escape The Fate aren't participating in the Aussie World leg of the tour *tear*sniff*cough*.. But oh-well. I will survive.
Umm yeah, alot of people have said to me that Aidens new material is alot better...(I think they are lying to me...) You wouldn't lie to me would you Amber??!! Haha.

I am kinda counting on MCR being good predictable little boys and headling at The 2008(jan) Big Day Out [they did last year..] Reason being I'm an un-organised loser who didn't have the money on me to pay for the tickets to there tour in Nov/Dec.

*sad face*

Hmmm bad covers?Lol, that is pretty lame... Aww if I was near England I would of gone to Download... It was advertised in an Issue of Kerrang!(i love) and it had the list of all artist's who were going. I was like,
"Those lucky mother fuckers!"

x.x.x
[zozzo]
08:35 AM on 09/07/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Haha, YESS!! KIIIIILL BERT!!!

*recovers self*

Er, yes, anyway.

Gallows are amazing! You are very very lucky, child. =] It is a shame about Aiden. At least they'll probably be playing the tracks from their new one, which aren't as painful....
Rise Against are great too. Heh.
I think I am dying from the lack of gigs around this island; I have only seen local bands, and local bands here do not write their own material -- they resort to very bad covers.

And yes, my own mother, a teacher. *rolls eyes in exasperation*

xxx
05:47 PM on 09/06/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
LOL, hey how does this sound? I shall stab Bert for you at the concert XD
The Aussie leg of the tour is much better than the europian part of it, more bands.
It will be made, I am realy looking forward to seeing Rise Against, Gallows and Escape The Fate. Chris(who I'm going with) Is a realy big fan of the used... It is a little depressing coz I hate Aiden... So here's to me sitting through a Whole Damn Set!

Hmmmm... Having your mom as a teacher...*giggles to her self*

I feel for you babe.
10:34 AM on 09/05/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
There are indeed isles in Scotland, in fact I live on one of them. xD Sadly just about nothing has happened over the past few months. My mum is becoming a teacher at my school which means I bump into her all the time and lots of scene kids keep coming up and telling me excitedly that they have her as their teacher.

Taste of Chaos? Lucky... though I'm not that into the Used, however, it would be a fun gig... my friend was going to go, but I think her parents said no, because she would have nowhere to stay.
09:32 PM on 09/03/07
punkpr!ncess
What a generic username?
Offline
User Info.
punkpr!ncess's Avatar
Aww Haha, Yeaaaaa I love skate boys lyk omgggg!!!!!!!!!!!!where I come from they are all reallly cute toooo hehehehehehehe!!!!!!!I <333333333 CUTE IS WHAT WE AIM FOR!

*shudders*
HaHa X.x

yes.. It definatly can't be real...


Aw man and what she commented back to you haha....*sigh* funnies.

So babe, what's been happening in the glorious Isles of Scotland(erm....are there isles in scotland?Fucked if I know..Lol)

Taste Of Chaos in October (Lucky, lucky me!)
07:09 AM on 09/02/07
x__vampire
Registered User
Offline
User Info.
No Avatar Selected
Yes!! Yes, I am!! xD
Well, I was fairly sure that was a fake account... it seemed unlikely that someone could come on this site and rant about Cute Is What We Aim For in every post... Unless there are such people out there. 0.0

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm