AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 32 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by SeizeTheDay
Forum: News 03/18/09, 12:43 PM
Replies: 284
Views: 10,673
Posted By SeizeTheDay
Happy Birthday =)

Happy Birthday =)
Forum: News 03/16/09, 09:34 AM
Replies: 15
Views: 1,458
Posted By SeizeTheDay
Vocals sound a bit funny

Vocals sound a bit funny
Forum: News 02/25/09, 11:36 AM
Replies: 52
Views: 2,546
Posted By SeizeTheDay
Trippy video! And man Charlie looks good in a...

Trippy video!

And man Charlie looks good in a suit. Makes a change from his Busted days.
Forum: News 02/18/09, 02:05 AM
Replies: 214
Views: 13,366
Posted By SeizeTheDay
Is there anywhere we can have a little taster of...

Is there anywhere we can have a little taster of what's to come? I've had a look on myspace, but found nothing.
Forum: News 11/25/08, 12:18 AM
Replies: 25
Views: 1,776
Posted By SeizeTheDay
The Audition's vocalist is pretty... =) Gotta...

The Audition's vocalist is pretty... =) Gotta have some eye candy in there for the ladies haha.
Forum: News 11/20/08, 08:15 AM
Replies: 98
Views: 4,334
Posted By SeizeTheDay
Hope the title comes true... A greatest...

Hope the title comes true...
A greatest hits/remix album, really?!
Forum: News 11/15/08, 04:19 AM
Replies: 22
Views: 1,993
Posted By SeizeTheDay
Congratulations =)

Congratulations =)
Forum: News 11/03/08, 12:16 PM
Replies: 165
Views: 8,983
Posted By SeizeTheDay
Found...

Found it:
http://www.imeem.com/people/VcGFpc/video/BpqaSn2T/paramore_decode_music_video/
Forum: News 11/03/08, 12:10 PM
Replies: 165
Views: 8,983
Posted By SeizeTheDay
Is it available on another site? I can't access...

Is it available on another site? I can't access it on MTV.
Forum: News 10/30/08, 03:57 AM
Replies: 118
Views: 6,019
Posted By SeizeTheDay
It's the end of an era! =( Wish I could watch it...

It's the end of an era! =(
Wish I could watch it on Overdrive or whatever it's called now, but unfortunately I won't be able to because of 'Copyright policies preventing me from watching it outside...
Forum: News 09/18/08, 08:53 PM
Replies: 54
Views: 3,090
Posted By SeizeTheDay
Diggin' the yellow fanny pack...

Diggin' the yellow fanny pack...
Forum: News 09/17/08, 06:53 AM
Replies: 122
Views: 9,950
Posted By SeizeTheDay
Yeah, think they've killed this tune now.

Yeah, think they've killed this tune now.
Forum: News 09/15/08, 10:29 AM
Replies: 48
Views: 2,441
Posted By SeizeTheDay
Congrats to the couple

Congrats to the couple
Forum: News 09/15/08, 10:28 AM
Replies: 40
Views: 2,663
Posted By SeizeTheDay
Oh yeah.. everyone wanted to hate on Brit just...

Oh yeah.. everyone wanted to hate on Brit just because of what they read in the tabloids, but if you have a proper listen to Blackout, it's quite a good album overall. Albeit it's more music for the...
Forum: News 09/15/08, 10:25 AM
Replies: 40
Views: 2,663
Posted By SeizeTheDay
Totally looking forward to this. ...Baby One More...

Totally looking forward to this.
...Baby One More Time is definitely a guilty pleasure!
Forum: News 09/15/08, 10:20 AM
Replies: 454
Views: 22,246
Posted By SeizeTheDay
Album art is the sole reason I buy CDs still. And...

Album art is the sole reason I buy CDs still. And the superior sound quality than the shit downloaded off some illegal website.
Forum: News 09/15/08, 10:18 AM
Replies: 454
Views: 22,246
Posted By SeizeTheDay
yeah I kinda agree with all 3 problems and all 3...

yeah I kinda agree with all 3 problems and all 3 solutions...
mind you, sometimes I just can't wait for the new single/album to be released or may not be able to purchase CDs of some bands that...
Forum: News 09/10/08, 10:11 AM
Replies: 45
Views: 2,197
Posted By SeizeTheDay
This made my day.

This made my day.
Forum: News 08/30/08, 05:14 AM
Replies: 37
Views: 2,004
Posted By SeizeTheDay
Wow. I've been sick today and you've just made me...

Wow. I've been sick today and you've just made me feel lots better by replying!


It's a toss up between 321 and Disaster - I'll leave the final choice up to you guys... :-)

Oh, and btw, you guys...
Forum: News 08/29/08, 05:18 PM
Replies: 37
Views: 2,004
Posted By SeizeTheDay
Will you pick the next single for me? ;-)

Will you pick the next single for me? ;-)
Forum: News 08/25/08, 07:07 PM
Replies: 166
Views: 12,434
Posted By SeizeTheDay
I don't actually listen to this band (maybe this...

I don't actually listen to this band (maybe this is incentive to look em up hey?), but that's a pretty douche-bag thing to say.
Forum: News 08/23/08, 10:28 PM
Replies: 146
Views: 6,973
Posted By SeizeTheDay
http://www.myspace.com/icandyuk Sound band, know...

http://www.myspace.com/icandyuk
Sound band, know one of the dudes. Ace lyrics.
Forum: General 08/22/08, 05:04 PM
Replies: 52
Views: 1,633
Posted By SeizeTheDay
I think the album's quite catchy. Couldn't listen...

I think the album's quite catchy. Couldn't listen to it everyday. They're kinda crap live though.
Forum: News 08/05/08, 07:34 PM
Replies: 62
Views: 3,862
Posted By SeizeTheDay
what a novel idea!

what a novel idea!
Forum: News 08/02/08, 05:54 PM
Replies: 44
Views: 2,835
Posted By SeizeTheDay
AP awards sounds like a great idea... thirded (if...

AP awards sounds like a great idea... thirded (if that's even a word).


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm