AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Tooth & Nail Records News
Have a news tip? Submit news.

Ivoryline Karaoke Contest

Posted by - 02:59 PM on 07/07/10
Ivoryline have launched a karaoke contest that runs between now and July 31st. Fans submit a karaoke version of the new song "The Healing" and are entered to win a Squier by Fender Vintage Modified Telecaster Custom Guitar, signed copy of Vessels, an Ivoryline tank top and an Ivoryline mug. You can check out the details here and see the instrumental version in the replies. Vessels is set to hit stores on July 27 via Tooth & Nail.
 
Displaying posts 1 - 15 of 26
02:59 PM on 07/07/10
#2
Tony Pascarella
User
Offline
User Info.
Tony Pascarella's Avatar
03:06 PM on 07/07/10
#3
xsinkshipsx
@alexmacwilliam
Offline
User Info.
xsinkshipsx's Avatar
might try it!
03:07 PM on 07/07/10
#4
bearpilot
Fanberlin
Offline
User Info.
bearpilot's Avatar
How am I supposed to sing as good as Jason Vena?
It'll be fun to see some of the submissions...
03:19 PM on 07/07/10
#5
aradiantsunrise
i get what i want
Offline
User Info.
aradiantsunrise's Avatar
Thinking about doing this.
03:33 PM on 07/07/10
#6
Tony Pascarella
User
Offline
User Info.
Tony Pascarella's Avatar
This is a cool-ass idea, I gotta say.

If I could sing with a damn I'd probably give it a shot.

However, I don't feel like embarrassing myself.
03:41 PM on 07/07/10
#7
Cricket.
Regular Member
Offline
User Info.
Cricket.'s Avatar
Such a great idea.
03:42 PM on 07/07/10
#8
aradiantsunrise
i get what i want
Offline
User Info.
aradiantsunrise's Avatar
This is a cool-ass idea, I gotta say.

If I could sing with a damn I'd probably give it a shot.

However, I don't feel like embarrassing myself.
Indeed.

Also, I just realized you live around here. Haha.
04:07 PM on 07/07/10
#9
hcar
.
Offline
User Info.
hcar's Avatar
I'm going to force my friend who can actually sing to enter this, lmao.
05:26 PM on 07/07/10
mcalphabet
So it goes.
Offline
User Info.
mcalphabet's Avatar
People trying to sing the chorus could produce some big laughs.
05:48 PM on 07/07/10
Smeee
AP.net's Resident Staryu
Offline
User Info.
Smeee's Avatar
That's a reeeeeally hard song to sing haha. And I'm a singer.
06:40 PM on 07/07/10
AndrewCloer
brokenharmonics.bandcamp. com
Offline
User Info.
AndrewCloer's Avatar
Is there a version with vocals released?
06:44 PM on 07/07/10
studskalny
There was another time in my life..
Offline
User Info.
studskalny's Avatar
Is there a version with vocals released?
Just youtube it, sir.

This is a great idea! But yeah..whoever can pull this off is damn good.
06:53 PM on 07/07/10
AndrewCloer
brokenharmonics.bandcamp. com
Offline
User Info.
AndrewCloer's Avatar
Just youtube it, sir.

This is a great idea! But yeah..whoever can pull this off is damn good.
I did that immediately after I asked.

This is going to take a professional to sing it.
07:55 PM on 07/07/10
karadoll
Open up a little happiness today.
Offline
User Info.
karadoll's Avatar
Think I'm gonna try this....

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate