AbsolutePunk.net
   Username
Password

Justin Barton

 ... is around
www.absolutepunk.net/m/bartonj14
bartonj14
Information
Email:
Location: Binghamton, NY
Website: View Website
44 Friends
Interests
i think i said pretty much everything in the biography section....
Inside AP.net
ForumForum: Latest Posts
1 posts (0.00 per day)
ForumForum: Latest Threads
MultimediaMultimedia: 6 Images
Biography
im justin.im about 6', 145 pounds, i have brown hair and eyes. i love to skateboard and snowboard. i also love to surf, but dont get to much since i live in upstate NY. im in a karate class right now which is pretty cool. i gone to warped tour every year since 03' . i love to party and have fun with my friends.
Favorites
Favorite Bands
Alkaline Trio, Against Me, The Lawerance Arms, Anti-Flag, Less Than Jake, Sublime, The Blackpool Lights, The Shins, The New Amsterdams, The Falcon, Weezer, Reggie and the Full Effect, The Ataris, The Academy is, NOFX, Saves The Day, MXPX, Thursday, Taking Back Sunday, The Matches, The Mighty Mighty Bosstones, O.A.R, Flogging Molly, The Get Up Kids, Autopilot Off, The Movielife, Say Anything, Limbeck, Descendents, Motion City Soundtrack, Pennywise, Bright Eyes, Matchbook Romance, The Early November, Straylight Run, Rise Against, Strike Anywhere, Something Corporate, Midtown, Hot Rod Circut, Box Car Racer, Rancid, Gratitude, One Man Army, The Transplants, Millencolin, Hot Hot Beat, Blink 182, Brand new, Mest, The Killers, Greenday...and so on...
Favorite Books
Anything written by Hunter S. Thompson
Favorite Movies
Pulp Fiction, Kill Bill Vol. 1 &;; 2, Death Proof, Planet Terror, Garden State, Reservoir Dogs, Fear and Loathing in Las Vegas, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, I Heart Huckabees, Monty Python and the Holy Grail, What's Eating Gilbert Grape, Donnie Darko, American Beauty, Orange County, The Royal Tenanbaums, 300, Sleepy Hollow, American History X, Blow, Requiem For A Dream, Shooter, Once Upon a Time in Mexico, Spun, Clerks, Fight Club, Sin City, The Bourne Identity, Bourne Supremacy, Bourne Ultimatum , The Nightmare Before Christmas, Oceans 11 &; 13, The Departed, Smokin Aces, Superbad, Natural Born Killers... many more....
Last Login: 08:16 PM (01/25/09)
Displaying wall posts 1 - 15 of 16.
01:47 PM on 12/06/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
ahhh! wait add me again! I totally must have ignored your request lol. sorry! message me too, if you add me
02:27 PM on 11/23/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
02:53 PM on 11/16/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
nothing haha... Bright Eyes.. sweet. yeah i just got into Defiance, Ohio very recently.. they are so good! umm well there are a lotta creeps on the internet.. so but sometimes on rare occasions i'll put i picture up and then take it down after a couple of days. but it would be in my gallery, not my profile picture haha. but i'm not hiding anything :)
12:40 PM on 11/09/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
oh sweet. yeah same here, i have to go really far away if i wanna see a show, so it has to be a band i really like. I think i would have wanted to see Nirvana or Northstar.
12:43 PM on 11/07/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
damn you're so lucky... then how about a band that you wish you could have seen but they broke up or stopped making music by the time you were into them?
i go to shows like once a year. it sucks... there is zero music scene where i live..
03:46 PM on 11/05/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
yeah i mean not having texting, aim and that stuff makes my relationships with people more real, and my spelling isnt that effed up. so... its all good.

what bands have you seen live?
03:12 PM on 11/02/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
haha no i'm agains the whole myspace/faceshit thing... this is way more time consuming anyway :)
12:52 PM on 10/31/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
haha i've been riding for 8 years and skating for 3.. not many girls can say that.. i'm pretty hardcore XD haha
01:06 PM on 10/24/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
pshh i dont think i've ever even been that way.. how many years have you been riding/skating? (i'm into it too)
02:38 PM on 10/23/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
its cool, rockland county.. (i go to a private waldorf school) but i've never heard of Binghamton... where is that?
12:41 PM on 10/23/07
meliisssaaaa
love me or leave me alone.
Offline
User Info.
meliisssaaaa's Avatar
yeah you look sooo familiar. i'm from central new jersey. but i'm in NY a lot, my cousins live in westchester county, is that near you?
04:02 PM on 10/22/07
JulieLynn
Let's Be Alone Together
Offline
User Info.
JulieLynn's Avatar
umm...Hi?
03:14 PM on 10/22/07
rosieh93
...
Offline
User Info.
rosieh93's Avatar
hey i have no idea who you are but thanks for the add
12:39 PM on 10/22/07
hairsprayqueen
***
Offline
User Info.
hairsprayqueen's Avatar
thanks for the add! :)
12:38 PM on 10/22/07
meliisssaaaa
love me or leave me alone.
Offline
User Info.
meliisssaaaa's Avatar
sweeeeeet. yeah i'm so excited to be 19!!! :D
Profile Tools
Vitals
Birthday:
November 6, 1988 (25)
Real Name:
Justin Barton
Gender:
Male
Occupation:
student
Relationship Status:
Single
Sexual Orientation:
Straight
Smoker:
No
Drinker:
Yes
Education:
In College
High-School:
graduated
College:
BCC
Religion:
Agnostic
Political Views:
Liberal
Ethnicity:
White
Join Date:
10/19/07
Avatar
bartonj14's Avatar

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm